Γενικά Αγορά αιχμαλωτισμένων καρδερίνων η εκτροφής;

Διάβασα και εγώ όλα αυτά που γράφτηκαν από τα παιδιά και συμφωνώ απόλυτα με τον Ανδρέα.
Καταρχήν παιδιά εξοργίζομαι πραγματικά όταν κάθε φορά που θα μιλήσουμε για το παράνομο πιάσιμο των πουλιών με διάφορους τρόπους κολλάμε δίπλα και το κυνήγι.Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω με τίποτα. Είμαι κυνηγός και είναι ένα χόμπυ που θα το κάνω όσο με βαστούν τα πόδια μου.Αν εσείς νομίζεται ότι κυνηγός σημαίνει βγαίνω στο βουνό και σκοτώνω ότι βρω τότε έχετε καταλάβει λάθος. Δεν κρίνω κανέναν.Αλλά βρε παιδιά πως είναι δυνατόν να συγχαίουμε το κυνήγι με το πιάσιμο των πουλιών με δίχτυα ή ξόβεργα δεν το καταλαβαίνω.
Για μένα κυνήγι είναι γνωρίζω ένα φιλαράκι(αδελφός)το Γρηγόρη(inca)ανταλλάσουμε απόψεις κάνουμε χιλιάδες χιλιόμετρα και περπατώντας ώρες πάνω σε κακοτράχαλα βουνά παίρνουμε μία ωραίοτατη φέρμα από την σκύλα του Γρηγόρη και παίρνουμε μία πέρδικα. Μετά για μένα το κυνήγι τέλος. Μετά ούζα σε κάποια ταβέρνα γεμάτοι από εικόνες και μυρωδιές.
Που είναι το κοινό σημείο λοιπόν με κάποιον που στήνει ξόβεργα ή πιάνει 100 πουλιά με ξόβεργα;
Μην ξεχνάτε βέβαια και την νομοθεσία που υπάρχει για το κυνήγι.
Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι κυνηγοί είναι σωστοί. Όχι κάθε άλλο.
Φίλε mortis το ότι οι παππούδες μας έπιαναν με ξόβεργα κάποια πουλιά δεν σημαίνει ότι είναι σωστό. Για μένα ή ένα πουλί πιάσεις ή 1000 είναι το ίδιο. Σκέψου και κάτι άλλο. Για να πιάσεις ένα πουλί θα στήσεις μόνο μία βέργα;όχι. Θα στήσεις πολλές και θα καταστρέψεις αρκετά πουλιά.
Σε ότι αφορά το δαχτυλίδι. Εφόσον έτσι είναι η νομοθεσία πρέπει να την εφαρμόζουμε. Και εγώ δεν δαχτυλιδώνω τα πουλιά μου.Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είμαι σωστός. Δεν μπορώ να πείσω κανέναν για τα πουλιά μου παρόλο που τα έχω χρόνια. Δεν μιλάω και δεν τα διαφημίζω. Ο σκοπός μου εξάλλου είναι να έχω κάποια πουλιά μόνο για την πάρτυ μου. Για κανέναν άλλο.
Κλείνοντας θα ήθελα να πω κάτι προσωπικό.Φέτος μετά από πολλά χρόνια χάρισα τα περισσότερα από τα πουλιά μου. Έμεινα μόνο με 4. Ο λόγος; Δεν είχα χρόνο να τα κοιτάξω όσο ήθελα. Επομένως τι να τα κάνω τα πιασμένα αν δεν μπορώ να έχω τα της εκτροφής.
 
Και κάτι ακόμα για να μην παρεξηγηθώ. Είμαι κατά των πιασμένων πουλιών αλλά κάθετως και της κακομεταχείρισης των πουλιών εκτροφής.Αν δεν σωστοί απέναντι τους ας μην έχουμε ούτε ένα.
Σκεφτείτε λίγο και αυτό.Αν το κράτος θέσπιζε νόμους για τα δίχτυα και τα ξόβεργα ποιος παππούλης θα έδινε 100 και πάνω ευρώ που κάνει η άδεια του κυνηγιού για να είναι νόμιμος; Και ποιος παππούλης αν έπιανε 100 καρδερίνες θα άφηνε τις 75 γιατί θα απαγορεύονταν;
 
