Φροντίδα Προληπτικός ψεκασμός για ψείρες σε Ροζέλα

Erik Markus

PB New Member
Εγγραφή
26 Δεκ 2013
Μηνύματα
84
Πόλη
Ερμιονίδα
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Πήρα πρίν δύο μέρες έναν αρσενικό παπαγάλο ροζέλα.Απο το pet shop μου είπαν οτι δέν χρειάζεται ψέκασμα για τις ψείρες γιατί δεν έχω άλλα πουλιά στο σπίτι.Αυτός τα ψέκαζε κάθε δύο μήνες λόγο οτι έφερνε διάφορα πουλιά στο μαγαζί του. Εμένα μου είπε να μήν τον ψεκάσω ποτέ.Ισχύει;Ευχαριστώ!
 
Καλησπέρα,

Νομίζω ότι δεν έχεις λόγο να κάνεις οποιαδήποτε αγωγή αν δεν έχεις ενδείξεις ή έστω υποψία για ασθένεια. Το ίδιο ισχύει και για τα παράσιτα.

Καλωσόρισες. :)
 
Καλησπέρα,

Νομίζω ότι δεν έχεις λόγο να κάνεις οποιαδήποτε αγωγή αν δεν έχεις ενδείξεις ή έστω υποψία για ασθένεια. Το ίδιο ισχύει και για τα παράσιτα.

Καλωσόρισες. :)
Ευχαριστώ πολύ! Είμαι τελείος άσχετος με το θέμα αλλα θα μάθω!
 
Γεια σου καλώς ήρθες να σου ζήσει είναι πανέμορφα πουλάκια, βάλε φωτογραφία όταν μπορέσεις. Καλές γιορτές!
 
Καλημέρα! Τα πρωινά τις τελευτέες μέρες που ήταν σαν καλοκαίρι έβγαζα τον Che στην βεράντα. Εκεί έχω φυτά που μαζεύουν διάφορα πουλάκια και είδα οτι περνάνε και απο το κλουβί του συχνά λογικά λόγο της τροφής που πέφτει απο το κλουβί κάτω. Σκέφτομαι αν θα πρέπει τελικά να τον ψεκάσω... Τι λέτε;
 
Καλημέρα καλό μήνα!
Δεν είναι και τόσο καλό αυτήν την εποχή το έξω έστω και γα λίγο, γιατί η διαφορά θερμοκρασίας του μέσα με το έξω είναι μεγάλη και υπάρχει κίνδυνος να σου κρυώσει το πουλάκι.
Αφού έχουν πρόσβαση στο κλουβί τα μικρά πουλάκια, κάλλιστα μπορούν να έχουν και τα αρπακτικά. Αυτό πρέπει να το λάβεις σοβαρά υπ όψιν σου για την εποχή της καλοκαιρίας που θα παραμένει περισσότερο σε εξωτερικό χώρο.
Σίγουρα τα σπουργίτια έχουν ψείρες και σίγουρα αν ακουμπάνε στο κλουβί κάποιες θα πέφτουν σ αυτό.
Μπορείς να ψεκάσεις το πουλάκι με σπρέυ pinex προσέχοντας να μην πάει στα μάτια του και φυσικά να καθαρίσεις και να ψεκάσεις σχολαστικά το κλουβί του.