Ασθένειες Καναρίνι με πολλά προβλήματα υγείας

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Malamati
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Malamati

PB New Member
Εγγραφή
20 Φεβ 2021
Μηνύματα
6
Πόλη
Λεμεσός
Χαιρετώ την παρέα σας!
Παρακολουθώ πολύ καιρό την ιστοσελίδα κ τις αναρτήσεις σας διαβάζοντας κ ψάχνοντας λύσεις κ απαντήσεις!..
Άκρη δε βγάζω η αλήθεια είναι καθώς είμαι άσχετη απο θεραπείες καναρινιών..
Ρωτώντας,διαβάζοντας κ πράττοντας αναλόγως εντέλει βλέπω το πολυαγαπημένο μου οπαλ καναρινι να μην καλυτερεύει..
Διστυχώς θα μακρυγορήσω, αλλά δεν είμαι απελπισμένη..Η ολη ιστορία ξεκίνησε περίπου τον Αύγουστο οπου κ αρχισαν να πέφτουν τα φτερα του εως κ τον Οκτωβρη μη σας πω..Υπηρχε βρογχος μονιμως μετεπειτα κ σταδιακα επαψε να κελαδάει..φαρμακα πουθενα εδω στην Κυπρο..Το πουλι βαραγε νταγκλες,φτερνιζοταν κ δεν κελαηδουσε..παρ ολ αυτα ετρωγε και εξακολουθει να τρωει ευτυχως!
Βρισκω φαρμακα,μου εστειλαν κ απο Ελλαδα ..Στην αρχη ειπαμε για ακαρεα..βαλαμε φαρμακο αλλα τιποτα..επειτα βαλαμε φαρμακα για πνευμονοπαθεια..για μια δυο μερες εκανε δυο κελαηδισματα αλλα χαμηλοφωνα..και παλι βρογχο..Ααααα επισης πριν ξεκινησω θεραπεια για ακαρεα τραχειας, πρατηρησα τα ματια του..αφου επεσαν τα φτερα γυρω απο τα ματια μαλλον επαθε ευλογια η επιπεφυκίτιδα..του εκανα κομπρεσες ,του περασε,και μετα απο λιγο καιρο ,ξαφνικα μεσα σε ενα βραδυ εβγαλε κυστη κατω απο το ματι. Αρχισα παλι κομπρεσες ξαναπερασε αλλα τωρα εβγαλε πααανω απο το ματι...αλλοι λενε οτι αυτο μπορει να ειναι κ εγκλωβισμενα πουπουλα..ιδεα δεν εχω..Τα μαυια υου παλι αρχισαν να δακρυζουν..Δεν αντεχει τον ηλιο παρ ολο που το πουλι τον χρειαζεται..αν τον αφησω πολυ ωρα στον ηλιο πεφτει σε λιθαργο..
😭 πραγματικα ταλαιπωρειτε κ δε θελω να κανω πειραματα με το πλασμα..αντεχει τοσο καιρο...Δε μπορω απλα να περιμενω να πεθανει..
Στελνω κ μια φωτο απο τα φαρμακα:
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
καθώς είμαι άσχετη απο θεραπείες καναρινιών