Theodorap
PB New Member
Καλησπέρα, χθες μου ήρθε το κουνελόσυρμα που παρήγγειλα πριν λίγες ημέρες και είναι σκουριασμενο! Τι μπορώ να κάνω; Δεν θέλω να το πετάξω ☹
Μπορείς να το επιστρέψεις στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασες.
Να το επιστρέψεις, είναι υποχρεωμένος να το πάρει πίσω. Τα προϊόντα που αγοράζουμε δεν πρέπει να είναι αλλοιωμένα. Ενημέρωσε μας για τη συνέχεια και κυρίως εάν δεν δεχθεί να το πάρει πίσω για να μην την πατήσει και κανένας άλλος.
Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείς σκουριασμένο εξοπλισμό για κανένα ζώο.Και τα καναρίνια μου δεν σκαρφαλώνουν πάρα μόνο πολύ σπάνια
Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείς σκουριασμένο εξοπλισμό για κανένα ζώο.
Θα δεχθεί αυτό που θα επιστρέψεις και θα πάρεις ένα ανάλογο κομμάτι ή τα λεφτά σου πίσω, αντίστοιχα.Ήταν τρία μέτρα και εγώ έκοψα ένα κομμάτι 30χ50 θα το δεχτεί;
Τους έστειλα μήνυμα και περιμένω απάντησηΘα δεχθεί αυτό που θα επιστρέψεις και θα πάρεις ένα ανάλογο κομμάτι ή τα λεφτά σου πίσω, αντίστοιχα.
Πόσο το πήρες το μέτρο Θεοδώρα;
Λογικά ξέρουν πως αυτό που σου έστειλαν ήταν σκουριασμένο.
Να τους απαιτήσεις αντικατάσταση...
Τότε δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα. Αν απλά ρωτάς αν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις, η απάντηση είναι όχι. Τα αξεσουάρ που χρησιμοποιούμε στα ζώα πρέπει να είναι πεντακάθαρα.
Επιλέγεις τον ίδιο μεταφορέα που σου το έφερε... και απαιτείς χρέωση στον παραλήπτη.Εντάξει κατάλαβα απλά δεν έχω ξανά στείλει κάτι με elta courier και δεν ξέρω τι να κάνω. Εγώ πρέπει να το συσκευασω; Και επίσης εκεί που λέει κάτι για κωδικό τι πρέπει να πω δλδ?
Αυτό Γιάννη δεν είναι σίγουρο ότι μπορεί να το κάνει. Πρέπει να προβλέπεται από τους όρους του καταστήματος.και απαιτείς χρέωση στον παραλήπτη
Βρε παιδιά είναι απλό.Μπορείτε να μας το επιστρέψετε με την πρώτη ευκαιρία μέσο κάποιου γραφείου της elta courier (χρέωση παραλήπτη με κωδικό 192527) …
Της το έχει ήδη πει Σταύρο στο μήνυμα η επιχείρηση, γι αυτό της έδωσε και κωδικό.Αυτό Γιάννη δεν είναι σίγουρο ότι μπορεί να το κάνει. Πρέπει να προβλέπεται από τους όρους του καταστήματος.
Βρε παιδιά είναι απλό.
Η επιχείρηση συνεργάζεται με τα elta couriers και έχει τον συγκεκριμένο κωδικό.
Τηλεφωνείς και έρχονται για παραλαβή από τον χώρο σου.
Δεν μπορείς να τους υποχρεώσεις να συνεργαστούν με άλλους, γιατί προφανώς έχουν συμβόλαιο και ειδικό τιμολόγιο.
Όταν ο υπάλληλος θα σε ρωτήσει για την πληρωμή θα πεις χρέωση παραλήπτη , κωδικός τάδε.
Όπως ήρθε συσκευασμένο έτσι πρέπει να το ετοιμάσεις. Σου είναι δύσκολο;
Αν σε βολεύει να το συσκευάσεις διαφορετικά, όταν τηλεφωνήσεις στον κούριερ, θα ρωτήσεις αυτούς πως το θέλουν.
Χρησιμοποιούμε τα απαραίτητα cookies για τη λειτουργία του ιστότοπου και προαιρετικά cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία της περιήγησή σας σε αυτόν.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες και διαμορφώστε τις προτιμήσεις σας