Φροντίδα Μωρό cockatiel ή ενήλικο ringneck;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης JoKo
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

JoKo

PB New Member
Εγγραφή
4 Μαϊ 2016
Μηνύματα
5
Πόλη
Δράμα
Καλησπέρα είμαι νέος σε θέμα παπαγάλων γιατί εδώ και 2 μήνες έχω ένα budgie που δεν είναι εξημερωμένο πρέπει να είναι 1 χρόνον, λοιπόν όπως λέει και ο τίτλος είμαι σε δίλημμα να πάρω μωρό cockatiel η 1,5 χρόνον ringneck (κίτρινο πανέμορφο) τώρα σε θέμα κλουβιού δεν έχω πρόβλημα γιατί έχω την δυνατότητα να φτιάξω μόνος μου όπως θέλω εγώ με τις ανάγκες της κάθε ράτσας το πρόβλημα μου είναι η εξημέρωση και ο χρόνος που πρέπει να διαθέσω στο κάθε πουλί μιας και είμαι φοιτητής και έχω να διαθέσω κάποιες ώρες της μέρας συνήθως πρωί και απόγευμα προς βράδυ (αν δεν κοιμάται) δεν μένω μόνος μου στο σπίτι μπορώ να αναθέσω την φροντίδα σε κάποιον άλλον για όσο θα λείπω αλλά το μεγάλο μου πρόβλημα είναι η εξημέρωση και το να κάνω το πουλί να νιώσει άνετα το συντομότερο δυνατόν βέβαια αυτό θα γίνει ευκολότερα με το cockatiel αλλά είμαι λάτρης τον ringneck οπότε αξίζει να προσπαθήσω; γενικά αυτό που θέλω είναι να έχω μια καλή σχέση με τον παπαγάλο μου και να ανεβαίνει στο χέρι μου τώρα για να μιλήσει δεν με απασχολεί σε πρώτο χρόνο αυτό που με νοιάζει είναι να εξοικειωθεί παρεπιπτόντως η τιμή που βρήκα το ringneck (κίτρινο) είναι στα 60 euro ενώ το μωρό cockatiel γύρο στα 35-40 περιμένω τις απαντήσεις σας :)
 
Καλώς ήρθες @JoKo και να σου ζήσει το budgie σου! (αν θέλεις γράφεις και τ' όνομά σου στο προφίλ)
Τα μπάτζι εκπαιδεύονται σχετικά εύκολα, πως και δεν ασχολήθηκες μ' αυτό κατ' αρχήν να αποκτήσεις και κάποια εμπειρία; Η ηλικία του δεν είναι απαγορευτική για κάτι τέτοιο.
Τώρα όσον αφορά κάποιο νέο πουλί που θέλεις να αποκτήσεις, η απόφαση είναι καθαρά προσωπική. Και τα δύο είναι εξαιρετικά είδη για κατοικίδια.