Καλημερα σε ολους.Ηθελα να αναφερω ενα θεμα που εχω με την καναρα.Κατ αρχην εδω και αρκετο καιρο,χρειαζεται (σχεδον μια φορα το μηνα,)να της καθαριζω την αμαρα με ζεστο νερο γιατι κολλανε τα κοπρανα πισω.Χτες παρατηρησα οτι τα κοπρανα εχουν μια διαφανη μορφη σαν τζελ και ειναι αρκετα ως ποσοτητα .Η καναρα φετος και περυσι δε μπηκε σε διαδικασια γεννας.Τα προηγουμενα 2 χρονια εκανε απο 2 γεννες ανα χρονο με 6 πουλακια καθε φορα.Το ανσφερω γιατι μπορει να το χρειαζεστε σαν πληροφορια.Παραθετω φωτογραφια.Εντωμεταξυ η αμαρα καιρο τωρα ειναι κοκκινη και χωρις τριχωμα στο σημειο εκεινο.Το πουλακι κατ αλλα ειαι ευδιαθετο
Συνημμένα
Τελευταία επεξεργασία από moderator: