Γενικά Αγορά αιχμαλωτισμένων καρδερίνων η εκτροφής;

Φίλε mortis.
Πραγματικά δεν σε καταλαβαίνω. Προσπαθείς να μας πεις ότι το πιάσιμο των πουλιών με ξόβεργα με καπάτζες και με δίχτυα είναι παράδοση και το κυνήγι, το νόμιμο και το αξιοπρεπές δεν είναι; Αν το κυνήγι δεν είναι παράδοση και το ψάρεμα σε αυτό τον τόπο τότε τί είναι. Πρόσεξε δεν θέλω να αλλάξω την άποψη κανενός για το κυνήγι.Απλά νομίζω ότι θέλεις να μπερδέψεις το νόμιμο κυνήγι στην κουβέντα με το να νομιμοποιήσεις τα παράνομα ξόβεργα.
Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι από καρδιάς και θα ήθελα να μου απαντήσεις.
1.Αν έρθω στο σπίτι σου και σου πάρω μία καρδερίνα χωρίς να το ξέρεις και να το θέλεις τί θα είμαι;
2.Αν σου χάριζαν δύο καρδερίνες το ίδιο καλές και φωνητικά και εμφανησιακά. Η μία θα ήταν άγρια και η άλλη εκτροφής ποιά θα διάλεγες;


Εφόσον το κυνήγι και το ψάρεμα είναι για σένα παράδοση τότε Ισίδωρε δέξου ότι και το πιάσιμο πουλιών με σκοπό όχι το κερδος αλλά την ευχαρίστηση είναι και αυτό παράδοση και αδίκως παράνομο
1Αν ο πουλοπιάστης κλέβει τη φύση τότε δέξου ότι και ο κυνηγός κλέβει και αφαιρεί νόμιμα τις ζωές θυλυκων μανάδων στερώντας την επόμενη χρονιά καινούργια ζώα.2Σίγουρα θα διάλεγα την εκτροφής αν είχα και το πορτοφόλι να την πληρώσω.
 
Ο ένας καταδικάζεται με το ένα - ξόβεργα - που σίγουρα δεν είχε στήσει μόνο μία, και οι άλλοι για τα πολλά θηράματα πέραν του πρέποντος.
Εσύ προηγουμένως έλεγες ότι το ένα επιτρέπεται για τον παππού, τώρα τι έγινε;
Μήπως σε μπέρδεψαν οι πολλές βολές και από πολλούς διαφορετικούς "παίκτες";
Ρε φίλε άστο να πάει.
Όλοι άλλος λίγο, άλλος πολύ, έχουμε καταλάβει.
Όπως είπε και η Myriam, δεν συζητάμε για το κυνήγι αλλά για τα εκτροφής ή όχι άγρια.
(Η μπάλλα κώλυσε στη νερολακούβα του γηπέδου). Άσχετο; Σχετικό.


Διάβασε Γιώργο όλα τα ποστ μου κατάλαβε ποια ακριβώς είναι η θεση μου και αν θέλεις επί της ουσίας και των ερωτημάτων που θέτω απαντάς. Δεν μπορώ να σου τα εξηγήσω καλύτερα.Ή θα επιτρέπεται το ένα για τον παππού όπως επιτρέπεται και το ένα για τον κυνηγό ή να μην επιτρεπεται τίποτε για κανέναν.Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν ίσοι νόμοι για όλους.
 
Mortis να σου θυμίσω ότι συγκροτημένο άτομο δεν σημαίνει ούτε πανέξυπνο ούτε γνώστης των πάντων.Αναφέρθηκα στα μυαλά που κουβαλάς(που λένε στο χωριό μου)πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και όχι στην ποιότητα και κινητικότητα των εγκεφαλικών σου κυττάρων!
Σε συμβούλεψα να αλλάξεις ρότα και εσύ έχεις κολλήσει στα αβαθή και αντί να ζητήσεις βοήθεια βάζεις φουλ τις μηχανές ανοίγοντας περισσότερο το ρήγμα.
Μου ζητάς να σε πείσω. Να πείσω κάποιον που δεν θέλει να πεισθεί;
Να σε πείσω ότι είναι παράνομη η παρανομία; Ότι δεν είναι παράνομα τα νόμιμα δικαιώματα των κυνηγών; Ότι δεν είναι χόμπι το πουλοπιάσιμο και ότι οι λάτρεις του είναι για δέσιμο (με χειροπέδες το προτιμότερο); Ότι οι παππούδες μας πεινάγανε και πιάνανε πουλάκια να φάνε και κρατούσαν ένα για παρέα; Ότι φθάσαμε στο έτος 2008 και κινδυνεύουμε σε λίγα χρόνια να βλέπουμε καρδερίνα μόνο σε φωτό;
Όχι mortis έχω μάθει να συνομιλώ με άτομα που θέλουν να ακούν.
Εσύ έχεις φτιάξει έναν τοίχο ανάμεσα σε εσένα και στους υπόλοιπους!
Δες δίπλα σου και θα βρεις τους όμοιους σου.
Σπάσε τον τοίχο και θα με βρεις στους "υπόλοιπους"!
Η επιλογή είναι δική σου.
Καλή τύχη!
 
