Γενικά Βρήκα ένα κοκατίλ και χρειάζομαι οδηγίες

• Θεματοθέτης Θεματοθέτης Anemos84
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Anemos84

Banned
Χαιρετίζω το φόρουμ και εύχομαι τα καλύτερα σε όλα τα μέλη και τα κατοικίδιά τους.

Χθες μου έτυχε κάτι απρόοπτο. Κάποια στιγμή ακουγόταν ένα έντονο σφύριγμα στο μπαλκόνι. Ήταν ένας παπαγάλος τον οποίο και έπιασε ο πατέρας μου.
Μετά από μια έρευνα που έκανα (είμαι εντελώς άσχετος από παπαγάλους) βρήκα ότι μάλλον είναι κοκατίλ μιας είναι ίδιος με το κάτω πουλί της φωτογραφίας.

Τον βάλαμε σε ένα μεγάλο κλουβί που είχαμε αλλά ο παπαγάλος είναι αρκετά επιθετικός. Κάνει ένα χχχχχχ όπως οι γάτες όποτε πάω να τον πλησιάσω αλλά δεν με έχει δαγκώσει ακόμα. Προσπαθώ να μην τον ενοχλώ. Χθες σφύριζε δυνατά όλη μέρα ενώ σήμερα είναι πολύ ήσυχος. Έχω κάποιους προβληματισμούς και θα ήθελα τη βοήθεια σας.

1) Η ουρά του είναι κομμένη με άσχημο τρόπο διαγώνια και απορώ πως πέταξε ως εδώ.

2) Πίσω από το τσουλούφι έχει μια καράφλα. Είναι φυσικό αυτό;

3) Τρώει μόνο ηλιόσπορους αραιά και που. Ούτε μήλο έφαγε, ούτε μαρούλι. Δυστυχώς η ιστορία αυτή έγινε Σάββατο απόγευμα και τα μαγαζιά είχαν κλείσει για να του πάρω δική του τροφή.

4) Ξύνεται τακτικά (μήπως έχει ψείρες 😉

5) Είναι συνέχεια νυσταγμένος και όχι πολύ ενεργητικός. Σε ένα σημείο κάθεται και το κλουβί είναι 80 πόντους στο φάρδος άρα έχει χώρο. Κοιμάται και τη μέρα. Μήπως είναι γέρος;

Συγνώμη αν σας ζάλισα.

Συνημμένα

• cockatiel-30498.webp
    cockatiel-30498.webp
    18 KB · Προβολές: 2
προφανως το πουλι περασε δυσκολες ωρες εκει εξω και τωρα ειναι που στρεσαρισμενος και κυριως φοβισμενος, μπορει τα σημαδια που αναφερεις(1)+(2) να προερχονται απο μαχη με καποιο αλλο πουλι η ποιος ξερει. Κοιταξε εκει που ξυνεται μηπως δεις καμια μικρη πληγη, ππρεπει να ειναι πολυ ταλαιπωρημενος... Προσπαθησε αν θες να πηγενεις κοντα και να του μιλας για να σε συνηθισει μηπως αισθανθει ανετα και αυριο του βαζεις και φαη

Ευχαριστώ Νίκο για την απάντηση.

Η ουρά του είναι κομμένη με ψαλίδι.