Φροντίδα Προστασία καναρινιών από το κρύο τον χειμώνα

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Stelans
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Stelans

PB New Member
Εγγραφή
29 Μαϊ 2020
Μηνύματα
244
Πόλη
Πειραιάς
Καλησπέρα στην όμορφη παρέα του φόρουμ. Διάβασα αρκετά άρθρα και απόψεις των άλλων σχετικά με το θέμα και θα ήθελα τη γνώμη σας και στη δική μου περίπτωση καθώς είμαι ερασιτέχνης και τώρα μαθαίνω σιγά σιγά. Μένω στο Πειραιά οπότε δεν έχουμε τόσο κρύο όπως στην επαρχία. Στις φωτογραφίες φαίνεται η μόνιμη κατοικία των 3 μικρών μου φίλων έως τώρα, κλασική ντουλάπα dexion με πλέγμα και τούλι για προστασία. Παλιά που είχα ένα καναρίνι το έβαζα μέσα τη νύχτα που από ότι διάβασα το μέσα έξω είναι απαγορευτικό για τα καναρίνια μας.

Εδώ είναι που θέλω τη γνώμη σας. Θεωρείται ότι η λύση ναυλον που έχω διαβάσει είναι αρκετή δεδομένου ότι ήδη είναι καλυμμένη η ντουλάπα όπως μπορείτε να δείτε από 2 μεριές για τη μείωση τις επίδρασης των ρευμάτων αέρα; Μια άλλη λύση που σκέφτομαι είναι να μπουν μόνιμα μέσα τους κρύους μήνες μέχρι την άνοιξη ακριβώς 2 μέτρα πιο πίσω δίπλα στο τζάμι όπου δεν θα αλλάξει κατά πολύ η θέα και ο χώρος των πουλιών αναφορικά με το στρες. Σε αυτή τη λύση απλά σκέφτομαι ότι θέλω να τηρώ τις ώρες ύπνου των πουλιών και επειδή είναι σαλόνι σίγουρα θα έχει φώτα ανοιχτά μετά τις 6 που κοιμούνται. Μια λύση με σεντόνι όταν είναι να κοιμηθούν είναι καλή πιστεύετε; (αυτό εφάρμοζα παλιά που είχα μόνο ένα).

Συγγνώμη αν σας κούρασα οποιαδήποτε γνώμη δεκτή, σας ευχαριστώ!
 

Συνημμένα

  • received_372525750755250.webp
    received_372525750755250.webp
    83 KB · Προβολές: 92
  • received_2423719264597285.webp
    received_2423719264597285.webp
    163,7 KB · Προβολές: 13
Νομίζω θα είναι εντάξει εκεί, αρκεί να μην τα πιάνει η βροχή, και να μην περνούν ρεύματα αέρα. Αν δεις ότι οι καιρικές συνθήκες είναι ακρέες, μπορείς να σκεπάσεις ολόκληρη ή μια πλευρά της κατασκευής με ένα βαρύ κάλλημα, όπως ένα σεντόνι ή ένα τραπεζομάντιλο (που δεν χρειάζεσαι φυσικά).