το θεμα εχει ξεφυγει προ πολλων ποστ!
εμενα προσωπικα με κουρασε...
καταρχην εμενα με κουρασε η επιμονη σας να αλλαχθουν οι ιδεες κ οι πεποιθησεις(σωστες η λανθασμενες) ανθρωπων που τις εχουν ηδη κ εμμενουν! Αν αυτα τα ατομα ξεφυγουν, απο το πρεπον σημειο... Οι αρμοδιοι θα τους βαλουν στη θεση τους! Ετσι παει...
Επισης με κουρασαν τα τεραστια σε εκταση κ καποια αναμασωμενα ποστ!Βαρετα κατα πολυ!
τελος με κουρασε το γεγονος οτι επιτιθεστε προσωπικα, αγαπητοι φιλοι, κ αυτο δεν αρμοζει σε ενα πολιτισμενο φορουμ!

δεν βγηκε απολυτως τιποτα απο αυτη τη συζητηση, απλα συνεχιστηκε κατι που αφεθηκε στη μεση παλιοτερα!
 
  • Like
Αντιδράσεις: BISBA
Νομιζω πως ησουν αρκετα σαφης. Για μενα το θεμα ειναι πλεον κουραστικο...
και ως επιλογο θα κρατησω μονο την τελευταια σου φραση..."Σιγουρα θα διαλεγα την εκτροφης αν ειχα και το πορτοφολι να πληρωσω", αρα δεν εχω το πορτοφολι οποτε βρησκω κατι φθηνο οπως οι πιασμενες...
Το ενδεχομενο δηλαδη να μην ασχοληθω καθολου με το εν λογω ειδος επειδη ειναι μεγαλο το κοστος δεν υφιστατε;
 
Mortis να σου θυμίσω ότι συγκροτημένο άτομο δεν σημαίνει ούτε πανέξυπνο ούτε γνώστης των πάντων.Αναφέρθηκα στα μυαλά που κουβαλάς(που λένε στο χωριό μου)πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και όχι στην ποιότητα και κινητικότητα των εγκεφαλικών σου κυττάρων!
Σε συμβούλεψα να αλλάξεις ρότα και εσύ έχεις κολλήσει στα αβαθή και αντί να ζητήσεις βοήθεια βάζεις φουλ τις μηχανές ανοίγοντας περισσότερο το ρήγμα.
Μου ζητάς να σε πείσω. Να πείσω κάποιον που δεν θέλει να πεισθεί;
Να σε πείσω ότι είναι παράνομη η παρανομία; Ότι δεν είναι παράνομα τα νόμιμα δικαιώματα των κυνηγών; Ότι δεν είναι χόμπι το πουλοπιάσιμο και ότι οι λάτρεις του είναι για δέσιμο (με χειροπέδες το προτιμότερο); Ότι οι παππούδες μας πεινάγανε και πιάνανε πουλάκια να φάνε και κρατούσαν ένα για παρέα; Ότι φθάσαμε στο έτος 2008 και κινδυνεύουμε σε λίγα χρόνια να βλέπουμε καρδερίνα μόνο σε φωτό;
Όχι mortis έχω μάθει να συνομιλώ με άτομα που θέλουν να ακούν.
Εσύ έχεις φτιάξει έναν τοίχο ανάμεσα σε εσένα και στους υπόλοιπους!
Δες δίπλα σου και θα βρεις τους όμοιους σου.
Σπάσε τον τοίχο και θα με βρεις στους "υπόλοιπους"!
Η επιλογή είναι δική σου.
Καλή τύχη!



Να με πείσεις στο ότι είναι δίκαια νόμιμο το κυνήγι και δίκαια παράνομο το πιάσιμο πουλιώ για χόμπι.Αυτό θέλω μόνο από σένα. Κρίνε τις 2 πράξεις και έπειτα κρίνε και τους νόμου που διέπουν την κάθε μία από αυτές. Το σκότωμα των ζώων είναι μνόμιμο και το πιάσιμο πουλιών για χόμπι παράνομο. Γιατί;Εξηγησέ μου μόνο αυτό το γιατί. Γιατί κάποιοι νόμιμα κάνουν το χόμπι τους ενώ κάποιοι άλλοι δεν μπορούν να το κάνουν διότι χαρακτηρίζεται παράνομο.όταν μου το εξηγήσεις Ανδρέα τασ ξαναλέμε κι από τη πλεύρα μου.
 
