Γενικά Καρποντάκος κοιμάται τα βράδια μέσα στην ταΐστρα

thirtytouge

PB New Member
Εγγραφή
6 Ιαν 2021
Μηνύματα
68
Πόλη
Αθήνα
Βρίσκομαι στη 3η βδομάδα συμβίωσης με τον καρποντακο και θα ήθελα να σας παραθέσω ορισμένα πράγματα που είδα μιας και είμαι αρχάριος. Καταρχήν το πουλάκι είναι πάρα πολύ ενεργητικό και δραστήριο σε όλο το φάσμα της ημέρας μέχρι και να δύσει ο ήλιος, μέχρι εκεί όλα καλά. Μόλις έρθει η ώρα να κουρνιάσει το βράδυ επιλέγει τωρα τις τελευταίες μέρες να κοιμάται στην ταιστρα και όταν λέω στην ταιστρα εννοώ μπαίνει σχεδόν μέσα 😕. Αυτό είναι κάτι που μου δημιούργησε ερωτηματικά.
Να παραθέσω πως το πουλάκι τρώει κανονικά ίσως και πολύ θα έλεγα σε σχέση με άλλα πτηνά τύπου καναρίνια, επίσης την αυγοτροφη που τη βάζω στη θήκη του αυγού την εξαφανίζει σε 2 μέρες , πίνει άφθονο νερό και κελαηδεί κάθε μέρα περισσότερο...
Άραγε είναι φυσιολογικό ότι έχει αλλάξει θέση και κοιμάται έτσι όπως κοιμάται?!
 
@Tony Forpus Ναι είναι σε εξωτερικό χώρο. Σήμερα σκεφτόμουνα να αφαιρέσω την μια εκ των 2 και να δω πως θα κινηθεί. Παρεμπιπτόντως όταν τον είχα φέρει μέσα ένα βράδυ που είχε πέσει πολύ η θερμοκρασία κοιμήθηκε κανονικά στο ψηλότερο κλαδί !
 
@Tony Forpus είναι στο τοίχο το κλουβί κλεισμένο από 2 μεριές.
Το πείραμα τελικά απέτυχε , αφαίρεσα τη μια ταιστρα και τον βρήκα στην άλλη χωμένο μέσα 😕
 
@Stavros έχω δει τέτοιου είδους φυτά μόνο σε βιντεάκια στο net. Μπορείς σε παρακαλώ να μου παραθέσεις από πού τα παίρνω?
Ρωτάω για το ενδεχόμενο αγοράς κάποιου λάθους πλαστικού φυτού και προκαλέσω πρόβλημα στο πουλάκι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
@Tony Forpus ευχαριστώ και πάλι! Με μια σύντομη έρευνα βρήκα κισσό πλαστικό. Κάτι τέτοιο θα είναι καλό πιστεύω.
Όσον αφορά τη διακόσμηση , θα ρίξω το κισσό από πάνω να κρέμεται και να σκεπάζει την μεριά του κλουβιου? Το λέω γιατί είναι στο τοίχο το κλουβί
 
Όσον αφορά τη διακόσμηση , θα ρίξω το κισσό από πάνω να κρέμεται και να σκεπάζει την μεριά του κλουβιου? Το λέω γιατί είναι στο τοίχο το κλουβί