Εντάξει ρε παιδιά άμα υπάρχει κυνηγός που σκοτώνει μία πέρδικά ενώ μπορούσε να σκοτώσει άλλες 5-6 τι να πω τότε δεν γνωρίζω καθόλου την ελληνική νοοτροπία. Δε μιλησα ποτέ για ξόβεργα. Υπάρχει και η καπάντζα που ούτε χαλάει το πουλί ούτε μπορείς να στήσεις 100. Δεν ονομάζεται πουλοπιάσιμο. Ονομάζεται κυνήγι άγριων πουλιών και είναι ακριβώς το ίδιο με το οποιοδήποτε άλλο κυνήγι με τη μόνη διαφορά ότι αυτό αδίκως απαγορεύεται. Στο μεν κυνήγι με το όπλο σκοτώνουμε ένα θήραμα και το κανουμε μεζέ για το στομάχι μας για την προσωπική μας ευχαρίστηση στα δε άγρια πουλιά κυνηγούμε για να τα πιασουμε και να τα ακούμε να μας κελαηδάνε. Που υπάρχει διαφορά;Ναι εάν ο παππούλης αντιμετώπιζε ένα σκληρό νόμο όπως αυτός του κυνηγιού θα τα έδινε τα 100 ευρώ για να κανει την τρέλλα του. Εαν τον παππούλη επίσης τον έπιαναν με 100 καρδερίνες και αντιμετώπιζε την ποινή που αντιμετωπίζει κάποιος αν τον πιάσουν με παραπάνω πέρδικες λαγούς ή οτιδήποτε άλλο να είστε βέβαιοι ότι θα άφηνε τις 99 και θα κράταγε τη 1.Άποψη μου και θέση μου είναι ότι εφ όσον επιτρέπεται με νόμιμη άδεια το κάθε είδους κυνήγι θηραμάτων έτσι θα έπρεπε να υπάρχει και ανάλογη άδεια ΚΑΙ ΚΑΝΌΝΕΣ για το κυνήγι άγριων πουλιών. Το νόμο τον σεβόμαστε όσο άδικος και αν είναι. Όσο
ωραίο και γεμάτο μυρωδιές και εικόνες της φύσης είναι το κυνήγι με όπλο άλλο τόσο ωραίο είναι και το κυνήγι των άγριων πουλιών. Όσο κολάσιμο είναι το κύνήγι με όπλο άλλο τόσο κολάσιμο είναι και το κυνήγι άγριων πουλιών.Ή λοιπόν θα έπρεπε να επιτρέπεται και σε αυτή τη μερίδα των ανθρώπων να διασκεδαζουν το χόμπι τους (οχι εμπόριο) ή θα έπρεπε να απαγορεύονται όλων των είδών τα χόμπι που θανατώνουν ζωντανά ζώα της φύσης.
 
Η τουφεκιά που ρίχνω στην πέρδικα σημαίνει σκοτώνω και σαν κυνηγός είμαι δολοφόνος.Αν βάλω όμως μία καπάτζα και πιάσω μία καρδερίνα δεν είναι πουλοπιάσιμο. Τελικά νομίζω ότι ο Έλληνας είναι με τον νόμο όποτε του συμφέρει.
 