Αγορα αιχμαλωτισμενων καρδερινων η εκτροφης;
Αυτο ειναι το θεμα και οχι κατα ποσο ειναι δικαιο νομιμο το κυνηγι και δικαια παρανομο το πουλοπιασιμο.
 
Τελικά πιστεύω και εγώ φίλε mortis ότι το κουράσαμε το θέμα. Θέλεις να αποδείξεις ότι είσαι νόμιμος επειδή και το κυνήγι είναι νόμιμο. Εγώ αυτό έχω καταλάβει. Γιατί το κάνουν αυτοί άρα και εγώ. Το νόμιμο στο κυνήγι που στο ξαναλέω όταν γίνεται με σωστό τρόπο είναι ότι δίνεις στο πουλί μία ευκαιρία στο να φύγει.Αν εσ.υ πας και σε μία γούρνα με νερό απλώσεις δίχτυα ή ξόβεργα γύρω γύρω πως θα ξεφύγει το διψασμένο κοπάδι από καρδερίνες.
Άκου φίλε. Ούτε να αντιπαρατεθώ θέλω ούτε τίποτα. Δεν είμαι άξιος να κάνω υποδείξεις σε κανέναν.Αλλά το γεγονός πως στον αιώνα που ζούμε υπάρχουν αντιλήψεις που είναι υπέρ του πιασίματος άγριων δεν το μπορώ.
Αν για παράδειγμα εγώ πιάσω 5 πουλάκια με ξόβεργα και τα; Σκοτώσω είμαι νόμιμος; Το χόμπυ μου κάνω.
 
Λοιπον ενας λογος που επιλεγουμε καρδερινες εκτροφης και τις προτιμουμε(επαναφορα αρχικου θεματος)... Ειναι οτι δεν αντιμετωπιζουμε προβληματα υγειας μετα οπως πρησμενα ματια κτλ.
 
Popo mia ora na diabaseis ola ta post.

Mipos exo tora lathos me afto pou grafo, kai gia afto selo na po den milao gia olous, milao gia tion afto mou.

Ego ektrefo poulia europaikon dasson. Poulia pou exei ekso stin fisi. EGO gia ton afto mou apofasisa na min piaso poulia, kai na mi agoraso tetoia poulia. An xriasoume kainourgio "Aima" tha plirono afto pou zitane aftous pou mou poulane to pouli, kai bebaios perno mono daxtilomena poulia. An den boro na plirono afto, stamatao na ektrefo afta ta poulia kai perno kapia poulia pou boro na plirono (Kanarinia, Paradisia), i tha stamatao afto to hobby. Sto epipeto, pou exoune aftous pou piasoune poulia i biasoune piasmena poulia, den katebeno, giati agapao ta poulia. Afto gia tin skepsi mou.

Tora ola afto to dialogo pou egine edo mou fenete ligo parakseno. Eimaste ola edo, giati ektrefoume poulia, i pou exoume poulia. Edo erthoume kai grafoume gia ta problimata kai emperies kathemerini me ta poulia mas. Otan ginis meli edo diabaseis tis kanones kai ekei grafei pos einai i thesi tou forum gia poulopiastes kai piasimo poulion. Apo pote afto to forum exei gini mia platforma gia Kinigous; Apo pote einai to forum gia aftous pou seloune na piasoune 1-2 poulia; Apo pou pernei kapios to dikaioma na milai edo gia piasimo; Oute gia 1 oute gia 100 pistebo epitrepete. Kai nomisa mexri tora edo sto forum akolosoume afto pou lei o nomos, kai afto einai na daxtilonoume ta mikra pou baloume, toulaixston sta poulia europaikon dasson. Giati den pane afti i anthropi pou seloune na piasoune ena pouli i dio se afta ta forum ( an iparxei ) pou einai gia aftous. O kathenas einai eleftheros na ksekinisi ena kainurgio forum me tetoio xrisi.

An ego perimeno olo apo to kratos, se 100 xronia den alasei tipota, EMEIS kanoume tin diafora. Kai an kapios den selei na daxtilonei ta poulia tou... dika tous problima, ala giati prepei na diabaso afto se kathe periptosei ;

EGO agapao ta poulia mou
EGO daxtilono ta poulia mou
EGO den piaso poulia kai den perno piasmena poulia
EGO pistebo piasimo poulion einai eklima

Kai EGO eimai edo, giati pistebo edo einai mia kinotita pou pistebi kai kani to idio.
 
