Φροντίδα Καλοκαιρινές διακοπές και καναρίνι

Εγγραφή
5 Οκτ 2022
Μηνύματα
112
Πόλη
ΑΘΗΝΑ
Καλησπέρα στην παρέα........Φεύγοντας για διακοπές, θα αφήσουμε το καναρίνι σε κάτι φίλους για φροντίδα....Ετσι κάναμε πάντα αλλά με το προηγούμενο καναρίνι που είχαμε....Φέτος πρώτη φορά θα το αφήσουμε το νέο μας πουλάκι....Να το αφήσω όπως είναι μέσα στην ζευγαρώστρα που το έχω η για αυτές τις λίγες μέρες να το μεταφέρω σε μικρότερο κλουβί που υπάρχει (30χ30 περίπου)?
 
Εφόσον δεν υπάρχει θέμα χώρου εκεί που θα πάει, πιστεύω ότι είναι καλύτερα να τα αφήσεις με την ζευγάρωστρα του.
Ίσως στρεσαριστει από την αλλαγή περιβάλλοντος, δεν χρειάζεται να του προσθέσεις και την αλλαγή του κλουβιού.
 
Με την σωστή προετοιμασία μπορεί να μείνει μόνο του 6 μέρες?? Μέσα στο σπίτι το έχω, ένα μέτρο από παράθυρο μπαλκονιού με τέντα.. Κανονική θερμοκρασία στο χώρο.....4 ταίστρες και δύο ποτίστρες θα τα καταφέρει λέτε?
 
@XGEORGE δεν υπάρχει κανένας να του αλλάζει το νεράκι; Κ να φυσάει τα φλούδια από τους σπόρους;
 
@XGEORGE δεν υπάρχει κανένας να του αλλάζει το νεράκι; Κ να φυσάει τα φλούδια από τους σπόρους;
Το παλεύω μπας και βρεθεί.....αλλά στη περίπτωση που δεν, θέλω να γνωρίζω αν θα τα καταφέρει....Μέχρι 3 μέρες το έχω αφήσει....αλλά για 6 μέρες το σκέφτομαι λίγο....
 
Back
Top