Λοιπόν επειδή και πάλι τραβάς τον δικό σου δρόμο τον μονα-(χι)-(δι)κό, (βάλε όποια συλλαβή θέλεις), εμένα προσωπικά δεν με είχες και δεν με έχεις πείσει ότι είσαι αντίθετος με το πουλοπιάσιμο σαν πράξη, και πολύ δε περισσότερο το εκευμενίζεις με τον τρόπο σου, για το πιάσιμο και καλά 1-2 πουλιών για προσωπική ευχαρίστηση.
Πόσοι δεν είπαμε ότι για να διατηρηθούν 1-2 άγρια πιασμένα, πεθαίνουν δέκα το λιγότερο, και είναι η αλήθεια, η μία και μόνη αυτή και άσε τα άλλα χόμπυ στην άκρη. Δεν είναι απάντηση η δικαιολογία που αναφέρεις ώς συγκριτικό μέσο το κυνήγι, πολύ δε περισσότερο θέση, που είπες ή ξαναλές.
Η σύγκριση δε των εκ πεποιθήσεως πουλοπιαστών με τους εκτροφείς άγριων ατόμων οι οποίοι ξεκίνησαν κάποτε με "πιασμένα" πουλιά, είναι αν μη τι άλλο άτοπη!
Οι μεν πρώτοι συνεχίζουν ένα καταστροφικό έργο, οι δε δεύτεροι προσπαθούν ή έχουν θέση σωστές βάσεις για ευκολότερη εκτροφή-διαχείριση-κοινωνικοποίηση-διαιώνιση αυτών των σε λίγο χρόνο σπάνιων ειδών.
Εδώ όπως το λέει ο Ανδρέας είναι η διαφορά.
Για μένα όμως, επειδή σου αρέσουν οι νόμοι και μάλιστα με σκληρότητα, εγώ είτε εξ επαγγέλματος (παράνομου), είτε επειδή θέλει να έχει 1 πουλάκι στο μπαλκόνι του ο παππούς ή όποιος άλλος, πουλοπιάστη τον λέω και αυτόν και καταστροφέα της Φύσης.
Ο φίλος μου τα υπόλοιπα 4 από τα ζευγάρια του, προς ενημέρωση, είναι μόνο 2 πουλάκια πιασμένα και αυτά τα πήρε από κάποιον που τα είχε για αρσενικά, καταλαβαίνεις (παππούς με καπάτσα, που τα ήθελε για το μπαλκόνι του), και επειδή ήσαν μικρά γιαβράκια όταν τα έπιασε ο παππούς, τα είχε τιμωρία με ελάχιστο φαγητό και φροντίδα, έτσι ώστε να μην τα σκοτώσει αυτός, αλλά να λημοκτονήσουν. Όλα τα άλλα είναι από εκτροφείς, καλοπληρωμένα!
Η ελεύθερη έκθεση ιδεών πρέπει να είναι ευπρόσδεκτη εφ όσον δεν προσβάλλει κανέναν από οποιον κι αν προέρχεται είτε δηλώνει μόρτης είτε δηλώνει georgekouk είτε δηλώνει ότι μένει στο Μόναχο είτε δηλώνει ότι μένει στι Κιάτο.
Η έκθεση είναι προσωπική και άρα επώνυμη.
Υπό το δικό σου σκεπτικό τότε ας ψηφίζουμε μία ιδέα που έριξε ένας georgekouk, αγνώστου πατρός κλπ, αλλά είναι αρχηγός ενός κόμματος, αγνώστου προσώπου αλλά ιδεαλιστής μέγας, και πάει λέγοντας. Σου αρκεί το georgekouk. Εμένα πάλι, όχι δεν μου αρκεί.
Μέσα στους συλλόγους βλέπεις τον άλλον ακούς την άποψή του, ρωτάς τους άλλους δίπλα αν τα λέει καλά, κάποιος θα σου σφυρίξει και κάτι πονηρό που δεν φαίνεται μπροστά αλλα τρέχει, και θα πράξεις αναλόγως. Συνδιαλέγεσαι και ανταλλάσεις ιδέες, τρόπους, μεθόδους εκτροφής όπως ίσως και εδώ, γι αυτό έστησε κάποιος κουτός, αυτό το site. Με μία μεγάλη διαφορά. Καταθέτεις την άποψή σου, την στηρίζεις και τέλος ψηφίζεις και έχει βαρύτητα η ψήφος σου.
Εκεί μπορείς να κατηγορήσεις όποιον και όπως θέλεις, με αποδείξεις. Δεν μπορείς όμως να κατηγορείς όταν είσαι απέξω, επειδή έτσι άκουσες ή έτσι νομίζεις ότι συμβαίνει σε σύλλογους, ή γιατί ο ξάδελφος, του κουνιάδου της θείας σου, που είναι σε σύλλογο, έτσι λέει.
Πρώτα απ' όλα αν έχεις το θάρρος που έχεις εδώ μέσα, και μπράβο σου, σε βλέπω γρήγορα αν ενταχθείς σε σύλλογο και μέλος στο διοικητικό του συμβούλιο.
Αρκεί να λές τα σύκα - σύκα και τη σκάφη - σκάφη, την άποψή σου δηλαδή, κάτι που δυστυχώς φίλε μου δεν κάνεις.
Κι αν αξιωθώ ποτέ να βγάλω δικές μου καρδερινες εκτροφής δεν πρόκειται να δαχτυλιδώσω
". Για να τις έχω ανακατεμένες με τις πιασμένες και όσες ακόμα, σε άλλη δόση πιάσω, έτσι ώστε να μην φαίνεται η διαφορά μεταξύ τους, αλλά να λέω ότι όλες είναι εκτροφής μου, και όταν δεν χωράνε στο μπαλκόνι μου, ή όταν θελήσω, ανα πάσα στιγμή, να τις πουλάω στις τιμές των πραγματικά δακτυλιδωμένων εκτροφής..." και όχι με 5-10€ το πουλί, μόνο. (Στούς αδαείς).
Φλασιά μου ήρθε και την κατέγραψα.
Φίλε μου δεν πρόκειται να ξαναεπιχειρήσω πάλι να σε "γιατρέψω" όπως ίσως νομίζεις ότι επιθυμώ.
Ή κάτι κάνεις και αλλιώς θέλεις να το πλασσάρεις ή δεν κάνεις κάτι ή τίποτα και όπως προείπα, αναλλώνεσαι για να πείσεις τους υπόλοιπους για κάτι στο οποίο πιστεύεις και δυστυχώς είναι μειονότητα στο χώρο των αντιλήψεων του φόρουμ. Αλλά έλεος. Τα έχεις και τα έχουμε πει πολλές φορές. Δεν χρειάζεται πάλι να πάμε το ίδιο έργο από την αρχή. Δεν αντέχω άλλο Ρόκυ Μπαλμπόα #2.
Ή τραβάς κόντρα για την κόντρα, για να μην υποκύψεις σε κάτι (δακτυλίδι - σύλλογοι), που το έχεις πάρει από την αρχή στραβά, αλλά δεν κάνεις πίσω για να μην "ηττηθείς";

Εύγε Φίλιππε που κατέγραψες ακριβώς την κεντρική ιδέα του θέματος.

