Φροντίδα Το parrotlet μου ξεφλουδίζει τα κάγκελα του κλουβιού

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης tselehub
  • Ημερομηνία Ημερομηνία
Θυμάμαι ότι το παινέσαμε όλοι αυτό το κλουβί. Κρίμα. Είναι επώνυμο; Συμφωνώ με τον Ιωαννης@ αν μπορείς να απευθυνθείς απ' ευθείας στον κατασκευαστή. Αλλιώς ζήτησε να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο, αν δεν μπορείς να πας από εκεί. Δε δικαιολογείται με τέτοιο ποσό να μην είναι ανθεκτικό το χρώμα. Για παπαγάλους προορίζεται.
 
@Vada έχω ξενερώσει απίστευτα... Μου έλεγε συνέχεια ότι έτσι γίνεται αφού μπαίνει παπαγάλος μέσα στο κλουβί και το δαγκώνει είναι λογικό. Με την εταιρία είναι σίγουρο ότι δεν θα βγάλω άκρη αν κ έστειλα email. Είναι γαλλική εταιρία...Με το κατάστημα τι να κάνω ρε παιδιά είναι πολύ κρίμα. Έδωσα πολλά λεφτά.
 
@tselehub θα τους μιλήσεις για αστοχία υλικού ίσως έτσι μπορούν και το κατάστημα και η εταιρεία να το καλύψουν σαν αντικατάσταση. Κανονικά θα έπρεπε να το έχουν κάνει ήδη.Μην τους αφήνεις έτσι. Εύχομαι να βρεις το δίκιο σου.
 
Όλα έτσι είναι πίστεψε με, απλά έχει να κάνει με τα κολλήματα του κάθε πουλιού, εγώ το έβαψα με μπογιά οικολογική και όταν τον έβαλα μέσα πάλι το ξεφλουδισε, καλύτερη λύση τα κλουβια που δεν είναι βαμμένα αλλά ανοδιωμενα αλλά κ αυτά μετά από κάποια χρόνια σκουριαζουν
 
Τι μπορώ να κάνω για να μην τρωει τα κομμάτια?
@Sissy , εσύ δεν είχες ένα θέμα με κατασκευή παιχνιδιών; Αν ναι, μήπως θα μπορούσες να το επισυνάψεις;
Το κλουβί το έχω 3 εβδομάδες είναι ΤΕΡΆΣΤΙΟ και το πήρα και 150€. Να πάρω άλλο δεν παίζει... Πφφφφ

Παιχνίδια επιβάλλεται να υπάρχουν στο κλουβί (μαθαίνεις το πουλί ν΄ασχολείται μαζί τους δηλ προκαλείς ώστε το παιχνίδι να του γίνει αρεστό με κάποιο τρόπο)...Η άποψή μου συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να απομακρύνεται η προσοχή των πουλιών από τα συγκεκριμένα σημεία (εάν το πρόβλημα ανακαλυφθεί γρήγορα). Επειδή όπως φαίνεται στην φωτογραφία η ''δουλειά'' έχει προχωρήσει και μέχρι να βρεθεί ουσιαστική λύση για το κλουβί, προτείνω κάτι που μόλις σκέφτηκα (και υλοποίησα ως παράδειγμα).

68_n (651 x 868).webp

Πλαστικά καλαμάκια, χαραγμένα και περασμένα στα κάγκελα ''προστατεύουν'' και αποσπούν την προσοχή το πουλιού από τη συνήθεια να μαδάει το χρώμα.
Προτείνω να μπουν και σε κάγκελα που δεν είναι μαδημένα ώστε ν΄απασχολείται σε διάφορα σημεία του κλουβιού...
 
Μου απαντησε με email η εταιρεια που εστειλα email με φωτογραφιες: (το κειμενο ειναι μεταφρασμενο)

Πρώτα απ 'όλα, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το χρώμα είναι ασφαλές για το πουλί σας και ότι δεν είναι τοξικό.

Στη συνέχεια, όπως γνωρίζετε, δεν πουλάμε άμεσα τα προϊόντα μας στους καταναλωτές, πρέπει να επικοινωνήσετε με τον μεταπωλητή Zolux εάν μπορεί να το αντικαταστήσει. Εάν ο μεταπωλητής πιστεύει ότι το πρόβλημα δεν αφορά τον εξοπλισμό αλλά τη χρήση του, είναι ελεύθερος να μην τον αντικαταστήσει, δεν μπορούμε να παρέμβουμε, εκτός εάν ο μεταπωλητής υποβάλει αίτημα στο ίδιο το τμήμα εξυπηρέτησης.

Επομένως, εάν το κλουβί σας παραμένει υπό εγγύηση, σας προσκαλούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με το κατάστημα λιανικής πώλησης.
 
