Ασθένειες Μοζάικ ανέπνεει πολύ γρήγορα και και κάνει έναν ήχο

• Θεματοθέτης Θεματοθέτης Veta
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Veta

PB New Member
Πήρα πρόσφατα ένα καναρίνι μοζαϊκ κόκκινο Κ έναν σκουφάτο στα ίδια χρώματα άσπρο-πορτοκαλί!Μου είπαν ότι είναι σχεδόν ενός χρονού με έναν μήνα διαφορά μεταξύ τους!!
Εχθές το μοζαϊκ ανέπνεε πολύ γρήγορα Κ έκανε έναν ήχο λες Κ θα σκάσει!!Τους έχω πάντα καθαρούς,πάντα φρέσκο νεράκι Κ μηλαράκι 1-2 φορές την εβδομάδα!
Σας βάζω τον ήχο!
View attachment RPReplay_Final1727624144.mov

Σε ευχαριστώ πολύ!Θα το πάω αύριο κι όλας!!Εύχομαι να μην είναι τίποτα!!

Καλησπερα . Το πουλάκι πρέπει άμεσα να το δει πτηνιατρος ,έχει αναπνευστικό πρόβλημα !
Να σε ρωτήσω Κ κάτι άλλο!!Ο κτηνίατρος δεν μπορεί να το κοιτάξει;Είμαι άσχετη οπότε αν μπορείς να μου πεις κάτι που θα με βοηθήσει για να ξέρω θα σου είμαι ευγνώμων!

• Like
Αντιδράσεις: ianos
Να σε ρωτήσω Κ κάτι άλλο!!Ο κτηνίατρος δεν μπορεί να το κοιτάξει;Είμαι άσχετη οπότε αν μπορείς να μου πεις κάτι που θα με βοηθήσει για να ξέρω θα σου είμαι ευγνώμων!
Πρέπει να είναι πτηνιατρος. Να έχει εξειδίκευση στα πτηνά.

• Like
Αντιδράσεις: Veta
Οκ!Μήπως μπορείτε να μου προτείνετε κάποιον εσείς κοντά στο Αιγάλεω;;
Αυτή είναι η λίστα πτηνιατρων. Υπάρχουν επιλογές στην Αθήνα. Εγώ αυτή που ξέρω κ συστήνω είναι η κα Δουκακη αλλά είναι στο κτηνιατρικο κέντρο Πειραιά.

Αυτή είναι η λίστα πτηνιατρων. Υπάρχουν επιλογές στην Αθήνα. Εγώ αυτή που ξέρω κ συστήνω είναι η κα Δουκακη αλλά είναι στο κτηνιατρικο κέντρο Πειραιά.
Σε ευχαριστώ πολύ!!!Πιο κοντά μου είναι Ο Αχιλλέας Ακρίβος που είναι στο περιστέρι!!!Λέω να πάω εκεί!

Θα πάρω αύριο τηλέφωνο το πρωί να τον πάω οπωσδήποτε!Κρίμα είναι το αντράκι μου να ταλαιπωριέται!!Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια γιατί πήρα πρώτη φορά καναρίνια Κ θέλω να του προσφέρω μια όμορφη ζωή αφού θα είναι κλεισμένο σε ενα κλουβάκι!