Υ. Γ. : Ο georgekouk είναι ο Γιώργος ο Κουκουμέλης από το Κιάτο Κορινθίας και έχει καταθέσει όλα του τα στοιχεία στο προφίλ του, ακόμα κι αν ήταν προαιρετικά, γιατί πιστεύει στη σοκολάτα με ονοματεπώνυμο, για τους πιό παλιούς, lila paouse!
 
Δηλαδή για να καταλάβω mortis εκτός από το ότι θέλεις να παρανομείς προσπαθείς να μας πείσεις ότι πρέπει να νομιμοποιηθεί η συγκεκριμένη παρανομία;
Από όλα δηλαδή όσα έχουν γραφτεί για το θέμα, από τον απίστευτο χρόνο που αφιέρωσαν κάποιοι να καταθέσουν τα αυτονόητα και μπροστά στην απίστευτη στοίβα θυμάτων (πτηνών) που καταγράφονται ετησίως η δική σου προσφορά και αντίδραση είναι αυτή;
Εύχομαι ειλικρινά να μην σοβαρολογείς.Αν όντως μιλάς σοβαρά τότε εύχομαι να έχουν μείνει ελάχιστοι με τα δικά σου μυαλά (πάνω σε αυτό το θέμα)!
 
Το ευχαριστώ στο έδωσα γιατί με αυτό το πόστ #23, αποδεικνύεις αυτά που πρίν από λίγο είπα.
Και πάλι ευχαριστώ.
 
Η τουφεκιά που ρίχνω στην πέρδικα σημαίνει σκοτώνω και σαν κυνηγός είμαι δολοφόνος.Αν βάλω όμως μία καπάτζα και πιάσω μία καρδερίνα δεν είναι πουλοπιάσιμο. Τελικά νομίζω ότι ο Έλληνας είναι με τον νόμο όποτε του συμφέρει.


Αγαπητέ Ισίδωρε αν θέλουμε να είμαστε αντικείμενικοί ή θα ισχύουν αυτά τα 2 που έγραψες ή θα ισχύουν τα άλλα 2 που λένε ότι το κυνήγι με τη φέρμα και το φίλο είναι γεμάτο εικόνες και αρώματα της φύσης άρα και το κυνήγι άγριων πουλιών με τον αντίστοιχο φίλο και αντί της φέρμας τον κράχτη είναι εξίσου όμορφο. Αυτό που είναι άδικο είναι οι μεν κυνηγοί γεμάτοι αρώματα και είκόνες και εντελώς αθώοι και φυσιολάτρες και οι χομπίστες πουλοπιαστες με ιστορία από πάππου προς πάππου εγκληματίες της φύσης χωρίς κανένα δικαιωμα. Ε νομίζω αγαπητέ μου αν το βάλουμε με τη στοιχειώδη λογική είναι λίγο άτοπο δεν είναι;Επαναλαμβάνω και πάλι για να μην παρεξηγηθώ ότι σεβόμαστε το νόμο αλλά έχουμε το δικάιωμα να τον κρινουμε. Και ολίγον έγκυος όπως έγραψε κάποιος δεν ξέρω αν υπάρχει ξέρω όμως ότι υπάρχουν διαφορετικοί νόμοι για καθε περίπτωση και διαφορετικές ποινές για κάθε αδίκημα. Δεν καταδικάζεται το ίδιο κάποιος που τρέχει με υπερβολική ταχύτητα παραβιάζοντας το όριο με κάποιον που πάρκαρε το αυτοκινητο του σε σημείο που απαγορεύεται.Άρα δεν μπορούμε να καταδικάζουμε το ίδιο κάποιον που λέει ότι του αρέσει να κυνηγάει άγρια πουλιά με σύνεση μέτρο και ευθύνη και να πιάνει κανα 2 έτσι για την προσωπική του ευχαρίστηση με κάποιον που πιάνει 500 για να τα πουλήσει με μηδενικό κοστολόγιο. Όσο και να το θέλουν κάποιοι δεν είναι το ίδιο. Ούτε μπορούμε να λέμε ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι που πιάνουν μόνο 2. Σας πληροφορώ ότι υπάρχουν άνθρωποι που η μόνη τους ευχαρίστηση είναι να βλέπουν τον κράχτη τους να τα κατεβάζει να τα πιάνουν και να τα αφήνουν ευθύς αμέσως και να μη κρατάνε ούτε ένα. Γιατί να τους στερέι αυτή την ευχαρίστηση ένας νόμος και άλλους να τους τα προσφέρει όλα;
 
Γιά λέγε, . Γιά λέγε. Σαν κάτι να πάς να μας πείς τώρα.
Μίλα ρε φίλε ανοικτά mortis ήσουνα και mortis θα μείνεις ούτως ή άλλως.
 
