Αναπαραγωγή Το καναρίνι μου γέννησε ένα αυγό, τι να κάνω;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης IrisJul
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

IrisJul

PB New Member
Εγγραφή
5 Μαρ 2021
Μηνύματα
29
Πόλη
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα παιδιά είμαι σε απόγνωση. Πήγα σε ένα pet shop και πήρα ένα αρσενικό καναρίνι η τουλάχιστον έτσι νόμιζα. Τελικά το καναρίνι ήταν θυληκο και μάλιστα έγκυος, είδα το αυγό στον πάτο και το κατάλαβα αύριο μάλλον θα γεννήσει και άλλο αυγό δεν ξέρω είμαι άσχετη τι πρέπει να κάνω σας παρακαλώ βοηθήστε με!
 
Δεν είναι και τόσο ασύνηθες αυτό που μας περιγράφεις. Έχει συμβεί σε πολύ κόσμο, καθώς είναι συχνά τα λάθη που γίνονται ως προς τον προσδιορισμό του φύλου των καναρινιών.
1.Αν λοιπόν το πουλάκι είναι μόνο του στο κλουβί και το έχεις αρκετές ημέρες στην κατοχή σου, τότε το πιθανότερο είναι ότι το αυγό είναι άσπορο, δλδ, δεν περιέχει μέσα του έμβρυο, οπότε το πετάς.
2.Αν το καναρίνι διαβιώνει με άλλο στο ίδιο κλουβί, και το άλλο είναι αρσενικό, τότε του βάζεις φωλιά και νήμα (από πετσοπ τα αγοράζεις) και περιμένεις να φτιάξει τη φωλιά του (να την στρώσει δλδ) και να ολοκληρώσει την ωοτοκία του, να κλωσσήσει κλπ και θα έχεις πολλά πουλάκια.
3.Αν το πουλάκι το πήρες εχθές/ προχθές από το μαγαζί, και ήταν σε κλούβα με άλλα, τότε υπάρχει βάσιμη πιθανότητα το αυγό να είναι ένσπορο, οπότε ακολουθείς το 2.
Γενικά φροντίζεις τη διατροφή του...αγοράζεις οπωσδήποτε κόκκαλο σουπιάς (όχι πέτρα ασβεστίου) ώστε να αναπληρώσει το ασβέστιο που έχασε / θα χάσει στη δημιουργία των αυγών.
4. Εάν έχεις αρσενικό καναρίνι, τα βάζεις μαζί (εφόσον έχουν περάσει 30-40 ημέρες που έχεις το πουλί στην κατοχή σου και έχεις διαπιστώσει ότι είναι υγιές), με φωλιά και νήμα άμεσα, ώστε κάποια αυγά από τη σειρά που θα κάνει να προλάβουν να γονιμοποιηθούν.
5. Εάν δεν σκοπεύεις σε αναπαραγωγή, τότε την αφήνεις με φωλιά και νήμα να ολοκήρώσει γέννα και κλώσσημα ώστε να ξεπυρώσει
Διαβάζεις και το άρθρο που σου επισυνάπτω