Διατροφή Περιέχει καναβούρι η Deli Nature Premium Canaries;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης STIB
  • Ημερομηνία Ημερομηνία
Με αφορμή την όλη κουβέντα εδώ, θα σας πώ μια εμπειρία μου, όχι και πολλών χρόνων πίσω.
Για μια περίοδο, αγόραζα τροφή που η αναλογία των σπορικών ήταν όπως την ήθελα και η κατανάλωση ιδιαίτερα του ασπουριού (κεχρί), εκπληκτική. Αγόραζα λοιπόν με κλειστά τα μάτια. Μόνον όταν ήλθε η ώρα να αρχίσει η προετοιμασία των αρσενικών για την αναπαραγωγή κατάλαβα την "φόλα" ! Τα πουλιά στο χέρι ήταν απο μέτρια έως αδύνατα και εξαιρετικά αδύνατα. Νομίζεται οτι θα άλλαζε κάτι αν η τροφή περιείχε 3% καναβούρι (επι πλέον ή λιγότερο) ; Τα σπορικά έχουν πολλά μυστικά που είναι αδύνατον να τα γνωρίζουμε όλα και σε βάθος (απο κούφιους μέχρι σπόρους χωρίς καμιά θρεπτική αξία). Ο τακτικός έλεγχος των πουλιών στο χέρι είναι κάτι απαραίτητο για να έχουμε τον έλεγχο. Ετσι ελέγχονται τα Brads Οσο μια τροφή ικανοποιεί τον όρο της σωστής ανάπτυξης και συντήρησης των πουλιών, τα υπόλοιπα είναι περισσότερο για κουβέντα και λιγότερο για ουσία.
Φυσικά δεν εννοώ να πάμε στο άλλο άκρο , οπου το χωρίς ρούπσεν να είναι παραμύθι, ή το 75% ασπούρι να είναι 50% . Η αναλογία των μειγμάτων είναι ένας οδηγός για την εκάστοτε ποικιλία, αλλά η εμμονή στην λεπτομέρεια πρέπει να έχει άλλους στόχους και όχι την αναλογία των σπορικών.
 
@MARY58 Είναι μια από τις γνωστές εταιρείες. Φαίνεται πολύ περίεργο να γράφει μόνο, περιέχει σπόρους. Λογικά είναι αυτό που λέει ο φίλος, για να μπορούν να αλλάζουν σπόρους όταν θέλουν, χωρίς να τους πειράζει
 
οι πληροφορίες όμως στις ιστοσελίδες των πετ σοπ για ένα προϊόν δεν είναι πληροφορίες που δίνει η εταιρεία;
Όσον αφορά στο PetBirds, οι πληροφορίες του εκάστοτε προϊόντος προέρχονται από την εταιρεία παραγωγής του και μεταφράζονται χωρίς τη χρήση αυτόματου μεταφραστή. Δεν υπάρχει ούτε ένα προϊόν του οποίου οι πληροφορίες να προέρχονται από κάποια άλλη ιστοσελίδα, με εξαίρεση κάποιες ελληνικές εταιρείες ή κάποιες άλλες εταιρείες του εξωτερικού οι οποίες δεν διαθέτουν ιστοσελίδα - διαδικτυακό κέντρο πληροφόρησης.

Όσον αφορά στο μείγμα σπόρων αυτής της συζήτησης, η πληροφορία που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη σελίδα του προϊόντος στο PetBirds είναι αυτή που υπήρχε πριν από κάποιο καιρό στο site της εταιρείας παραγωγής, η όποια πληροφορία άλλαξε κάποια στιγμή αργότερα. Παρεμπιπτόντως, από ότι φαίνεται έχει αλλάξει και η συσκευασία του προϊόντος η οποία κατά πάσα πιθανότητα δεν έχει έχει έρθει ακόμη στην Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση δεν υπήρξε επίσημη ενημέρωση ούτε για τις αλλαγές στη σύσταση ούτε για τις αλλαγές στη συσκευασία.

Σε ένα υποθετικό σύμπαν
Σε ένα υποθετικό σύμπαν όπως λέει και ο Νίκος, θα έπρεπε η εταιρεία παραγωγής να ενημερώνει για τις όποιες αλλαγές κάνει, ώστε η πληροφορία να περνάει μέσω των distributors στους καταναλωτές. Δυστυχώς όμως ζούμε σε κάποιο άλλο σύμπαν.

Θυμίζω την κουβέντα μας πριν μήνες για την pico και την περιεκτικότητα της σε κάποιους σπόρους
Σε αυτήν την περίπτωση το PetBirds δεν ενημερώθηκε έγκαιρα για την αλλαγή αλλά αυτή τη φορά όχι με ευθύνη της εταιρείας - αντιπροσώπου. Προσωπικά ενημερώθηκα για την αλλαγή του ποσοστού σε περίλλα του μείγματος μέσω της συζήτησης μας στο φόρουμ και όταν ζήτησα περισσότερες πληροφορίες από την αντιπροσωπεία, διαπιστώθηκε ότι υπήρχε καταχωρημένο λάθος e-mail μας στο οποίο είχαν όντως σταλεί πληροφορίες τις οποίες προφανώς δεν έλαβα ποτέ. Από τότε και αφού έγιναν οι σχετικές διορθώσεις, λαμβάνονται κανονικά οι νέες ενημερώσεις.
 