Δηλαδή για να καταλάβω mortis εκτός από το ότι θέλεις να παρανομείς προσπαθείς να μας πείσεις ότι πρέπει να νομιμοποιηθεί η συγκεκριμένη παρανομία;
Από όλα δηλαδή όσα έχουν γραφτεί για το θέμα, από τον απίστευτο χρόνο που αφιέρωσαν κάποιοι να καταθέσουν τα αυτονόητα και μπροστά στην απίστευτη στοίβα θυμάτων (πτηνών) που καταγράφονται ετησίως η δική σου προσφορά και αντίδραση είναι αυτή;
Εύχομαι ειλικρινά να μην σοβαρολογείς.Αν όντως μιλάς σοβαρά τότε εύχομαι να
έχουν μείνει ελάχιστοι με τα δικά σου μυαλά (πάνω σε αυτό το θέμα)!


Ανδρέα σου είπα ότι σέβομαι το νομο που υπάρχει και σε πληροφορώ ότι ούτε τον παραβιάζω ούτε παρανομώ.Αλλά έχω δικάιωμα το νόμο να τον κρίνω.Ή μήπως δεν το έχω; Μιλάω σοβαρότατα και θεωρώ το παραδοσιακό πουλοπιάσιμο αδίκως απαγορευμένο. Επιθυμώ κάποια στιγμή να ισχύσει και για το χόμπι που αρέσει σε κάποιους ένας νόμος σαν αυτόν που ισχύει για το κυνήγι και το ψάρεμα και που τώρα δεν μπορούν να το εξασκήσουν. Οι στοίβες θυμάτων-πτηνών είναι από ανθρώπους που πιάνουν 500 για πούλημα. Και αν το θέτεις έτσι και λες ότι εγώ κουβαλάω τέτοια μυαλά για πες μας πόσες στοίβες σκοτωμένων λαγών περδικών μπεκατσών κλπ. βρίσκονται κάθε χρόνο στα στομάχια φυσιολατρών και αθώων κατά όλα τα άλλα κυνηγών κι έπειτα από τα στομάχια τους στις αποχετεύσεις; Αλλά σε μία χώρα όπως η Έλλάδα μας ισχύει το "πονάει κεφάλι κόψε καφάλι" για χάρη κάποιων ασυνείδητων την πληρώνουν και κάποιοι αθώοι χομπίστες. Ο νόμος ο σωστός ξέρεις ποιος θα ήταν; Όποιος πουλάει άγρια κλείσιμο το μαγαζί 3 μήνες και πρόστιμο το 10 πλάσιο της αξίας που θα εισέπρατε αν τα πούλαγε. Να σου πω εγώ θα έβγαινε κανένας παγανιά με δίχτυα να πιάσει 500; Ούτε 5 δε θα τόλμαγε να πιάσειΓια ποια μυαλά μιλάς; Τα δικά μου ή αυτών που φτιάχνουν τους νόμους;
 
Ούτε μπορούμε να λέμε ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι που πιάνουν μόνο 2. Σας πληροφορώ ότι υπάρχουν άνθρωποι που η μόνη τους ευχαρίστηση είναι να βλέπουν τον κράχτη τους να τα κατεβάζει να τα πιάνουν και να τα αφήνουν ευθύς αμέσως και να μη κρατάνε ούτε ένα. Γιατί να τους στερέι αυτή την ευχαρίστηση ένας νόμος και άλλους να τους τα προσφέρει όλα;

Δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα των ισχυρισμών σου. Αν ο καθένας μας αρχίσει να πιάνει από ένα πουλάκι για χόμπι και ευχαριστηση και να το κραταει γιατι θελει να το ακουει στο μπαλκονι του τι θα γινει; Και ποιοι ειναι αυτοι που τα πιανουν και μετα τα αφηνουν ευθύς αμέσως; Ποιά είναι η ευχαρίστηση αυτών των ανθρώπων; Ότι τα καταφεραν ν απιάσουν ένα αγριο ας πουμε;

Όσο κι αν μη μας αρέσει ο νόμος, έχει γραφτεί για σοβαρούς λόγους. Ακόμα και στο παρκαρισμα αν ήμασταν όλοι παρανομοι, τι θα καταφερναμε; Μια ζούγκλα θα φτιαχναμε.

Και όσον αφορά στα δαχτυλίδια, θα πω οτι τα οικόσιτα πουλιά οφείλουν να φορούν δαχτυλίδι. Είναι η ταυτοτητα τους. Για να μπορει ο καθενας μας να εξακριβωνει τα στοιχεία του ζωντανού. Για να μην ειναι ανωνυμο.

Εάν σε καθε κοινωνία έκανε ο καθείς ότι του κατέβαινε, θα γυρνούσαμε στους πρωτόπλαστους. Με ρόπαλα θα βγαιναμε προς αναζητηση τροφης.
 