Οσο διαφωνω με τον φιλο mortis αλλο τοσο διαφωνω και με τις αποψεις υπερ του κυνηγιου με φρασεις του τυπου "μια ολοκληρη μερα ενα θηραμα και περασαμε τελεια..." την αλλη μερα ομως που ο ουρανος σκοτινιασε απο τα θηραματα τι εγινε;
Τελος παντων αυτο που ηθελα να πω φιλε mortis οσο δικαιο και να εχεις στο οτι λογω δημοκρατιας μπορεις και πρεπει να υπερασπιζεσαι την γνωμη σου χωρις να προσβαλεις καποιον... Αυτο ειναι ενα φορουμ που ειναι καθετα εναντια στο "πιασιμο". Αυτο ειναι ενα ΠΟΛΥ θετικο βημα στην χωρα μας που απο την πλειοψηφεια των γηρεοτερων θα ακουσεις κολακευτικα λογια για τις αιχμαλοσιες. Εδω μεσα διαβαζουν πολλοι νεοι και ανηλικοι ακομα που ισως να μην εχουν παππουδες πουλοπιαστες. Πιστευω πραγματικα πως παρεχετε σιγα σιγα απο εδω η παιδεια που ειναι η μονη που μπορει να σταματησει αυτο το προβλημα για το περιβαλλον. Αυτο ομως εμποδιζεται αν ακουνε αποψεις υπερ της αιχμαλοσιας εστω και τεκμηριομενες κτλ
 
Πω πω, τι καψόνι ήταν αυτό! Έλειψα για 24 ώρες και έχω ξοδέψει άλλη μια για να διαβάζω αυτόν τον βαρετό καημό. Κάποια ποστ ήταν ομολογουμένως πολύ ενδιαφέροντα αλλά η συζήτηση έχει γίνει προ πολλού ατέρμονη, διότι αναμοχλεύονται πλέον τα ίδια πράγματα.

Το θέμα του mortis και όποιου άλλου ασπάζεται τις απόψεις του, έχει εκφραστεί και με το παραπάνω και δε νομίζω να υπάρχει παράπονο. Η συζήτηση όμως έχει βαλτώσει διότι κατάντησε ένα παιχνίδι στο οποίο θα πρέπει σώνει και καλά να πει την τελευταία κουβέντα. Έτσι δεν πρόκειται να προχωρήσει παραπέρα η κουβέντα διότι ελλείψει νέων επιχειρημάτων καταντάει αν μη τι άλλο κωμική.

Οι λύσεις που προτείνω στο θέμα που απασχολεί τον mortis και ίσως άλλους, είναι οι εξής:

  1. Αν το πρόβλημά σου είναι οι κυνηγοί, τότε κάνε μια αναζήτηση στο google, βρες ένα αντίστοιχο φόρουμ και εξέφρασε το πρόβλημά σου εκεί. Εδώ δεν είναι κατάλληλη ούτε η θεματολογία του φόρουμ, αλλά ούτε και το συγκεκριμένο θέμα όπως έχει ειπωθεί ήδη. Όσο βαρετή είναι για κάποιον που ασχολείται με πουλιά συντροφιάς η συζήτηση περί κυνηγιού, άλλο τόσο φαντάζομαι ότι είναι η συζήτηση περί πουλιών συντροφιάς για έναν κυνηγό. Σε κάθε περίπτωση, η σύγκριση είναι ατυχής. Είτε συμφωνεί κανείς με το κυνήγι είτε όχι, πρόκειται για νόμιμη δραστηριότητα και δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να εξισωθεί ο κυνηγός με τον πουλιοπιάστη. Σε όποια περίπτωση όμως ασκείται το κυνήγι παράνομα, τότε ναι ο κυνηγός αυτός δεν διαφέρει από τον πουλιοπιάστη. Το γεγονός αυτό όμως δεν νομιμοποιεί σε καμία περίπτωση το πουλιοπιάσιμο.
  2. Αν ο καημός αυτός έχει σκοπό να αποδείξει το δίκαιο της υπόθεσης πουλιοπιάσιμο με σκοπό να αλλάξει το καθεστώς στο PB, τότε ξεχάστε το. Άδικος κόπος.
  3. Αν έχει σκοπό να αλλάξει το νόμο, τότε δυστυχώς το PB δεν μπορεί να βοηθήσει σε αυτή την κατεύθυνση. Μαζευτείτε όλοι οι οπαδοί του πουλιοπιασίματος και κάντε απεργία πείνας έξω από τη βουλή μέχρι να αλλάξει ο νόμος. Στείλτε και καμία επιστολή διαμαρτυρίας στην Ε. Ε. Που να υπερασπίζεται τα δικαιώματα σας.
  4. Σχετικά με το PB ο νόμος σχετικά με τα ιθαγενή είναι αυτός και να δεν αλλάζει. Το δε ζουμί του νόμου είναι αυτό
    κάθε Θέμα ή κάθε Μήνυμα που θα δημοσιεύεται στο φόρουμ των Ιθαγενών Πουλιών το οποίο θα εκτρέπει την πορεία του από το στόχο, θα κλειδώνει ή θα διαγράφεται χωρίς καμία προειδοποίηση. Με απλά λόγια, μηνύματα που θα περιέχουν τις λέξεις "έπιασα πρόσφατα", "αγόρασα μια πιασμένη/νο", "πώς να πιάσω", "πώς να ημερέψει" και γενικά μηνύματα που θα έχουν ως αποτέλεσμα να αφαιρέσουν παρά να προσθέσουν στη φύση, θα προκαλούν την άμεση διαγραφή τους. Επίσης, όποιο μέλος αιχμαλωτίζει πουλιά με οποιοδήποτε τρόπο και δηλώσει δημόσια ότι το κάνει, αγνοώντας και προκαλώντας την ισχύουσα νομοθεσία αλλά και τους κανόνες του PetBirds, θα θεωρείται ανεπιθύμητο και θα του απαγορεύεται η πρόσβαση σε αυτό το χώρο.
    Όσοι θέλουν να συμμετέχουν σε αυτό το φόρουμ είναι υποχρεωμένοι να τηρούν αυτόν τον κανόνα. Το φόρουμ είναι ένας ιδιωτικός χώρος που παρέχεται σε μια κοινότητα ανθρώπων με κοινή δραστηριότητα και ενδιαφέροντα. Προϋπόθεση για τη χρήση αυτού του χώρου είναι να τηρούνται οι όροι χρήσης και οι κανόνες λειτουργίας του. Όσοι δε θέλουν να ακολουθήσουν αυτούς τους κανόνες (έχουν κάθε δικαίωμα να μη θέλουν), θα πρέπει να κάνουν logout και να συνεχίσουν να απολαμβάνουν την ελευθερία του ίντερνετ. Το PetBirds δεν ήταν ποτέ χώρος για πολιοπιάστες, για ασχολίες παππούδων ή για οποιεσδήποτε γερασμένες αντιλήψεις και ούτε σκοπεύει να γίνει.
Υ. Γ.

