Μου απαντησε με email η εταιρεια που εστειλα email με φωτογραφιες: (το κειμενο ειναι μεταφρασμενο)
Πρώτα απ 'όλα, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το χρώμα είναι ασφαλές για το πουλί σας και ότι δεν είναι τοξικό.
Στη συνέχεια, όπως γνωρίζετε, δεν πουλάμε άμεσα τα προϊόντα μας στους καταναλωτές, πρέπει να επικοινωνήσετε με τον μεταπωλητή Zolux εάν μπορεί να το αντικαταστήσει. Εάν ο μεταπωλητής πιστεύει ότι το πρόβλημα δεν αφορά τον εξοπλισμό αλλά τη χρήση του, είναι ελεύθερος να μην τον αντικαταστήσει, δεν μπορούμε να παρέμβουμε, εκτός εάν ο μεταπωλητής υποβάλει αίτημα στο ίδιο το τμήμα εξυπηρέτησης.
Επομένως, εάν το κλουβί σας παραμένει υπό εγγύηση, σας προσκαλούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με το κατάστημα λιανικής πώλησης.