Βρε mortis δείχνεις άτομο συγκροτημένο. Δεν νομίζεις ότι αρκετά κατηγόρησες όλους τους άλλους για τα λάθη τους; Στην θέση σου θα έκανα μια αυστηρή αυτοκριτική και άμεση αλλαγή ρότας. Κινδυνεύεις να εκτεθείς με τις απόψεις σου που δεν στέκουν πουθενά. Μια αναθεώρηση σκέψεων και απόψεων θα σε βοηθήσει πίστεψε με. Ξέρεις δεν δικαιολογούνται πάντα τα πάντα!
Η πρόθεση όλων μας να σε πληροφορήσω είναι η καλύτερη.
Δες τις προτάσεις μας ως συμβουλές και όχι ως υποδείξεις.
 
Δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα των ισχυρισμών σου. Αν ο καθένας μας αρχίσει να πιάνει από ένα πουλάκι για χόμπι και ευχαριστηση και να το κραταει γιατι θελει να το ακουει στο μπαλκονι του τι θα γινει; Και ποιοι ειναι αυτοι που τα πιανουν και μετα τα αφηνουν ευθύς αμέσως; Ποιά είναι η ευχαρίστηση αυτών των ανθρώπων; Ότι τα καταφεραν ν απιάσουν ένα αγριο ας πουμε;

Όσο κι αν μη μας αρέσει ο νόμος, έχει γραφτεί για σοβαρούς λόγους. Ακόμα και στο παρκαρισμα αν ήμασταν όλοι παρανομοι, τι θα καταφερναμε; Μια ζούγκλα θα φτιαχναμε.

Και όσον αφορά στα δαχτυλίδια, θα πω οτι τα οικόσιτα πουλιά οφείλουν να φορούν δαχτυλίδι. Είναι η ταυτοτητα τους. Για να μπορει ο καθενας μας να εξακριβωνει τα στοιχεία του ζωντανού. Για να μην ειναι ανωνυμο.

Εάν σε καθε κοινωνία έκανε ο καθείς ότι του κατέβαινε, θα γυρνούσαμε στους πρωτόπλαστους. Με ρόπαλα θα βγαιναμε προς αναζητηση τροφης.


Οι κυνηγοί που σκοτώνουν κάθε χρόνο εκατοντάδες μη πω χιλιάδες θυλυκά ζώα τα οποία την επόμενη χρονιά θα γινόντουσαν μάνες και θα έδιναν νέα βλαστάρια γιατί δεν σε βλέπω τόσο ευαισθητοποιημένη;Η ευαισθησία σου σταματάει στα 2 λαγρια πουλιά που έπιασε κάποιος για το μπαλκόνι;
 
Βρε mortis δείχνεις άτομο συγκροτημένο. Δεν νομίζεις ότι αρκετά κατηγόρησες όλους τους άλλους για τα λάθη τους; Στην θέση σου θα έκανα μια αυστηρή αυτοκριτική και άμεση αλλαγή ρότας. Κινδυνεύεις να εκτεθείς με τις απόψεις σου που δεν στέκουν πουθενά. Μια αναθεώρηση σκέψεων και απόψεων θα σε βοηθήσει πίστεψε με. Ξέρεις δεν δικαιολογούνται πάντα τα πάντα!
Η πρόθεση όλων μας να σε πληροφορήσω είναι η καλύτερη.
Δες τις προτάσεις μας ως συμβουλές και όχι ως υποδείξεις.

Ανδρέα μου εύκολο να κρίνεις δύσκολο να πείθεις. Επι της ουσίας στους ισχυρισμούς μου έχεις να μου πεις κάτι; Στα 2 τελευταία μου ποστ κρίνεις το μυαλό που κουβαλάω μετά στο επόμενο λες ότι με θεωρείς συγκροτημένο άτομο. Διάβασε σε παρακαλώ από την αρχή το θέμα δες τις απόψεις που ποστάρω και πάνω σε αυτές σε παρακαλώ πείσε με.
 
Σχετικα με το κηνυγι νομιζω οτι ειμαστε off topic.
Αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε με το κηνύγι μπορούμε να το εκφράσουμε στο thread
https://community.petbirds.gr/threads/Τι-πιστεύεις-για-το-κυνήγι-πουλιών-και-ζώων.1269/

και άν το πάμε έτσι το μόνο που καταφέρνουμε είναι να διαιωνίζουμε το θέμα άσκοπα.Αν δεν κανω λάθος μιλάμε για αγορα αιχμαλωτισμένων πουλιών ή εκτροφής.🙄

όσον αφορά στην ευαισθησία μου morti δεν έχω ανάγκη να την επιδείξω με λόγια. Την κάνω πράξη καθημερινά όσο μπορώ:)
 
Παν μετρον αριστον... Και στις 2 περιπτωσεις μιλαμε για δολοφονους...Φιλε μορτις να ο παππους που εστησε την ξοβεργα... Και να οι μη νομιμοι κυνηγοι!