  1. Επειδή βρίσκομαι εκτός έδρας και πιθανόν να αργήσω να απαντήσω εφόσον τεθεί ερώτημα, θέλω να πω εκ των προτέρων ότι σε κάθε ερώτηση που εκφράζει ένα "γιατί" και αφορά το "δίκαιο των πουλιοπιαστών", η απάντηση του PB είναι "γιατί έτσι".
  2. Κάθε μήνυμα που αφορά σε κυνήγι, κυνηγούς κ.λπ. Θεωρείται off topic και θα αντιμετωπίζεται αναλόγως.
  3. Επειδή έγινε αρκετή κουβέντα για κάποια φαιδρά πράγματα όπως καπάντζες, άρες… μάρες κουκουνάρες κ.λπ. κάθε αναφορά σε τέτοιες πρακτικές και μεθόδους θα διαγράφεται.
 
φιλε mortis χαιρωμαι γιατι τραβηξες το ενδιαφερων ολων τον παλιων και καλων εκτροφεων εδω στο σαιτ.
οσοι μπηκαν στο κοπω και απαντησαν εχουν μια πορεια και ιστορια σε αυτο το σαιτ.
εχουν πει την γνωμη τους εχουν προσφερει της γνωσεις τους απλοχερα.
δεν μπορω να καταλαβω τον λογο που τους τραβηξες το ενδιαφερων.

το οτι σνομπαρεις της αποψεις τους σε πολλα ποστ?
το οτι μπερδευεις πολλα θεματα(πιασημω, κυνηγη, εκθεσεις, δαχτηλιδια).

δεν ξερω το πως αλλα τα καταφερες, φιλε μου απο το μοναχο με της καρδερινες χωρις δαχτηλιδια.
καμια φωτο δεν ειδαμε ουτε απο πουλια με δαχτηλιδια αλλα ουτε απο το ωραιο μοναχο.
επειδη θα επιτεθεις αλλη μια φορα στο ατομο μου η σιωπη και η αδιαφορια ειναι οτι καλυτερο.
 
Επειδή βρίσκομαι εκτός έδρας και πιθανόν να αργήσω να απαντήσω εφόσον τεθεί ερώτημα, θέλω να πω εκ των προτέρων ότι σε κάθε ερώτηση που εκφράζει ένα "γιατί" και αφορά το "δίκαιο των πουλιοπιαστών", η απάντηση του PB είναι "γιατί έτσι".


