Γενικά Μου ήρθε το κουνελόσυρμα που παρήγγειλα και είναι σκουριασμενο

Theodorap

PB New Member
Εγγραφή
13 Μαϊ 2016
Μηνύματα
185
Πόλη
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα, χθες μου ήρθε το κουνελόσυρμα που παρήγγειλα πριν λίγες ημέρες και είναι σκουριασμενο! Τι μπορώ να κάνω; Δεν θέλω να το πετάξω ☹
 
Μπορείς να το επιστρέψεις στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασες.
 
Μπορείς να το επιστρέψεις στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασες.

Δεν ξέρω πως να το επιστρέψωκαι επίσης είχα κόψεικαι ένα κομμάτι πριν διαβάσω μέσα από ένα θέμα του petbirds ότι το κουνελόσυρμα σκουριαζει κλπ Αλλά εγώ το θέλω για καναρίνια και όχι για παπαγαλάκια.. Και τα καναρίνια μου δεν σκαρφαλώνουν πάρα μόνο πολύ σπάνια
 
Να το επιστρέψεις, είναι υποχρεωμένος να το πάρει πίσω. Τα προϊόντα που αγοράζουμε δεν πρέπει να είναι αλλοιωμένα. Ενημέρωσε μας για τη συνέχεια και κυρίως εάν δεν δεχθεί να το πάρει πίσω για να μην την πατήσει και κανένας άλλος.
 
Να το επιστρέψεις, είναι υποχρεωμένος να το πάρει πίσω. Τα προϊόντα που αγοράζουμε δεν πρέπει να είναι αλλοιωμένα. Ενημέρωσε μας για τη συνέχεια και κυρίως εάν δεν δεχθεί να το πάρει πίσω για να μην την πατήσει και κανένας άλλος.

Ήταν τρία μέτρα και εγώ έκοψα ένα κομμάτι 30χ50 θα το δεχτεί;
 
Ήταν τρία μέτρα και εγώ έκοψα ένα κομμάτι 30χ50 θα το δεχτεί;
Θα δεχθεί αυτό που θα επιστρέψεις και θα πάρεις ένα ανάλογο κομμάτι ή τα λεφτά σου πίσω, αντίστοιχα.
 
Λογικά ξέρουν πως αυτό που σου έστειλαν ήταν σκουριασμένο.
Να τους απαιτήσεις αντικατάσταση...

Χθες τους ενημέρωσα ότι είναι σκουριασμενο,ότι είμαι πολύ απογοητευμενη και τους είπα πως θέλω να το επιστρέψω θα σας βάλω και το μνμ που μου έστειλαν να το δείτε :
Καλησπέρα σας…

Μπορείτε να μας το επιστρέψετε με την πρώτη ευκαιρία μέσο κάποιου γραφείου της elta courier (χρέωση παραλήπτη με κωδικό 192527) …

Τα χρήματα θα σας επιστραφούν σε τραπεζικό λογαριασμό της τραπέζης που επιθυμήτε και θα μας υποδείξετε.
 
Τότε δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα. Αν απλά ρωτάς αν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις, η απάντηση είναι όχι. Τα αξεσουάρ που χρησιμοποιούμε στα ζώα πρέπει να είναι πεντακάθαρα.
 
Τότε δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα. Αν απλά ρωτάς αν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις, η απάντηση είναι όχι. Τα αξεσουάρ που χρησιμοποιούμε στα ζώα πρέπει να είναι πεντακάθαρα.

Εντάξει κατάλαβα απλά δεν έχω ξανά στείλει κάτι με elta courier και δεν ξέρω τι να κάνω. Εγώ πρέπει να το συσκευασω; Και επίσης εκεί που λέει κάτι για κωδικό τι πρέπει να πω δλδ? ☹
 
Εντάξει κατάλαβα απλά δεν έχω ξανά στείλει κάτι με elta courier και δεν ξέρω τι να κάνω. Εγώ πρέπει να το συσκευασω; Και επίσης εκεί που λέει κάτι για κωδικό τι πρέπει να πω δλδ?
Επιλέγεις τον ίδιο μεταφορέα που σου το έφερε... και απαιτείς χρέωση στον παραλήπτη.
Φυσικά θα έχεις μιλήσει μαζί τους πριν...
 
