Αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως είναι κατά πόσο θα πρέπει να ρίχνουμε ευθύνες σε ένα κατάστημα για μια λάθος αγορά που κάναμε οι ίδιοι. Τα πουλιά και τα ζώα δεν είναι ηλεκτρικές συσκευές για να μας δίνουν εγγύηση καλής λειτουργίας. Θα πρέπει να ενημερωνόμαστε και να κάνουμε τις αγορές μας με όσο το δυνατόν πιο σωστό τρόπο γίνεται. Αν το κατάστημα που πουλάει ζώα ή πουλιά τα διατηρεί με τρόπο που δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις μας, τότε πολύ απλά φεύγουμε και δεν ξαναπατάμε ποτέ πια ούτε για να αγοράσουμε μια πατήθρα. Αν το κατάστημα που πουλάει ζώα ή πουλιά τα διατηρεί σε αξιοπρεπείς συνθήκες, τότε ανοίγουμε απλώς τα μάτια μας για να κάνουμε όσο το δυνατόν καλύτερη επιλογή. Διαφορετικά δεν έχουμε το δικαίωμα να κατηγορούμε ένα κατάστημα μόνο τη στιγμή που θα πεθάνει το ζώο ή το πουλί που αγοράσαμε από εκεί.
Συμφωνω κι εγω ότι η θεση της Ιωαννας εναντι του πετ σοπ αποδυναμωνεται, απο τη στιγμη που δεν πηγε το πουλακι αμεσως στο γιατρο.
Αυτο όμως δεν απαλλασσει την επιχειρηση απο τη δικη της ευθυνη.
ΟΚ, τα ζωα δεν ειναι μηχανες να εχουν και εγγυηση αλλα σημαινει αυτο ότι δεν εχει υποχρεωση ο πωλητης να της δωσει ενα ζωο υγιές; Στο εμποριο ζωων δηλαδη δεν ισχυουν οι κανονες που ισχυουν σ' όλες τις αγοραπωλησίες;
Και πού ακούστηκε ότι η εμπιστοσύνη που δειχνει ενας πελατης σε μια επιχείρηση κατα τη διαρκεια μιας συναλλαγής πρέπει να λειτουργεί εναντίον του, αν τα πραματα στραβωσουν;
Η Ιωάννα καλο θα ειναι να επιμεινει, ειδικα αφου παραδεχτηκαν οτι το πουλακι ειχε εξαρχης προβλημα. Ο προμηθευτης δεν απαλλασσει την επιχείρηση απο τη δικη της ευθυνη, αν πραγματι το πουλακι ήταν άρωστο. Ο πελατης συναλλασσεται με το πετ σοπ και αυτοι εχουν την υποχρεωση απεναντι του να του δωσουν ενα υγιες ζωο ή, αν το ζώο έχει προβλημα, να τον πληροφορήσουν, προκειμένου να το παρει με δικη του ευθυνη.
Ετσι οπως ηρθαν τα πραματα, μου φαινεται λογικο και δικαιο να φερουν και να της δωσουν ενα αλλο παπαγαλάκι, χωρις βεβαια να ξαναπληρώσει.
Ακομα ομως κι αν δεν εχει αποτελεσμα, η επιχειρηση θα γνωριζει τουλαχιστον οτι εχασε εξαιτιας της -εστω και αμελούς- συμπεριφοράς της ενα (το λιγότερο) πελάτη.
Με αφορμή αυτο το περιστατικο, πιστεύω ότι καλό θα είναι οι καθε ειδους αρνητικες αναφορές σε πετ σοπ που εμφανιζονται εδω (και δεν είνε και λιγες), να δινουν "διευθυνσεις και ονοματα", και ισως να συγκεντρώνονται σε ειδικο χωρο στο forum. Για να κανονιζουμε την πορεια μας οι υπολοιποι, ως καταναλωτες και ως υπερμαχοι των δικαιωματων των ζώων.