Φίλε Οδυσσέα και όλοι οι υπόλοιποι σεβαστοί φίλοι αυτού του φόρουμ θέλω να σας πω ότι δεν είχα δεν έχω και δεν πρόκειται να έχω ποτέ την πρόθεση να επιτεθώ σε κανένα ούτε να κεντρίσω την προσοχή κανενός. Έκανα μία σύγκριση και εξέφρασα μία απορία για 2 υπάρχουσες καταστάσεις. Όταν πριν πολλά χρόνια το κυνήγι ήταν απεριοριστο κινδύνευσαν να αφανιστούν και ίσως αφανίστηκαν θηράματα όταν μπήκε ο περιορισμός και οι εφαρμόσιμοι αυστηροί νόμοι, αλλά όχι η πλήρης απαγόρευση του, τότε επήλθε η μια κάποια ισσοροπία. Στο πιάσιμο πουλιών υπάρχει μία πλήρης απαγόρευση και μάλιστα με έναν νόμο ο οποίος στην ουσία δεν εφαρμόζεται με αποτέλεσμα να έχουμε εικόνες τύπου Σχιστού. Έχω μάθει ότι όταν σε κάτι υπάρχει πλήρης απαγόρευση τότε υπάρχει και μεγάλη άνθηση της παρανομίας πάνω στο απαγορευμένο. Εγω ούτε παράνομος υπήρξα και έμαθα ΝΑ σέβομαι τους νόμους όσο άδικοι τυγχάνει να είναι μερικοί. Κατά τη γνώμη μου σε αυτό που συμβαίνει σήμερα στο Σχιστό αλλά και σε άλλες περιοχές ίσως και να ευθύνεται η παραπάνω ολοκληρωτική απαγόρευση. Με αυτό τον τρόπο λοιπόν οι θέσεις και οι απορίες που εξέφρασα ήταν μία άλλη εκδοχή που μπορεί να ευθύνεται η σημερινή κατάσταση. Και ίσως μέσα από αυτό να βρεθείκαι η λύση του σημερινού προβλήματος.Αποδέχομαι ότι υπάρχουν χομπίστες πουλοπιάστες δεν έχω πει ότι κάνουν το σωστό ή το λάθος γιατί τα χόμπι και η "τρέλλα" του καθενός για κάτι δεν κρίνονται. Όμως βλέπω μια κατάσταση κατάματα αποδέχομαι τι υπάρχει και λέω μήπως τελικά αλλιώς ίσως να ήταν καλύτερα τα πράγματα; Μετά όμως από την παραπάνω απάντηση που έδωσε ο Σταύρος με το θέμα αυτό δεν έχω σκοπό να ξαναασχοληθώ. Δεν είμαι ο ανθρωπος που αντιμετωπίζω θετικά ή αρνητικά μια κατάσταση με το "γιατί έτσι"Δεν ειμαι ο άνθρωπος που σε μία εύλογη απορία κάποιου θα απαντούσα "γιατί έτσι"Και τέλος με βάση τις δικές μου αρχές όταν θέλω να αντιμετωπίσω ένα πρόβλημα το κοιτάω κατάματα και ψάχνω λύσεις ποιος θα ήταν ο καλύτρος τρόπος να λυθεί και αποδέχομαι ή εξετάζω και απόψεις που δεν συμφωνούν με τη δική μου. Το "γιατί έτσι" είναι για μένα μια μη κατανοητή αντιμετώπιση και αποδοχή μιας παραγματικότητας κι έπειτα από αυτή τη φράση, με το θέμα δαχτυλίδια, άγρια ή εκτροφής κλπ. δεν θα ξανασχοληθώ όσο θα βρίσκομαι σε αυτό το φόρουμ. Μετά από αυτή τη φράση έχω πάρει τις απαντήσεις μου κι έχω βγάλει τα δικά μου συμπεράσματα. Ό,τι από εδώ και κάτω σε αυτό το θέμα ειπωθεί εγώ απλά θα το παρακολουθώ και δεν πρόκειται να δώσω καμμία απάντηση. Η παραπάνω απάντηση του σεβαστού administrator αν και με τα παραπάνω δέιχνω ότι δεν είναι αρεστή προς εμένα με έχει καλύψει πλήρως. Έτσι η οποιαδήποτε απάντηση, ευλογη απορία μου κλπ. Για ανάλογο θέμα θεωρείται πλέον περιττή. Ευχαριστώ όσους στο συγκεκριμένο θέμα προσπαθήσατε να με πείσετε. Καταλαβαίνω ότι χρειάστηκε πολύ προσπάθεια.
 
Η παραπάνω απάντηση του σεβαστού administrator αν και με τα παραπάνω δέιχνω ότι δεν είναι αρεστή προς εμένα με έχει καλύψει πλήρως.
Ωραία, χαίρομαι που έγινε κατανοητό αν και δεν μπορώ να καταλάβω τι σε αφορά εσένα αυτή η θέση από τη στιγμή που
Εγω ούτε παράνομος υπήρξα και έμαθα ΝΑ σέβομαι τους νόμους όσο άδικοι τυγχάνει να είναι μερικοί.
Για όλους αυτούς λοιπόν που είναι παράνομοι και δεν έχουν μάθει να σέβονται τους νόμους όσο άδικοι κι αν είναι μερικοί και γενικά σε όλους τους πουλιοπάστες, ξαναλέω ότι το PB είναι απέναντί τους και αυτό που θα βρίσκουν από αυτό θα είναι "κλειστή πόρτα γιατί έτσι".
 
