Φροντίδα Τρομάζει και πέφτει στον ύπνο του

ivdimentia

PB New Member
Εγγραφή
4 Ιουν 2019
Μηνύματα
12
Γεια σας παιδιά. Είμαι καινούριο μέλος στο φόρουμ και θα ήθελα τη βοήθεια σας.

Έχω ένα καναρίνι αρσενικό λίγο παραπάνω από έναν χρόνο. Το πουλάκι είναι γενικά κεφάτο και κινητικό. Εντός όμως των τελευταίων ήμερων, έχουν γίνει δυο περιστατικά που με έχουν τρομάξει.

Το πρώτο έγινε περίπου πριν από 10-15 ήμερες και το άλλο απόψε.
Το πουλάκι, μέσα στον ύπνο του, ξαφνικά το άκουσα να πεταρίζει για πολύ λίγο (προφανώς για να μην πέσει) και με το που πήγα να δω τι συμβαίνει, το βρήκα στον πάτο του κλούβιου και να είναι λίγο στα χαμένα.
Την πρώτη φορά δεν έδωσα και ιδιαίτερη σημασία, καθώς πέραν του ότι δεν μου έχει δείξει κάτι το περίεργο όλο αυτό το διάστημα που το έχω, σκέφτηκα ότι ίσως μέσα στον ύπνο του να τρόμαξε, ή να είδε κάποιο όνειρο κτλ... (υποθέσεις κάνω άπλα, είμαι άσχετος από πτηνά).

Σήμερα όμως μου το ξανάκανε. Έτρεξα αμέσως στο μπαλκόνι, άναψα το φως και τον βρήκα να κάθεται στο κλαδάκι από κάτω.
Περίμενα λίγο με το φως αναμμένο να δω πως θα αντιδράσει και μήπως ήθελε να ξανά ανέβει στο ψηλό κλαδί που πηγαίνει πάντα για να κοιμηθεί, άλλα ήταν ήδη φουσκωμένος όποτε και έσβησα το φως καθώς σκέφτηκα ότι μάλλον θα κάτσει να κοιμηθεί εκεί.
Μέτα από λίγο ξανάγινε κάτι παρόμοιο και με το που ξαναπήγα και άναψα το φως, τον βρήκα κάτω άλλα από την άλλη πλευρά.
Βεβαία αυτό ίσως είναι και λογικό, καθώς προσπάθησε να ξανά ανέβει στο ψηλό κλαδί, άλλα προφανώς δεν τα κατάφερε με σβησμένο το φως.
Τώρα για να τον παρακολουθήσω, τον ξανάφερα μέσα στην κουζίνα και δείχνει οκ,... έχει ανεβεί στο σύνηθες κλαδί του και κοιμάται.

Να σημειώσω, αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο, ότι και τα δυο περιστατικά (και το παλιό άλλα και το σημερινό), έγιναν αφού μπήκε ο Μάιος και άρχισα να τον αφήνω στο μπαλκόνι και το βράδυ (μέχρι πριν τον έβγαζα έξω το πρωί και τον έφερνα μέσα όταν σουρούπωνε).

Έχει κανείς κάποια ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει;