Φροντίδα Ποιο μέγεθος κλουβιού είναι ιδανικό για μπάτζι;

PanosBruno

PB New Member
Εγγραφή
14 Αυγ 2022
Μηνύματα
141
Πόλη
Πάτρα
Ονομάζομαι Παναγιώτης , είμαι φοιτητής νοσηλευτικής και έχω στην κατοχή μου ένα μωρό παπαγαλακη Μπατζι , η ερώτηση που θέλω να κάνω είναι: το κλουβί γνωρίζω πως πρέπει να είναι τετράγωνο στο σχήμα και μεγάλο , το ιδανικότερο μέγεθος πόσο πρέπει να είναι ; Υπάρχουν κλουβιά που θα μου προτείνατε;(κατά προτίμηση φθηνα )
 
@PanosBruno Καλώς όρισες! Να το χαίρεσαι!
Το μίνιμουμ κλουβί για ένα μπατζι είναι μια 60αρα ζευγαρωστρα καλύτερα είναι μια 76αρα η μία 90αρα ζευγαρωστρα για να πετάει άνετα μέσα. Τα budgie χρειάζονται μήκος για να πετάνε άρα αυτά τα Κλουβιά που σου πρότεινα είναι μια χαρά. Μπορείς να στείλεις μια φωτογραφία του κλουβιού που έχει τώρα?
Δες εδω για κλουβιά
https://www.petmat.gr/portal/ptina/klouvia-poulion/zevgarostres/ζευγαρωστρα-πουλιων-76-cm-detail
https://www.petmat.gr/portal/ptina/klouvia-poulion/zevgarostres/zevgarostra-dipli-60x34x26cm-detail
https://www.petmat.gr/portal/ptina/...tres/tripli-zevgarostra-90x34-5x43-5cm-detail
 
Καλωσόρισες Παναγιώτη!! Να χαίρεσαι το πουλακι σου!! Εκτός από αυτά που σου είπε πολυ σωστά η @Ledagcc για το μέγεθος του κλουβιου, ένα ακόμα σημαντικό είναι να προσεξεις να μην έχουν μεγάλο κενό τα κάγκελα μεταξυ τους για λόγους ασφαλειας (να μην εγκλωβιστεί το κεφαλακι του ανάμεσα).
Εγώ έχω ένα παροτλετ και πήγα σε τυπου Ζευγαρωστρα.Το κλουβί του μικρου είναι αυτό εδώ
Εμένα με έχει βολέψει πολυ προσωπικα το συγκεκριμένο γιατί έχει Αποσπωμενο πατο οπότε καθαρίζω ευκολα. Επίσης έχει δυο μεγάλα πορτακια πανω και 4 μικρά κάτω για φαγητό με ασφάλειες όλα.
Ακόμα το συγκεκριμένο κλουβακι αν και δεν είναι ανοξείδωτο, έχει δοκιμαστεί και αντέχει στον χρόνο χωρίς να σκουριάζει.
 
@ckdodis δυστυχώς όχι ένα μεγάλο έχω παραγγείλει ένα με 58€ .... Γενικά είναι πολύ άτακτος και του αρέσει να χώνεται εκεί πέρα που δεν χωράει, και πιστεύω η αγορά ενός μεγαλύτερου να βοηθήσει