Tis erefnes gia to Ivermectin exoune gini apo to KUMMERFELD 1987 kai apo HEIDENREICH 1996.
Aftes i erefnes lene to Kanarini kai i diafores finches xriasounde apo to Ivermectin anamesa 0,4gr kai 1,0 gr ana kilo baros, an to dinis sto stoma.
Distixos exo tis posotites mono se germanika
Institut fuer Veterinaerpharmakologie und -toxikologie, Universitaet Zuerich
Analoga me aftes tis erefnes merika ektrofeis, ego anamesa, kathame mazi stin germania kai legame an boris na dinis afto me tin siriga sto ramfos, giati den dinoume to farmako me to nero pou pini to pouli. I proti basiki erotisi itane, lionei to farmako se nero. Gia afto rotisame ton Dr.Kaletta sto Instituto gia Erefnes Ptinon sto Hannovero. Meta diafora test mas elege to farmako boris na areoneis me nero xoris problima. Den iparxei to problima na min lionete i tha mini pano sto nero i kato meza stin potistra. Se diafora test edixne kathe ml nero exei tin idia posotita Ivermectin meza.
Tora pame stin dosologia. 0,4gr Ivermectine ana kilo baros tou pouliou, den mas lei tipota.
An pernoume to Vetermec, blepoume to exei 1% Ivermectin ana 1ml Farmako. Afto simenei to 1 ml Farmako exei 10 mg Ivermectin. An ego kano tora ena mix 1ml farmako me 900 gr nero exei kathe ml tou nero 0,011gr Ivermectin.
To pouli omos den exei 1 Kilo, legame mezorio exei ena pouli peripou 20 gr. Simenei to pouli xriasete gia na therathebei peripou 0,014 gr Ivermectine, afto einai peripou 2 ml nero. Afto einai peripou to nero pou pini ena pouli tin mera ( an exei kanonika thermograsia apo 18 eos 25 bathmous ).
Stin praksi omos idame merikes fores den itane arketa na finoume to nero me to farmako mia mera. Etsi anebename tin periodo pou finoume to nero sto kloubi mexri 36 ores. Tote den ixame pia problima me ta akaria.
An finis to nero pano apo 50 ores ksekinisoune ta poulia na dixnoune symptomata dilitiriaseis, sta 60 ores tha pethenoune. I pio poli erefnes exoune gini me ta GOULDIAN, giati afta ta poulia exoune ta megalitera problimata me Akaria.