Γενικά Δίνεται ringneck επειδή με φοβάται

Εγγραφή
9 Απρ 2019
Μηνύματα
231
Καλησπέρα παιδια επειδή βλέπω ότι είναι δύσκολο να μεγαλώσω το ringneck μου επειδή είμαι αρχάριος θα ήθελα να σας πω ότι οποίος ενδιαφέρεται για αυτό το πουλάκι μπορεί να το πάρει ξέροντας ότι θα διευκολύνει και αυτό αλλά και εμένα
 
Καλησπέρα παιδια επειδή βλέπω ότι είναι δύσκολο να μεγαλώσω το ringneck μου επειδή είμαι αρχάριος θα ήθελα να σας πω ότι οποίος ενδιαφέρεται για αυτό το πουλάκι μπορεί να το πάρει ξέροντας ότι θα διευκολύνει και αυτό αλλά και εμένα
Γιωργο ειναι δυσκολη η αποφαση που πηρες, αλλα η τελευταια σου παραγραφος ειναι αυτο που νοιωθεις πιστευω πραγματικα και θα ησυχασεις, γιατι θαχεις αγχος σιγουρα!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Όχι παιδια δεν παρασύρομαι απλά από τότε που μου έπεσε το κλουβί το ringneck μου έχει φοβηθεί πολύ και υποφέρει μαζί μου και το κάνω περισσότερω για αυτό αλλιώς δεν θα το έδεινα
[automerge]1557512007[/automerge]
Γιώργο καλύτερα για όλους είναι να διευκρινήσεις αν το πουλάς ή το χαρίζεις.
Το δίνω 20 Ευρώ
 
Με τους γονείς σου μίλησες;
Θεωρώ πως έχουν κάνει κάποια έξοδα... Θα ήταν καλό πριν αποφασίσεις να κάνεις μια κουβέντα μαζί τους... Η γνώμη μου είναι!
[automerge]1557513052[/automerge]
Ναι ο πατέρας μου το πρότεινε και εγώ συμφώνησα
Α... Οκ τότε και για την τιμή;
 
Σκοπεύεις να αγοράσεις κάποιον άλλο παπαγάλο μετά ή θα επικεντρωθείς στη φροντίδα του κοκατιλ;
Θέλω να πιστεύω πως για την ώρα θα αρκεστεις στο κοκατιλακι που θέλει κι αυτό την φροντίδα σου...
 
Να το δωσεις αν υπαρξει ενδιαφερον σε καποιον η καποια που να εχει καποιο προφιλ εδω μεσα με ενεργη παρουσια κ οχι στον στην πρωτο τυχοντα, γιατι κυριο μέλημα μας ειναι η σωστη διαβίωση του!
 
Όχι όλος αυτός ο εξοπλισμός θα κρατηθεί για το κοκατιλ
Δεν ξέρω ακόμη η θα πάρω τώρα που είναι καλοκαίρι ένα νεογέννητο ringneck για να το μεγαλώσω εγώ για να με μάθει η πάρω άλλο κοκατιλ για να το ζευγάρωσω