Εντάξει. Ως συνήθως κανείς δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του, κι εσύ φεσώθηκες τα 150 ευρώ. @takis1964 , γνωρίζεις αν υπάρχει σπρέι με μη τοξική βαφή ώστε αν το πουλάκι ανταποκριθεί στα καλαμάκια, ο φίλος μας να βάψει ξανά τα σημεία του κλουβιού;
@Sissy , η ιδέα σου μου φάνηκε κα τα πλη κτι κή!
@tselehub, το Ινστιτούτο Καταναλωτών μήπως θα μπορούσε να κάνει κάτι; http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html
 
Σπρευ όχι εξαλλου θαναι ποιο δύσκολο, χρώμα πήρα οικολογικό της Βεχρω και με ένα ρολάκι σφουγγαράκι έκανα επαληψη στις φθορές, τι άφησα 2 μερες και μετα έβαλα το πουλι, μετά το πουλι άρχισε και έτρωγε παλι τα αγαπημένα του σημεία, έτσι το κλουβι έγινε χειρότερο από πριν! Τις φλούδες χρώματος δεν τις τρώει γίνονται θρύψαλα και πεφτουν κάτω
[automerge]1613459422[/automerge]
Παντως επαναλαμβανω ότι και να το ξαναέβαφε με ηλεκτροστατικη πάλι θα το έτρωγε, το έχει βρει σαν την αγαπημένη του ασχολία
 
@tselehub καλό θα ήταν να μην χάνεις χρόνο και να επικοινωνήσεις πρωτα με τον συνήγορο του καταναλωτή, εφόσον πρώτα ενημερώσεις ότι σκοπεύεις να προβείς σε τέτοια καταγγελία Είναι πολύ πιο εύκολη και γρήγορη η διαδικασία από όσο νομίζεις. Αν συνεχίσει έτσι, όχι το χρώμα, τα κάγκελα θα φάει πάνω στον μήνα. Είναι απαράδεκτο να έχεις πληρώσει τόσα χρήματα για αυτό
 
Η αληθεια ειναι οτι σε Vision δεν εχουμε δει κατι αντιστοιχο,οποτε θεωρω οτι ναι μεν το πουλακι το προκαλεσε αλλα το κλουβι εχει μηδενικη αντοχη,
Εννοειται οτι ειναι κατασκευασμενο με προδιαγραφες για να φιλοξενει παπαγαλο.
 
@Tony Forpus θυμάμαι κάτι μηνάκια πριν που γύρισα ένα κλουβί της ferplast πίσω, που ήθελα να το βάλω στα bugdies.Ηταν το μοντέλο villa αν θυμάμαι που πάνω κάτω ήταν στα ίδια χρήματα. Τα καγκελακια ήταν κυριολεκτικά σαν κλωστές. Ακόμα και η κινεζική ζευγαρωστρα πιο ανθεκτική ήταν. Και έχω αδυναμία στην ferplast. Μπορεί να ήταν τα συγκεκριμένα, αλλά και πάλι, όπως λες πρέπει να πληρούν κάποιες προδιαγραφές, που εδώ δεν τις βλέπω.

Επίσης, αυτή δεν είναι αντιμετώπιση σε πελάτη που έδωσε τόσα χρήματα
 
Τι να κανω ρε παιδια εχω πελαγώσει και οσο μου λετε οτι ειναι δεν δικαιολογειται, τρελαινομαι ακομα περισσοτερο μαζι τους...Ο συνήγορο του καταναλωτή τι κανει? τι πρεπει να πω και τι να περιμενω? Δεν εχω ιδεα...Να παρω στο μαγαζι να απαιτησω τα λεφτα μ και να στειλω το κλουβι? Πως να κινηθω δεν ξερω εχω απελπιστει.
 
@tselehub αν θυμάμαι καλά, συμπληρώνεις αίτηση online περιγράφοντας συνοπτικά το πρόβλημα και επισυνάπτοντας κάποια αποδεικτικά (απόδειξη, φωτογραφίες κτλ) Θέλουν πρώτα να ενημερώσεις ότι θα προβείς σε καταγγελία, γιατί μερικές φορές δεν χρειάζεται να γίνει κάτι περαιτέρω. Αυτό, δεν κάνεις κάτι άλλο
 
UPDATE: Ξανα μιλησα με το καταστημα, και μπορω να επιστρεψω το κλουβι και να παρω επιστροφη χρηματων η αντακατασταση του κλουβιου! Για αντικατασταση φοβαμαι η αληθεια ειναι γιατι δεν μ αφησε και την καλυτερη "γευση" η εταιρια! Οποτε αν εχετε να μου προτεινετε καποιο κλουβι πολυ μεγαλο μεχρι 150Ε! Σας ευχαριστω ΟΛΟΥΣ για τον χρονο σας αυτές τις μερες!
 
Back
Top