Γενικά Αγορά παπαγάλου μεσαίου - μεγάλου μεγέθους

andreasss

PB New Member
Εγγραφή
14 Ιουν 2014
Μηνύματα
13
Πόλη
Ηράκλειο
Καταρχάς καλησπέρα σας!

Βρισκομαι στην ευχαριστη θεση να ψαχνω για τον παπαγάλο που θα ταιριάζει περισσοτερο στις επιθυμιες μου αλλα και να ταιριαζουν οι αναγκες του με βαση αυτα που μπορω να προσφέρω...

θα ηθελα αρχικά να πω οτι δεν ειναι ο πρώτος μου παπαγάλος είχα πιο παλια Lovebirds, amazon blue fronted, cockatiel.. καποια πεθαναν απο γεραματα και ο αμαζόνιος απο ασθενεια που δεν αντιμετωπισθηκε σωστα απτον κτηνιατρο αυτα για ενημερωση

θα ηθελα λοιπον καπου εδω την αποψη σας για την επιλογή που θα κάνω ... Δεν θα ήθελα να αναφέρω τι σκεφτομαι απο τωρα... Θα το πω στο τελος του post

Αρχικά θα ήθελα να πω πως (θα) είμαι φοιτητής ( και λογικά θα ερθει μετα η ερώτηση τι θα γινει οταν πας στρατο; - θα μεινει με τους γονεις μου 9 μηνες αν και αυτο θα αργησει πολυ) επίσης δεν θα ήθελα ως συμβουλη παρε κατι μικρο για αρχη κτλ μιας και δεν θα παρω κατι για ενα διαστημα θελω να το χαρώ για καιρό και μόνο αυτό,ωστε να μπορώ να του δίνω και την παρέα που χρειάζεται!

-οι ώρες μου λοιπόν που έχω να διαθέσω για εναν παπαγαλο ειναι απο 2-3 και παραλληλα οταν δεν ασχολουμαι με αυτον να ειμαι στον χωρο, εως και όλη την ημέρα

-απο χώρο έχω αρκετό, το σπίτι είναι μεγάλο και θα έχει και την δυνατότητα να πηγαίνει καθε σαββατοκυριακο για πτηση στο βουνο μιάς και είναι κοντα το εξοχικο - να πω καπου εδω οτι υπαρχει η πιθανοτητα μετακομισης για τα επομενα 4-5 χρονια εκτος Αθήνα λογο σχολής οποτε υπαρχει η πιθανότητα περιορισμου του χώρου οταν θα βρισκεται εξω απο το κλουβι, παρολαυτα βόλτες εξω απο το σπιτι θα υπαρχουν