@Stavros Το θέμα δεν έχει να κάνει με τα καταστήματα πώλησης και τις περισσότερες φορές ούτε με τους αντιπροσώπους. Ολοι μεταφέρουν τα υπάρχοντα στοιχεία απο τις εταιρείες. Ο κόσμος όμως της διακίνησης των σπορικών είναι πολύ "περίεργος" .Απο το πως κτυπιούνται οι τιμές στα χρηματιστήρια, έως την όλη διαδικασία της συγκομιδής ,αποθήκευσης, επεξεργασίας, συσκευασίας που πολλές φορές δεν είναι καθόλου η ίδια, ώστε να υπάρχει ομοιογένεια στις παρτίδες και πιστή συνέχεια. Τό ίδιο είναι να φυλάσσεται ο σπόρος στο Βέλγιο και να επεξεργάζεται - συσκευάζεται εκεί και το ίδιο, η δουλειά να γίνεται στο Μαρόκο την Τουρκία ή την Βουλγαρία ; Τα έχουμε ζήσει πολλά χρόνια τώρα (με ιστορίες απείρου κάλους) και γι' αυτό προσπάθησα να δώσω τον δρόμο για την ουσιαστική μας παρέμβαση στην ζωή των πουλιών. Τα παρατηρούμε όλα ,τα ζυγίζουμε αναλόγως αλλά εστιάζουμε στα ουσιαστικά.
 
Όσον αφορά στο PetBirds, οι πληροφορίες του εκάστοτε προϊόντος προέρχονται από την εταιρεία παραγωγής του και μεταφράζονται χωρίς τη χρήση αυτόματου μεταφραστή
Σ'ευχαριστώ για την απάντηση στην ερώτηση μου Σταύρο. Δεν είχα καμία αμφιβολία για το pb κ από κει πηγάζει η άποψη μου ότι η εν λόγω εταιρεία είχε δεσμευτεί για την σύνθεση του μείγματος. Προφανώς όμως ότι θέλει κάνει, κ αλλάζει ότι θέλει κατά το δοκούν, χωρίς ενημέρωση.
@STIB πάντα μπορούμε να αξιολογήσουμε το προϊόν αλλά κ την εταιρεία.
. Τα παρατηρούμε όλα ,τα ζυγίζουμε αναλόγως αλλά εστιάζουμε στα ουσιαστικά.
Έχετε δίκιο σε αυτό. Ανεξάρτητα όμως από αυτό , νομίζω ότι με τον επαγγελματισμό της μια εταιρία κ την υπευθυνότητα που θα πρέπει να έχει απέναντι στους πελάτες της χτίζει σχέση εμπιστοσύνης με αυτούς, κ οπότε κ οι λεπτομέρειες μετράνε στο ποια εταιρεία τελικά θα επιλέξουμε. Γιατί απλά αργότερα, δεν ξέρεις τι θα περιμένεις, κ ποιες αναπάντεχες αλλαγές θα κάνει την επόμενη φορά.
 
@Stavros Το θέμα δεν έχει να κάνει με τα καταστήματα πώλησης και τις περισσότερες φορές ούτε με τους αντιπροσώπους. Ολοι μεταφέρουν τα υπάρχοντα στοιχεία απο τις εταιρείες. Ο κόσμος όμως της διακίνησης των σπορικών είναι πολύ "περίεργος" .Απο το πως κτυπιούνται οι τιμές στα χρηματιστήρια, έως την όλη διαδικασία της συγκομιδής ,αποθήκευσης, επεξεργασίας, συσκευασίας που πολλές φορές δεν είναι καθόλου η ίδια, ώστε να υπάρχει ομοιογένεια στις παρτίδες και πιστή συνέχεια. Τό ίδιο είναι να φυλάσσεται ο σπόρος στο Βέλγιο και να επεξεργάζεται - συσκευάζεται εκεί και το ίδιο, η δουλειά να γίνεται στο Μαρόκο την Τουρκία ή την Βουλγαρία ; Τα έχουμε ζήσει πολλά χρόνια τώρα (με ιστορίες απείρου κάλους) και γι' αυτό προσπάθησα να δώσω τον δρόμο για την ουσιαστική μας παρέμβαση στην ζωή των πουλιών. Τα παρατηρούμε όλα ,τα ζυγίζουμε αναλόγως αλλά εστιάζουμε στα ουσιαστικά.
Έτσι είναι Μάκη, συμφωνώ.

Για αυτό άλλωστε δίνουμε και την ευκαιρία να γίνουν συζητήσεις αλλά και reviews πάνω στα προϊόντα.
 
νομίζω ότι με τον επαγγελματισμό της μια εταιρία κ την υπευθυνότητα που θα πρέπει να έχει απέναντι στους πελάτες της χτίζει σχέση εμπιστοσύνης με αυτούς, κ οπότε κ οι λεπτομέρειες μετράνε στο ποια εταιρεία τελικά θα επιλέξουμε.
Σε γενικές γραμμές έτσι είναι. Εδώ όμως, όσον αφορά τα σπορικά, το θέμα έχει πάρα πολλές ιδιαιτερότητες. Τις μεγαλύτερες "φόλες" τις έχουμε φάει από τις σπουδαίες εταιρείες που τις εμπιστευόμαστε με κλειστά τα μάτια, και όχι από μιά ή δυό από αυτές !!! Γι' αυτό αφήστε κατά μέρος το χτίσιμο της εμπιστοσύνης και κρατείστε την συμβουλή μου για έλεγχο των πουλιών στο χέρι και θα έλθει η ώρα που θα με θυμηθείτε .
 
Back
Top