Γενικά Τι να κάνω με τον επισκέπτη που μπήκε απ' το παράθυρο;

Κατάσταση
Κλειστό.

babis1974

Banned
Εγγραφή
16 Σεπ 2014
Μηνύματα
24
Και ξαφνικά μπήκε απο το παράθυρο ένα κόκκινο με καφε βούλες πουλάκι.Ίσως ειναι καναρίνι όπως θα καταλάβατε είμαι εντελώς άσχετος με τα πτηνά. Του πειρα ενα κόκκινο μεγάλο στρογγυλό κλουβί δυο ταϊστρες μια αυγοθήκη για της βιταμίνες και δοχείο νερού., σύμφωνα με τις υποδείξεις του παιδιού στο πετσοπ. Και τώρα τι κάνω όποιος θέλει ας με βοηθήσει.
 
Αύριο αρκετά για σήμερα να ξεκουραστεί

Οι καφε βούλες είναι στην πλάτη του
 
Πρέπει να βάλεις πάντως φωτογραφίες για να αναγνωριστεί ώστε να ξέρεις πως να το χειριστείς και κυρίως το είδος της διατροφής του.
 
Αν είναι άγριο μπορεί και να μην αντέξει μέχρι αύριο μέσα στο κλουβί...

Υ. Γ.: οι "βιταμίνες" που σου πούλησε ο ιδιοκτήτης του πετ σοπ το μόνο που προσφέρουν στα πουλάκια είναι λίπος. Καλό θα ήταν να τις αποφεύγουμε..
 
IMG_3251_zpsec3d4151.jpg


IMG_3262_zps5bc2c774.jpg


IMG_3260_zps44813623.jpg


IMG_3258_zps207e1f5d.jpg
 
Ωραία έχεις ένα πανέμορφο καναρινάκι... ελπίζω να βρει σε σένα καταφύγιο!
Στο κλουβί έχεις ένα θέμα. Μοιάζει να είναι παπαγάλου στρόγγυλο ή κάνω λάθος;
 
Καναρινάκι είναι! Και όμορφο! Αυτό που χρειάζεται άμεσα είναι ένα καλό μείγμα σπόρων και φρέσκο νερό. Δωστου και λίγο μήλο.
Βάλε φωτό απο το κλουβί να δουμε αν ειναι κατάλληλο.
 
Ναι είναι στρόγγυλο μου το πρότεινε ο μαγαζάτορας υπάρχει κάποιο θέμα;

Αύριο θα ανεβάσω και άλλες φωτος, είναι αρκετά μεγάλο το κλουβί νομίζω .
 
Γενικά τα στρογγυλά κλουβιά τα αποφεύγουμε επειδή αποπροσανατολίζουν τα πουλιά. Αν μπορείς να το αλλάξεις κάντο και πάρε ένα κλουβί στα 60 εκατοστά μήκος. Αν είναι πολύ μεγάλο τότε ίσως είναι ανεκτό με προϋποθέσεις. Τι διάμετρο έχει;
 
Περίμετρος 48 εκατοστά ύψος 55 εκατοστά.

Τον αποπροσανατολισμό από πού τον συμπεράνατε. Τα πουλιά αυτά είναι μεγαλωμένα σε αιχμαλωσία δεκάδες χρόνια δεν μπορούν να προσανατολιστούν και για πιο λόγο να το κάνουν;