Ασθένειες Καναρίνι έχασε την ουρά του κι έχει μείνει άφωνο

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Holly
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Holly

PB New Member
Εγγραφή
19 Μαϊ 2017
Μηνύματα
3
Πόλη
Βόλος
Καλημέρα σε όλους!
Είμαι μια μαμά δυο κοριτσιών απο το Βόλο. Πρόσφατα (τη Μεγάλη εβδομάδα) η μεγάλη μου κόρη μου ζήτησε ένα καναρίνι. Πήγα στο πρώτο pet shop που είδα και τις αγόρασα ένα.Αρσενκό, απλό κίτρινο καναρίνι. Το θέμα είναι πως αν και φιλόζωη, ποτέ, μα ποτέ μου δεν είχα πουλιά. Οπότε είμαι και εντελώς άσχετη. Πήρα λοιπόν το καναρίνι, πήρα κλουβί, ταϊστρες, ποτήστρες κλπ, τροφή, "βιταμίνες", πέτρες κι ότι άλλο μου είπε η πωλήτρια. Δεν μπορώ να πω ότι κελαηδάει καλά, είναι χαμηλόφωνο, μιμείται τα κοράκια με μεγάλη επιτυχία, αλλα ως εκεί. Όπως μου είπαν στο μαγαζί που το πήρα, του βάζω κάθε μέρα βιντεάκια με κελαηδίσματα, μπάς και μάθει, αλλα τίποτα μέχρι στιγμής.
Προχθές η κόρη μου, μαζί με μια φίλη της, βγάλαν το καημένο το πουλάκι απο το κλουβι, για να " το χαϊδεψουν", το πουλί τους έφυγε, δεν ξέρω πως το πιάσαν και το ξανα έβαλαν στο κλουβί του (εγώ κοιμόμουνα). Το αποτέλεσμα είναι οτι το πουλί μέσα σε δυο μέρες έχασε την ουρά του, κι έχει μέινει άφωνο. Μόνο κράζει. Το ενα του φτερό είναι λίγο ματωμένο. Δεν έχω ιδέα πως να το αντιμετωπίσω, έχω στονοχωρηθεί πολύ. Ζητώ τις συμβουλες σας, γιατί τον έχω λατρέψει τον Κίτσο και θέλω να κάνω ό'τι καλύτερο μπορώ για αυτόν. Του δίνω μήλο, μαρούλι, αγγούρι και αβγο μια-δυο φορές την εβδομάδα. Είναι του 2016 (έτσι γραφει το δακτυλίδι του) κι ελπίζω, με την βοήθειά σας να τα καταφέρει!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
 
Καλώς ήρθες στην παρέα μας... συντοπίτισσα!
Δεν μπορώ να πω ότι κελαηδάει καλά, είναι χαμηλόφωνο, μιμείται τα κοράκια με μεγάλη επιτυχία, αλλα ως εκεί.
Καναρίνι καλέ σου έδωσε ή τίποτε άλλο;
Όπως μου είπαν στο μαγαζί που το πήρα, του βάζω κάθε μέρα βιντεάκια με κελαηδίσματα, μπάς και μάθει, αλλα τίποτα μέχρι στιγμής.
έτσι γραφει το δακτυλίδι του
Μας μεταφέρεις χρώμα και αυτά που γράφει πάνω του;