Επειδη εχω μαθει να κανω διαλογο και να απανταω σε οποιαδηποτε ερωτηση κανουν προς το προσωπο μου την απαντηση "γιατι ετσι" θα την θεωρουσα εντελως ατοπη και αδικη καθως και το οτι αυτος στον οποιο απευθυνομαι δεν εχει καθολου επειχηρηματα να μου απαντησει επι του θεματος. Ομως πιστευω οτι η απαντηση "γιατι ετσι" στο θεμα πιασιμο πουλιων ειναι απολυτως δικαιη διοτι η καθε ερωτηση πανω σε αυτο το θεμα απανταται απο τη θεση του PB απολυτως ξεκαθαρα. Οποτε αν καποιος βλεπει αυτη την απαντηση ως αδικη θα πρεπει πρωτα να σκεφτει οτι πρωτων ανοιγει ενα θεμα το οποιο απαγορευεται απο τους κανονισμους του PB και δευτερον οτι κατα τη γνωμη μου εχει απαντηθει πολλακις σε τοπικ καθως και στους ιδους τους κανονισμους του PB.

Αυτα απο εμενα. Σημερα εχω και τα γενεθλια μου. 🙂
Καραλης Φιλιππος
 
Παλιό θέμα θα αναστήσω αλλά επίκαιρο.

1) το 70% των ωδικών πτηνών δεν καταφέρνουν να βγάλουν τον χειμώνα (υπάρχουν σοβαρές μελέτες επ'αφτου ψάξτε το).
2) πριν 20 χρόνια σε βοσκοτόπια με άγρια πτήνα έντόπιζες σε 5 ώρες 1 Σαΐνι (Αστούριος ο βραχύπους) και εδώ και 4-5 χρόνια σε 1 ώρα εντοπίζεις 5 ότι και αν αυτο σημαίνει για την διάταραξη του οικοσυστήματος (αναρωτειθείτε το γιατί αυξήθηκε ραγδαία ο πληθυσμός και αν συνεχιστεί τι επιπτώσεις θα έχει στα ωδικά πτηνά).
3) το τι είναι νόμιμο και παράνομο προκύπτει από ανθρώπινες αποφάσεις και όχι από θεϊκές διατυπώσεις δίνοντας το αλάνθαστο σε κ΄ποιους για να παπαγαλίζουν το είσαι παράνομος,το καταστρέφεις την φύση, το εγώ είμαι νόμιμος σκοτώνοντας μια πάπια που διένυσε 10000χμ απο την αρκτική και στην ενδιάμεση στάση της έγινε μεζές επειδη είναι νόμιμο,επειδη εσύ θες να περπατήσεις το βουνο την πληρώνει η πέρδικα και πολλά επειδη που εσύ τα κανεις και επειδή κάποιος αποφάσισε να τα νομιμοποιήση βλέπεις την νομιμότητα και όχι την πράξη σου.

γενικά ας μάθουμε να βλέπουμε και έξω από την δική μας γυάλα , την γυάλα αυτην της μόνης αλήθειας της δικής μας.
κάθε περίπτωση ξεχωριστά, καμία πράξη δεν πρέπει να κρίνετε πίσω από ταμπέλες νόμιμο\παράνομο όταν αυτές τις ταμπέλες τις εφευραν άνθρωποι.
 
