Γενικά Τι ράτσα δείχνει να είναι ο Σωτήρης;

Επειδή λοιπόν είμαι αρχάριος σχετικά με τα καναρινια θα ήθελα να μου πει κάποιος τι ράτσα δείχνει να είναι ο παραπάνω κύριος. Κατά τα λεγόμενα του ανθρώπου που μου το έδωσε είναι περίπου 60-70 ημερών και έχει αρχίσει τα σαλιαρισματα από καιρό. Δείχνει να αλλάζει φτερακια (πτερορροια 😉 Του εχω βάλει Ανάμεικτη τροφή (καναβουρι, νιζερ, κεχρί, λίγη κινόα) τρώμε αυγό βραστό κάθε τρεις τέσσερις μέρες και μήλο ενδιάμεσα. Επίσης δε κάνουμε μπάνιο στη μπανιέρα, έρχεται ένας κύριος και μας καταβρεχει λιγάκι με ενα απλικατερ. Και πήραμε και τροφή nutribird c15 να δοκιμάσουμε. Αυτά!
 
Ας το πάμε ανάποδα Γιώργο.
Τα καναρίνια είναι σποροφάγα. Ενα καλό μείγμα θα του είναι, μια χαρά. Το nutribird c15 είναι πέλλετ και το δίνουν μόνον όσοι δεν έχουν χρόνο να ταΐσουν όλα αυτά τα ωραία που τον ταΐζεις εσύ. Τώρα που είναι σε αλλαγή πτερώματος να του βάζεις αυγό αλλά και μπάνιο, καθημερινά. Βάλε καμιά καλύτερη φωτογραφία. Οι δυό που έχεις βάλει, είναι σαν να πρόκειται για δυό διαφορετικά πουλιά. Το κλουβάκι δεν είναι κατάλληλο για καναρίνι. Χρειάζεσαι ένα ορθογώνιο που τα κάγκελά του να είναι κάθετα και η μεγαλύτερη διάσταση να είναι η "φάτσα" του,ώστε να έχει χώρο να πετάει. Οι πατήθρες πρέπει να είναι ΄'οπως η ξύλινη που έχεις και να μην υπάρχουν κουνιες και άλλα εμπόδια στο πέταγμα. Αν σκοπεύεις να πάρεις τελικά ένα νέο κλουβάκι, κάντο τώρα που είναι σε πτερόρροια και έχει ανάγκη την κίνηση. Αυτά προς το παρόν και να το χαίρεσε :)
 
Αν ειναι πράγματι τόσο μικρός, ειναι όντως σε φάση αλλαγής φτερών, αλλά μην αναμένεις να κάνει κανονική πτερορροια και να αλλάξει οδηγούς και κινητήρια φτερά.
Το κλουβι πόσο μήκος εχει;