Γενικά Ξεκίνημα περιστερώνα

orionsword

PB New Member
Εγγραφή
4 Ιαν 2021
Μηνύματα
85
Πόλη
Αχαρνές
Καλησπέρα σε όλους και σε όλες. Θέλω να φτιάξω τον πρώτο μου περιστερώνα. Είμαι εντελώς αρχάριος στα περιστέρια. Πως πρέπει να ξεκινήσω; Πρέπει να φτιάξω ένα σπιτάκι και να τους βάλω τροφή ώστε να έρθουν; Επίσης αν τελικά πρέπει να φτιάξω ένα σπιτάκι για να μπαίνουν μέσα και πρέπει να το αφηνω ανοιχτο; Ευχαριστώ εκ το προτέρων!