το 70% των ωδικών πτηνών δεν καταφέρνουν να βγάλουν τον χειμώνα (υπάρχουν σοβαρές μελέτες επ'αφτου ψάξτε το).
Θα ήταν ενδιαφέρον για εμάς να μας επισύναπτες κάποια από τις μελέτες στις οποίες αναφέρεσαι. Όσο κι αν έψαξα στο διαδίκτυο δεν βρήκα κάτι σχετικό. Αν πάλι τις έχεις σε έντυπη μορφή, απλά γράψε μας σε παρακαλώ, όταν θα έχεις τον χρόνο, τον τίτλο, τον author, τη χρονολογία και το περιοδικό στο οποίο έχουν ανακοινωθεί.
2) πριν 20 χρόνια σε βοσκοτόπια με άγρια πτήνα έντόπιζες σε 5 ώρες 1 Σαΐνι (Αστούριος ο βραχύπους) και εδώ και 4-5 χρόνια σε 1 ώρα εντοπίζεις 5 ότι και αν αυτο σημαίνει για την διάταραξη του οικοσυστήματος (αναρωτειθείτε το γιατί αυξήθηκε ραγδαία ο πληθυσμός και αν συνεχιστεί τι επιπτώσεις θα έχει στα ωδικά πτηνά).
Η αλήθεια είναι ότι τα οικοσυστήματα είναι δυναμικά και όχι απομονωμένα συνήθως. Αυτό σημαίνει ότι οδεύουν διαρκώς από διαταράξεις σε ισορροπίες και αυτό αφορά και τους πληθυσμούς των οργανισμών που διαβιώνουν στο κάθε οικοσύστημα. Πολλά από τα σαΐνια διαχειμάζουν στην Αφρική, επομένως στον πληθυσμό τους επιδρά και το οικοσύστημα εκεί. Τρέφονται όχι μόνο με μικρά πτηνά, αλλά και με έντομα, σαυροειδή, νυχτερίδες, μικρά θηλαστικά και όσο θα αυξάνεται ο πληθυσμός τους (και αν είναι έτσι και σε μεγαλύτερη κλίμακα από αυτήν που βλέπεις σε 1 ώρα), τόσο μεν θα μειώνονται οι αντίστοιχοι πληθυσμοί των θηραμάτων του, ο οποίος όμως αν δεν ήταν ήδη αυξημένος δεν θα μπορούσε να υποστηρίξει την επιβίωση μεγαλύτερου αριθμού ατόμων του σαϊνιού. Με άλλα λόγια η αύξηση του πληθυσμού τους είναι πολυπαραγοντική και χρειάζονται συγκεκριμένοι αλγόριθμοι ώστε να καταδείξει τη μόνιμη πτωτική πορεία του πληθυσμού π.χ. της καρδερίνας.
3) το τι είναι νόμιμο και παράνομο προκύπτει από ανθρώπινες αποφάσεις και όχι από θεϊκές διατυπώσεις δίνοντας το αλάνθαστο σε κ΄ποιους για να παπαγαλίζουν το είσαι παράνομος,το καταστρέφεις την φύση, το εγώ είμαι νόμιμος σκοτώνοντας μια πάπια που διένυσε 10000χμ απο την αρκτική και στην ενδιάμεση στάση της έγινε μεζές επειδη είναι νόμιμο,επειδη εσύ θες να περπατήσεις το βουνο την πληρώνει η πέρδικα και πολλά επειδη που εσύ τα κανεις και επειδή κάποιος αποφάσισε να τα νομιμοποιήση βλέπεις την νομιμότητα και όχι την πράξη σου.
Πράγματι, το νόμιμο είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα για την προστασία των περισσότερων, δεν είναι θεϊκό, ούτε κι αλάνθαστο και στη συγκεκριμένη κοινότητα οι περισσότεροι τολμώ να πω ότι είναι ενάντια στο κυνήγι είτε της αρκτικής παπίτσας, είτε του οποιουδήποτε είδους. Συνεκδοχικά οι περισσότεροι εδώ μέσα βλέπουν την πράξη, από την ηθική της διάσταση, αλλά φυσικά σαν έλλογα όντα, συμμορφώνονται και με τον νόμο. Όποιος δεν θέλει να αποδεχτεί τον νόμο, καλό είναι να προσπαθεί να τον αλλάξει,
γενικά ας μάθουμε να βλέπουμε και έξω από την δική μας γυάλα , την γυάλα αυτην της μόνης αλήθειας της δικής μας.
κάθε περίπτωση ξεχωριστά, καμία πράξη δεν πρέπει να κρίνετε πίσω από ταμπέλες νόμιμο\παράνομο όταν αυτές τις ταμπέλες τις εφευραν άνθρωποι.
κι επομένως προσπαθεί προς αυτήν την κατεύθυνση. Το ζήτημα είναι ότι αιχμαλωτίζοντας ένα πουλάκι, το σώζεις βέβαια από τον αφανισμό (δεν θα το φάει το γεράκι), αλλά το καταδικάζεις για όλη την υπόλοιπη ζωή του να ζει περιορισμένο, ενώ έχει γεννηθεί ελεύθερο και δυνητικά θα μπορούσε να επιβιώσει στο περιβάλλον του. Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση του.
Τέλος, να σημειώσω ότι προτιμώ να βλέπω από πολλές γυάλες παρά μόνο από τη δική μου. Το ζήτημα της μόνης αλήθειας, της δικής μας, δεν θα το αγγίξω καν, αφενός διότι είναι άκρως φιλοσοφικό, αφετέρου διότι όλοι οι δικτάτορες, φανατικοί, εγκληματίες και γενικά αντικοινωνικοί, έκαναν ό,τι έκαναν, μόνο και μόνο διότι είδαν από τη δική τους μόνο γυάλα, τη δική τους αλήθεια.
 
Back
Top