το 70% των ωδικών πτηνών δεν καταφέρνουν να βγάλουν τον χειμώνα (υπάρχουν σοβαρές μελέτες επ'αφτου ψάξτε το).
Θα ήταν ενδιαφέρον για εμάς να μας επισύναπτες κάποια από τις μελέτες στις οποίες αναφέρεσαι. Όσο κι αν έψαξα στο διαδίκτυο δεν βρήκα κάτι σχετικό. Αν πάλι τις έχεις σε έντυπη μορφή, απλά γράψε μας σε παρακαλώ, όταν θα έχεις τον χρόνο, τον τίτλο, τον author, τη χρονολογία και το περιοδικό στο οποίο έχουν ανακοινωθεί.
2) πριν 20 χρόνια σε βοσκοτόπια με άγρια πτήνα έντόπιζες σε 5 ώρες 1 Σαΐνι (Αστούριος ο βραχύπους) και εδώ και 4-5 χρόνια σε 1 ώρα εντοπίζεις 5 ότι και αν αυτο σημαίνει για την διάταραξη του οικοσυστήματος (αναρωτειθείτε το γιατί αυξήθηκε ραγδαία ο πληθυσμός και αν συνεχιστεί τι επιπτώσεις θα έχει στα ωδικά πτηνά).
Η αλήθεια είναι ότι τα οικοσυστήματα είναι δυναμικά και όχι απομονωμένα συνήθως. Αυτό σημαίνει ότι οδεύουν διαρκώς από διαταράξεις σε ισορροπίες και αυτό αφορά και τους πληθυσμούς των οργανισμών που διαβιώνουν στο κάθε οικοσύστημα. Πολλά από τα σαΐνια διαχειμάζουν στην Αφρική, επομένως στον πληθυσμό τους επιδρά και το οικοσύστημα εκεί. Τρέφονται όχι μόνο με μικρά πτηνά, αλλά και με έντομα, σαυροειδή, νυχτερίδες, μικρά θηλαστικά και όσο θα αυξάνεται ο πληθυσμός τους (και αν είναι έτσι και σε μεγαλύτερη κλίμακα από αυτήν που βλέπεις σε 1 ώρα), τόσο μεν θα μειώνονται οι αντίστοιχοι πληθυσμοί των θηραμάτων του, ο οποίος όμως αν δεν ήταν ήδη αυξημένος δεν θα μπορούσε να υποστηρίξει την επιβίωση μεγαλύτερου αριθμού ατόμων του σαϊνιού. Με άλλα λόγια η αύξηση του πληθυσμού τους είναι πολυπαραγοντική και χρειάζονται συγκεκριμένοι αλγόριθμοι ώστε να καταδείξει τη μόνιμη πτωτική πορεία του πληθυσμού π.χ. της καρδερίνας.
3) το τι είναι νόμιμο και παράνομο προκύπτει από ανθρώπινες αποφάσεις και όχι από θεϊκές διατυπώσεις δίνοντας το αλάνθαστο σε κ΄ποιους για να παπαγαλίζουν το είσαι παράνομος,το καταστρέφεις την φύση, το εγώ είμαι νόμιμος σκοτώνοντας μια πάπια που διένυσε 10000χμ απο την αρκτική και στην ενδιάμεση στάση της έγινε μεζές επειδη είναι νόμιμο,επειδη εσύ θες να περπατήσεις το βουνο την πληρώνει η πέρδικα και πολλά επειδη που εσύ τα κανεις και επειδή κάποιος αποφάσισε να τα νομιμοποιήση βλέπεις την νομιμότητα και όχι την πράξη σου.
Πράγματι, το νόμιμο είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα για την προστασία των περισσότερων, δεν είναι θεϊκό, ούτε κι αλάνθαστο και στη συγκεκριμένη κοινότητα οι περισσότεροι τολμώ να πω ότι είναι ενάντια στο κυνήγι είτε της αρκτικής παπίτσας, είτε του οποιουδήποτε είδους. Συνεκδοχικά οι περισσότεροι εδώ μέσα βλέπουν την πράξη, από την ηθική της διάσταση, αλλά φυσικά σαν έλλογα όντα, συμμορφώνονται και με τον νόμο. Όποιος δεν θέλει να αποδεχτεί τον νόμο, καλό είναι να προσπαθεί να τον αλλάξει,
γενικά ας μάθουμε να βλέπουμε και έξω από την δική μας γυάλα , την γυάλα αυτην της μόνης αλήθειας της δικής μας.
κάθε περίπτωση ξεχωριστά, καμία πράξη δεν πρέπει να κρίνετε πίσω από ταμπέλες νόμιμο\παράνομο όταν αυτές τις ταμπέλες τις εφευραν άνθρωποι.
κι επομένως προσπαθεί προς αυτήν την κατεύθυνση. Το ζήτημα είναι ότι αιχμαλωτίζοντας ένα πουλάκι, το σώζεις βέβαια από τον αφανισμό (δεν θα το φάει το γεράκι), αλλά το καταδικάζεις για όλη την υπόλοιπη ζωή του να ζει περιορισμένο, ενώ έχει γεννηθεί ελεύθερο και δυνητικά θα μπορούσε να επιβιώσει στο περιβάλλον του. Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση του.
Τέλος, να σημειώσω ότι προτιμώ να βλέπω από πολλές γυάλες παρά μόνο από τη δική μου. Το ζήτημα της μόνης αλήθειας, της δικής μας, δεν θα το αγγίξω καν, αφενός διότι είναι άκρως φιλοσοφικό, αφετέρου διότι όλοι οι δικτάτορες, φανατικοί, εγκληματίες και γενικά αντικοινωνικοί, έκαναν ό,τι έκαναν, μόνο και μόνο διότι είδαν από τη δική τους μόνο γυάλα, τη δική τους αλήθεια.