και απαιτείς χρέωση στον παραλήπτη
Αυτό Γιάννη δεν είναι σίγουρο ότι μπορεί να το κάνει. Πρέπει να προβλέπεται από τους όρους του καταστήματος.

Θα μου πεις, επιτρέπεται να στείλει το κατάστημα προϊόν με πρόβλημα; Η απάντηση είναι όχι αλλά δεν τέθηκε ως όρος από τον πελάτη πριν από την αγορά. Νομικά τερτίπια. :)
 
Μπορείτε να μας το επιστρέψετε με την πρώτη ευκαιρία μέσο κάποιου γραφείου της elta courier (χρέωση παραλήπτη με κωδικό 192527) …
Βρε παιδιά είναι απλό.
Η επιχείρηση συνεργάζεται με τα elta couriers και έχει τον συγκεκριμένο κωδικό.
Τηλεφωνείς και έρχονται για παραλαβή από τον χώρο σου.
Δεν μπορείς να τους υποχρεώσεις να συνεργαστούν με άλλους, γιατί προφανώς έχουν συμβόλαιο και ειδικό τιμολόγιο.
Όταν ο υπάλληλος θα σε ρωτήσει για την πληρωμή θα πεις χρέωση παραλήπτη , κωδικός τάδε.
Όπως ήρθε συσκευασμένο έτσι πρέπει να το ετοιμάσεις. Σου είναι δύσκολο;
Αν σε βολεύει να το συσκευάσεις διαφορετικά, όταν τηλεφωνήσεις στον κούριερ, θα ρωτήσεις αυτούς πως το θέλουν.

Αυτό Γιάννη δεν είναι σίγουρο ότι μπορεί να το κάνει. Πρέπει να προβλέπεται από τους όρους του καταστήματος.
Της το έχει ήδη πει Σταύρο στο μήνυμα η επιχείρηση, γι αυτό της έδωσε και κωδικό.
 
Βρε παιδιά είναι απλό.
Η επιχείρηση συνεργάζεται με τα elta couriers και έχει τον συγκεκριμένο κωδικό.
Τηλεφωνείς και έρχονται για παραλαβή από τον χώρο σου.
Δεν μπορείς να τους υποχρεώσεις να συνεργαστούν με άλλους, γιατί προφανώς έχουν συμβόλαιο και ειδικό τιμολόγιο.
Όταν ο υπάλληλος θα σε ρωτήσει για την πληρωμή θα πεις χρέωση παραλήπτη , κωδικός τάδε.
Όπως ήρθε συσκευασμένο έτσι πρέπει να το ετοιμάσεις. Σου είναι δύσκολο;
Αν σε βολεύει να το συσκευάσεις διαφορετικά, όταν τηλεφωνήσεις στον κούριερ, θα ρωτήσεις αυτούς πως το θέλουν.

Ευχαριστώ πάρα πολύ
 
Θέλω να σας ενημερώσω ότι ενημέρωσα το κατάστημα ότι έκοψα ένα κομμάτι για να το αφαιρέσει από την τιμή όταν το επιστρέψω και πραγματικά έμεινα έκπληκτη από την απάντηση!

Ο ιδιοκτήτης ήταν ευγενεστατος! Μου ζήτησε σηνγνωμη για την ταλαιπωρία μου είπε ότι η σκουρια είναι γενική και έπρεπε να με είχε ενημερώσει για αυτό και επίσης μου είπε ότι μπορώ να κρατήσω και τα τρία μέτρα και εκείνος θα μου επιστρέψει τα λεφτά στον τραπεζικό μου λογαριασμό 🙂
 

Σχετικά θέματα

Back
Top