Καραλης Φιλιππος
 

Συνημμένα

  • barraca_petit.webp
    barraca_petit.webp
    35,2 KB · Προβολές: 209
  • birdHuntingLarge.webp
    birdHuntingLarge.webp
    28,1 KB · Προβολές: 495
Λοιπόν επειδή και πάλι τραβάς τον δικό σου δρόμο τον μονα-(χι)-(δι)κό, (βάλε όποια συλλαβή θέλεις), εμένα προσωπικά δεν με είχες και δεν με έχεις πείσει ότι είσαι αντίθετος με το πουλοπιάσιμο σαν πράξη, και πολύ δε περισσότερο το εκευμενίζεις με τον τρόπο σου, για το πιάσιμο και καλά 1-2 πουλιών για προσωπική ευχαρίστηση.
Πόσοι δεν είπαμε ότι για να διατηρηθούν 1-2 άγρια πιασμένα, πεθαίνουν δέκα το λιγότερο, και είναι η αλήθεια, η μία και μόνη αυτή και άσε τα άλλα χόμπυ στην άκρη. Δεν είναι απάντηση η δικαιολογία που αναφέρεις ώς συγκριτικό μέσο το κυνήγι, πολύ δε περισσότερο θέση, που είπες ή ξαναλές.
Γιατί στο κυνήγι το ίδιο δεν γίνεται; Όταν σκοτώνεις το θυληκό τι θα πάρει η φύση την επόμενη χρονιά;
Εδώ όπως το λέει ο Ανδρέας είναι η διαφορά.
Για μένα όμως, επειδή σου αρέσουν οι νόμοι και μάλιστα με σκληρότητα, εγώ είτε εξ επαγγέλματος (παράνομου), είτε επειδή θέλει να έχει 1 πουλάκι στο μπαλκόνι του ο παππούς ή όποιος άλλος, πουλοπιάστη τον λέω και αυτόν και καταστροφέα της Φύσης.
Ο φίλος μου τα υπόλοιπα 4 από τα ζευγάρια του, προς ενημέρωση, είναι μόνο 2 πουλάκια πιασμένα και αυτά τα πήρε από κάποιον που τα είχε για αρσενικά, καταλαβαίνεις (παππούς με καπάτσα, που τα ήθελε για το μπαλκόνι του), και επειδή ήσαν μικρά γιαβράκια όταν τα έπιασε ο παππούς, τα είχε τιμωρία με ελάχιστο φαγητό και φροντίδα, έτσι ώστε να μην τα σκοτώσει αυτός, αλλά να λημοκτονήσουν. Όλα τα άλλα είναι από εκτροφείς, καλοπληρωμένα!
Ας επιτραπεί λοιπόν σε όλους να πάρουν από 2 για να βγάλουν κι αυτοί δικά τους χωρίς να τους κατηγορήει κανρίς.
Η έκθεση είναι προσωπική και άρα επώνυμη.
Υπό το δικό σου σκεπτικό τότε ας ψηφίζουμε μία ιδέα που έριξε ένας georgekouk, αγνώστου πατρός κλπ, αλλά είναι αρχηγός ενός κόμματος, αγνώστου προσώπου αλλά ιδεαλιστής μέγας, και πάει λέγοντας. Σου αρκεί το georgekouk. Εμένα πάλι, όχι δεν μου αρκεί.
Μέσα στους συλλόγους βλέπεις τον άλλον ακούς την άποψή του, ρωτάς τους άλλους δίπλα αν τα λέει καλά, κάποιος θα σου σφυρίξει και κάτι πονηρό που δεν φαίνεται μπροστά αλλα τρέχει, και θα πράξεις αναλόγως. Συνδιαλέγεσαι και ανταλλάσεις ιδέες, τρόπους, μεθόδους εκτροφής όπως ίσως και εδώ, γι αυτό έστησε κάποιος κουτός, αυτό το site. Με μία μεγάλη διαφορά. Καταθέτεις την άποψή σου, την στηρίζεις και τέλος ψηφίζεις και έχει βαρύτητα η ψήφος σου.
Εκεί μπορείς να κατηγορήσεις όποιον και όπως θέλεις, με αποδείξεις. Δεν μπορείς όμως να κατηγορείς όταν είσαι απέξω, επειδή έτσι άκουσες ή έτσι νομίζεις ότι συμβαίνει σε σύλλογους, ή γιατί ο ξάδελφος, του κουνιάδου της θείας σου, που είναι σε σύλλογο, έτσι λέει.

