Δεν προμοταρω καμια λυση. Η πλατφορμα εννοειται εχει κερδη. Απλα οπως ειδες και εστειλα εγω email και απαντησαν .
Οπως θα παρατηρησες δινει αποτελεσματα το search αλλα με συγχωρεις δεν μπορει να επικοινωνησει τριτο ατομο
Οταν αποκλειουμε λυσεις σημαινει οτι τις εχουμε διερευνησει και λεμε δεν εχει.
Επισης μπορει καποιος που θα διαβασει μετα απο 1 χρονο 2 3 την κουβεντα να μην εχει καν διαθεσιμο ατομο να τα προσεχει και να πρεπει να ληψει 20 μερες.
Οποτε ας απαντηθει εδω η τελικη εικονα αν εχουν αν αναλαμβανουν αν ηταν σωστοι για να την βρει και ο επομενος ενδιαφερομενος
Η πλατφορμα η καθε πλατφορμα ενδιαφερεται για το κερδος .Αλλα το κερδος δεν ερχεται απο την μια χρηση της υπηρεσιας.
Δεν ειναι εξωγηινοι .Προφανως ενδιαφερονται να μεινει ο πελατης του συνεργατη τους ευχαριστημενος και να ξανα ερθει και να συστησει την υπηρεσια σε αλλους. Εχεις δοκιμασει να κανεις παραπονο στο efood που εχει να κανει με καταστημα που συνεργαζονται ?
Εχω αφησει 14 καναρινια περυσι
μονα τους 2 εβδομαδες με 1 επιστροφη μου απο το εξοχικο στις 7 μερες για ελεγχο και 20 φετος με καποια επιβλεψη (λεμε τωρα) απο τον γιο μου για παλι δυο εβδομαδες απουσια μου.
Συμφωνω με τον
@Vada Δεν θα παθουν τιποτα για 4 5 μερες μονα τους.
[automerge]1702560110[/automerge]
Άφησα μόνος μου τους παπαγάλους ενώ μετακινήθηκα με τη βοήθεια
Ιστοσελίδα
Δεν αποφασιζει η πλατφορμα που θα παει το κατοικιδιο.Κατι δεν εχει γινει κατανοητο .Εγω επιλεγω τον συνεργαζομενο με την πλατφορμα keeper οχι η πλατφορμα για μενα . Ο φιλος σου τι εκανε μετα? Επικοινωνησε με τον διαχειριστη της υπηρεσιας ? εκανε καταγγελια για κακομεταχειριση?