Φροντίδα Είναι πολλές οι ώρες που θα είναι "μόνος"ο παπαγάλος μου;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Patikas
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Patikas

PB New Member
Εγγραφή
1 Μαϊ 2018
Μηνύματα
51
Πόλη
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα σε όλους, πρώτου αποκτήσω παπαγάλο σκέφτομαι πόσες ώρες θα είναι μόνο του. 7 ώρες θες είναι τουλάχιστον (είμαι μαθητής) καθώς και μερικές το απόγευμα λόγω έξτρα υποχρεώσεων.ένα πολλές ώρες την ημέρα μόνο του; Επιπλέον στο σημείο που θα είναι στο δωμάτιο μου όταν περνάει κάποιος από έξω μπορει να τον βλέπει
 
Το θέμα δεν είναι απλα πόσες ώρες θα είναι μόνο, αλλά και πόσες ώρες θα μπορείς να του αφιερώνεις όταν θα είσαι στο σπίτι; Δεν θα συνεχίζονται οι υποχρεώσεις και στο σπίτι; Διάβασμα, ξεκούραση, όλα πρέπει να τα υπολογίσεις. Κάνε το πρόγραμμά σου και αν όντως χωράει σε αυτό ένα πουλάκι, τότε απόκτησε το.
 
Το θέμα δεν είναι απλα πόσες ώρες θα είναι μόνο, αλλά και πόσες ώρες θα μπορείς να του αφιερώνεις όταν θα είσαι στο σπίτι; Δεν θα συνεχίζονται οι υποχρεώσεις και στο σπίτι; Διάβασμα, ξεκούραση, όλα πρέπει να τα υπολογίσεις. Κάνε το πρόγραμμά σου και αν όντως χωράει σε αυτό ένα πουλάκι, τότε απόκτησε το.
Μπορώ να του αφιερώσω αρκετό χρόνο μόνο αυτό φοβόμουν όταν θα είναι μονο
 
Σκέφτομαι η κοκατιλ η ringneck προς τον παρόν μόνο του
Ένα ζευγάρι έχει λιγότερες απαιτήσεις από εσένα, αφού το ένα έχει την παρέα του άλλου. Οι παπαγάλοι ringneck είναι πολύ απαιτητικοί. Είχε ενας φίλος μου και τις ώρες που δούλευε ο παπαγάλος ξεσήκωνε τη γειτονιά. Μέχρι που τον έδωσε γιατί θα τον έδιωχναν από την πολυκατοικία. Εγώ έχω κοκατιλ εδώ και αρκετά χρόνια. Κι αυτά όταν μένουν μόνα πολλές ώρες ή βαριούνται, φωνάζουν, όμως η ένταση της φωνής τους δεν συγκρίνεται με εκείνη των ringneck. Σε γενικές γραμμές όλοι οι παπαγάλοι, χρειάζονται τη συντροφιά του ανθρώπου για αρκετές ώρες κάθε μέρα. Και δεδομένου ότι ζουν αρκετά χρόνια θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι θα μπορείς να τους διαθέτεις κάποιες ώρες κάθε μέρα για όλη τους τη ζωή.
 
Καλώς ήρθες.