Δεν έχω κατηγορήσει ποτέ κανέναν κατηγορώ μόνο αυτους που κατηγορούν κάποιους με αδαχτυλίδωτα πουλιά ως εγκληματίες της φύσης

Πρώτα απ' όλα αν έχεις το θάρρος που έχεις εδώ μέσα, και μπράβο σου, σε βλέπω γρήγορα αν ενταχθείς σε σύλλογο και μέλος στο διοικητικό του συμβούλιο.
Αρκεί να λές τα σύκα - σύκα και τη σκάφη - σκάφη, την άποψή σου δηλαδή, κάτι που δυστυχώς φίλε μου δεν κάνεις.
Αυτό που κάνω από την πρώτη μέρα παρουσίας μου εδώ είναι ναλέω τα πράγματα με το όνομα τους.
". Για να τις έχω ανακατεμένες με τις πιασμένες και όσες ακόμα, σε άλλη δόση πιάσω, έτσι ώστε να μην φαίνεται η διαφορά μεταξύ τους, αλλά να λέω ότι όλες είναι εκτροφής μου, και όταν δεν χωράνε στο μπαλκόνι μου, ή όταν θελήσω, ανα πάσα στιγμή, να τις πουλάω στις τιμές των πραγματικά δακτυλιδωμένων εκτροφής..." και όχι με 5-10€ το πουλί, μόνο. (Στούς αδαείς).
Φλασιά μου ήρθε και την κατέγραψα.
Φίλε μου δεν πρόκειται να ξαναεπιχειρήσω πάλι να σε "γιατρέψω" όπως ίσως νομίζεις ότι επιθυμώ.
Κάνεις λάθος. Έχω 10 καρδερίνες.4 με δαχτυλίδι 6 χωρίς όλες αγορασμένες από πετ.10 καρδερινοκάναρα αδαχτυλίδωτα. Δεν τα έκρυψα ποτέ κι από κανένα.

Ή κάτι κάνεις και αλλιώς θέλεις να το πλασσάρεις ή δεν κάνεις κάτι ή τίποτα και όπως προείπα, αναλλώνεσαι για να πείσεις τους υπόλοιπους για κάτι στο οποίο πιστεύεις και δυστυχώς είναι μειονότητα στο χώρο των αντιλήψεων του φόρουμ. Αλλά έλεος. Τα έχεις και τα έχουμε πει πολλές φορές. Δεν χρειάζεται πάλι να πάμε το ίδιο έργο από την αρχή. Δεν αντέχω άλλο Ρόκυ Μπαλμπόα #2.
Ή τραβάς κόντρα για την κόντρα, για να μην υποκύψεις σε κάτι (δακτυλίδι - σύλλογοι), που το έχεις πάρει από την αρχή στραβά, αλλά δεν κάνεις πίσω για να μην "ηττηθείς";
Δεν κάνω τίποτε περισσότερο από το να λέω την άποψη μου. Δε με ενδιαφέρει αν είμαι μειοψηφεία ή πλειοψηφεία. Το μόνο που με νοιάζει είναι να καταέρνω να λέω την άποψή μου μέσα στα πλάισια της ευπρέπειας.
 
Μπράβο Φίλλιπε είσαι ο πρώτος που τους καταδικάζεις και τους 2.Αυτό είναι μια σωστή στάση.Ή όλοι ή κανένας. Όχι για τους μεν έτσι και για τους άλλους γιουβετσι! Μπράβο σου και πάλι.
 
Φίλε mortis.
Πραγματικά δεν σε καταλαβαίνω. Προσπαθείς να μας πεις ότι το πιάσιμο των πουλιών με ξόβεργα με καπάτζες και με δίχτυα είναι παράδοση και το κυνήγι, το νόμιμο και το αξιοπρεπές δεν είναι; Αν το κυνήγι δεν είναι παράδοση και το ψάρεμα σε αυτό τον τόπο τότε τί είναι. Πρόσεξε δεν θέλω να αλλάξω την άποψη κανενός για το κυνήγι.Απλά νομίζω ότι θέλεις να μπερδέψεις το νόμιμο κυνήγι στην κουβέντα με το να νομιμοποιήσεις τα παράνομα ξόβεργα.
Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι από καρδιάς και θα ήθελα να μου απαντήσεις.
1.Αν έρθω στο σπίτι σου και σου πάρω μία καρδερίνα χωρίς να το ξέρεις και να το θέλεις τί θα είμαι;
2.Αν σου χάριζαν δύο καρδερίνες το ίδιο καλές και φωνητικά και εμφανησιακά. Η μία θα ήταν άγρια και η άλλη εκτροφής ποιά θα διάλεγες;
 
Ο ένας καταδικάζεται με το ένα - ξόβεργα - που σίγουρα δεν είχε στήσει μόνο μία, και οι άλλοι για τα πολλά θηράματα πέραν του πρέποντος.
Εσύ προηγουμένως έλεγες ότι το ένα επιτρέπεται για τον παππού, τώρα τι έγινε;
Μήπως σε μπέρδεψαν οι πολλές βολές και από πολλούς διαφορετικούς "παίκτες";
Ρε φίλε άστο να πάει.
Όλοι άλλος λίγο, άλλος πολύ, έχουμε καταλάβει.
Όπως είπε και η Myriam, δεν συζητάμε για το κυνήγι αλλά για τα εκτροφής ή όχι άγρια.
(Η μπάλλα κώλυσε στη νερολακούβα του γηπέδου). Άσχετο; Σχετικό.
 
Back
Top