Φροντίδα Κόψιμο ράμφους καρδερίνας

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης sakis dc
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

sakis dc

PB New Member
Εγγραφή
24 Ιαν 2014
Μηνύματα
82
Πόλη
Καρδίτσα
Είμαι νέος και ερασιτέχνης και δεν ξέρω πως γίνεται το κόψιμο της μύτης, γιαυτό θα ήθελα πληροφορίες για να το κάνω.
Εάν υπάρχει και κανένα κατατοπιστικό βίντεο ακόμα καλύτερα.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΦΙΛΙΚΑ.
 
εγώ σε μια ροζέλλα που είναι το μόνο μου πουλί που αντιμετωπίζω τέτοιο θέμα, την κόβω με πενσάκι γυναικείο για μανικιούρ pensaki.webp
 
Η με νυχοκόπτη.. Αφαιρείς το κομμάτι του ράμφους που εξέχει από τη νοητή ένωση του πάνω με το κάτω μέρος, κόβοντας πλάγια σύμφωνα με τη φορά του ράμφους.
Δεν κόβεις και τα δύο μέρη, παρά μόνο το πάνω που πιθανώς εξέχει η αν το κάνεις (ελάχιστα), θα πρέπει να προσέξεις τα μην τα κόψεις πολύ κι αφήσεις κενό η τρύπα στο σημείο που ενώνονται.
 
Nίκο όταν λες (πλάγια σύμφωνα με την φορά του ράμφους) τι ενοείς;
 
Όχι κάθετα στο ράμφος, αλλά το εργαλείο που θα χρησιμοποιήσουμε να σχηματίζει μια μικρή γωνία με το ράμφος. ώστε να ''σβήνει'' το κόψιμο και να μην είναι κομμένο ίσια, αλλά πλαγιαστά.. Δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα ☹
 
Η κλήση να είναι προς τα εμπρός της μύτης ή προς τα πίσω, προς το κεφάλι
 
Σύμφωνα με τη φυσιολογική φορά του ράμφους.
 
Βέβαια το αν χρειάζεται μία καρδερίνα κόψιμο του ράμφους της αυτό "μπορεί" και να δηλώνει κάποιο πρόβλημα στο πουλάκι.

πχ... Πρόβλημα στο συκώτι.
 
Εντάξει παιδιά κατάλαβα, είδα και κάποιο βίντεο με κόψιμο νυχιών.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
 
Και εγώ αυτό γνωρίζω που λέει ο Βασίλης! Νομίζω ότι δεν είναι φυσιολογικό να μεγαλώνει το επάνω ράμφος σε πουλάκι!

Πρόβλημα σε συκώτι η στρεσάρισμα όπως είχα εγώ σε μια καρδερίνα μου!

Προσέξτε την "βελόνα" που έχει δημιουργηθεί στην καρδερίνα με τα κόκκινα δαχτυλίδια!
Ηταν στης πρώτες μέρες προσαρμογής στον χώρο μου και μετά από μεγάλο ταξίδι από Αθήνα!