Γενικά Θα ήθελα πληροφορίες για το μπάτζι μου

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Iliana
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Iliana

AEAC
Εγγραφή
17 Ιουν 2024
Μηνύματα
6
Καλησπέρα σας! Μόλις σήμερα αγόρασα αυτό εδώ το μπατζι. Είμαι εντελώς άσχετη από παπαγαλάκια κλπ... Θα ήθελα τρια πράγματα να ρωτησω κ όσοι γνωρίζουν να μου πουν. Αρχικά η ηλικία του ποια μπορεί να είναι? Στο πετ μου είπαν πως είναι μικρό αλλά όχι την ακριβώς ηλικία. Δεύτερον, πως μπορούμε να καταλάβουμε εάν είναι ήμερο ή άγριο? Μου είπαν επίσης πως είναι άγριο, αλλά εμένα σήμερα πρώτη μέρα μου φάνηκε ήσυχο μέσα στο κλουβί του. Κ τέλος, η εκπαίδευση του πως μπορεί να γίνει?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
 
Η φωτό δεν ανέβηκε. Χρειαζόμαστε μια φωτό του μπάτζι, σε φυσικό φως, στην οποία να φαίνονται καθαρά:
Ο χαλινός του ράμφους και το ράμφος
Τα μάτια του (ενδιαφέρει να φαίνεται ξεκάθαρα αν έχει ίριδα στο μάτι, οπότε βγάλε και μία φωτό από το πλάι)
Οι γραμμώσεις στο κεφάλι και στο κούτελό του.
Να το χαίρεσαι!
 
Η φωτό δεν ανέβηκε. Χρειαζόμαστε μια φωτό του μπάτζι, σε φυσικό φως, στην οποία να φαίνονται καθαρά:
Ο χαλινός του ράμφους και το ράμφος
Τα μάτια του (ενδιαφέρει να φαίνεται ξεκάθαρα αν έχει ίριδα στο μάτι, οπότε βγάλε και μία φωτό από το πλάι)
Οι γραμμώσεις στο κεφάλι και στο κούτελό του.
Να το χαίρεσαι!
Καλημέρα! Ευχαριστώ πολύ!! Προσπαθώ, αλλά για κάποιον λόγο δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφία... θα συνεχίσω την προσπάθεια..
[automerge]1718698410[/automerge]
 

Συνημμένα

  • 20240617_121512.webp
    20240617_121512.webp
    844,1 KB · Προβολές: 21
  • 20240617_121512.webp
    20240617_121512.webp
    844,1 KB · Προβολές: 20
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλησπέρα.
Μου είπαν επίσης πως είναι άγριο
σήμερα πρώτη μέρα μου φάνηκε ήσυχο μέσα στο κλουβί του.
Το ''άγριο'' σημαίνει ότι το πουλάκι έχει μεγαλώσει από τους γονείς του χωρίς παρέμβαση του εκτροφέα.