Γενικά Pet city κατάστημα στο Ίλιον

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Titribit
  • Ημερομηνία Ημερομηνία
Άρχισε να γράφεις Μαρία,
Ευχαρίστως αλλά το μεσημέρι, έχω κάποια δουλίτσα αυτή την στιγμή. Αν μπορεί κάποιος πιο πριν, ας το κάνει. Το κακό είναι πως είναι Παρασκευή με αργία αύριο. Τέλος πάντων...
 
Άντε το έγραψα. Ποιοι υπογράφουν, ποιος το στέλνει; @ianos Γιάννη, διόρθωσε αν θέλεις
-
Αξιότιμοι Κύριοι,

Μετά από ανάρτηση-καταγγελία μέλους μας που αφορά το κατάστημά σας στο Ίλιον, επί της οδού Ιλίου 38, εμφανίζονται πολλά πτηνά με εμφανή σημάδια ασθένειας, ίσως μολυσματικής ή από μεταβολική επιβάρυνση που προέρχεται από έντονο φωτισμό. Αυτό μόνο κτηνίατρος μπορεί να γνωματεύσει.

Πάντως, δεδομένου ότι όλα παρουσιάζονται με ελλιπές απεριποίητο πτέρωμα, φουσκωμένα και με μισόκλειστα μάτια, δηλαδή σαφή συμπτώματα κάποιας νόσου, πρεπει επειγόντως να τύχουν κατάλληλης ιατρικής φροντίδας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο petbirds συμμετέχουν χιλιάδες άτομα με αγάπη για τα κατοικίδια πτηνά αλλά και κάτοχοι κάθε είδους κατοικιδίου ζώου, πολλοί εκ των οποίων είναι και πελάτες σας ασφαλώς, με διάφορα επίπεδα ικανοποίησης από τις υπηρεσίες σας.

Παρακαλούμε δεχθείτε την επιστολή μας αυτή σαν μια διάθεση συμβολής στην ευζωία των ζώων που εμπορεύεστε, εκπορευόμενη καθαρά από τα φιλοζωικά μας συναισθήματα.

Τέλος θεωρούμε πως ούτε για την επιχείρησή σας αυτές οι εικόνες συμβάλλουν την ανάπτυξη των πωλήσεών σας.

Θα σας παρακαλούσαμε θερμά, για την απάντησή σας καθώς και να μας γνωρίσετε την πορεία αποθεραπείας των πουλιών και όχι τα πουλιά απλά να αποσυρθούν από τις προθήκες του καταστήματος.

Δεν είναι θέμα καχυποψίας αλλά όπως καταλαβαίνετε δεν επιθυμούμε οι ενέργειές μας να έχουν το αντίθετο του επιθυμητού αποτελέσματος. Αν θεωρείτε πως επιχειρηματικά δεν δύνασθε να ασχοληθείτε με τον προσήκοντα σεβασμό στην ζωή των ζώων αυτών, προθυμοποιούμαστε να τα αναλάβουν εθελοντές μέλη μας.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων και θα μας βρείτε πάντα στο πλευρό σας όταν οι ενέργειές σας στοχεύουν στην σωστή κατεύθυνση.

Φιλικά
 
Αξιότιμοι Κύριοι,

Μετά από ανάρτηση-καταγγελία μέλους μας που αφορά το κατάστημά σας στο Ίλιον, επί της οδού Ιλίου 38, σας γνωρίζουμε ότι (εμφανίζονται)παρατηρήθηκαν / υπέπεσαν στην αντίληψή μας πολλά πτηνά με εμφανή σημάδια(σημεία ή συμπτώματα) ασθένειας, ίσως μολυσματική(ς) ή (προερχόμενη)από μεταβολική επιβάρυνση (που προέρχεται από)λόγω της έκθεσής τους σε έντονο φωτισμό. (Αυτό) Τα αίτια, τους παράγοντες επιβάρυνσης και την απαιτούμενη αντιμετώπιση, μόνο κτηνίατρος - με ειδίκευση σε πτηνά, μπορεί να γνωματεύσει.

(Πάντως)Οπωσδήποτε λοιπόν και δεδομένου ότι όλα παρουσιάζονται με ελλιπές απεριποίητο πτέρωμα, φουσκωμένα και με μισόκλειστα μάτια, δηλαδή σαφή συμπτώματα κάποιας νόσου, πρεπειπρέπει επειγόντως να τύχουν της κατάλληλης ιατρικής φροντίδας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο petbirds συμμετέχουν χιλιάδες άτομα με αγάπη για τα κατοικίδια πτηνά αλλά και κάτοχοι κάθε είδους κατοικιδίου ζώου, πολλοί εκ των οποίων είναι και πελάτες σας ασφαλώς, με διάφορα επίπεδα ικανοποίησης από τις υπηρεσίες σας.

Παρακαλούμε δεχθείτε την επιστολή μας αυτή σαν μια διάθεση συμβολής στην ευζωία των (ζώων)ζωντανών οργανισμών που εμπορεύεστε, εκπορευόμενη καθαρά από τα φιλοζωικά μας συναισθήματα.

Τέλος)Στο σημείο αυτό ίσως θα άξιζε να τονιστεί ότι θεωρούμε πως (ούτε) για την επιχείρησή σας αυτές οι εικόνες καθόλου δεν συμβάλλουν στην ανάπτυξη των πωλήσεών σας, αλλά δυστυχώς ούτε στην ενίσχυση της φήμης σας στο αγοραστικό κοινό, και δεν θα ήταν καθόλου υπερβολή να σημειώσουμε ότι και μόνο οι μαρτυρίες που έχουμε δεχθεί για καταστήματά σας βάλλουν την επιχείρηση και θέτουν σοβαρές αμφιβολίες ειδικότερα ως προς την αξία των προϊόντων σας ή / και την αξιοπιστία των υπηρεσιών σας.

Θα σας παρακαλούσαμε θερμά, για την απάντησή σας καθώς και να μας γνωρίσετε την πορεία αποθεραπείας των (πουλιών)ασθενών πτηνών και όχι τα πουλιά απλά να αποσυρθούν από τις προθήκες του καταστήματος.

Δεν είναι θέμα καχυποψίας, αλλά όπως καταλαβαίνετε)αντιλαμβάνεστε δεν επιθυμούμε οι ενέργειές μας να έχουν το αντίθετο του επιθυμητού αποτελέσματος. Αν θεωρείτε πως επιχειρηματικά δεν δύνασθε να ασχοληθείτε με τον προσήκοντα σεβασμό (στην) προς τη ζωή και το "καλώς έχειν" των ζώων αυτών, προθυμοποιούμαστε να τα αναλάβουν εθελοντές μέλη μας.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την προσοχή σας και θα μας βρείτε πάντα αρωγούς στο πλευρό σας όταν οι ενέργειές σας στοχεύουν στην σωστή κατεύθυνση.
Αναμένοντας την απάντησή σας και κυρίως τις ενέργειες τις οποίες προτίθεστε να κάνετε
Φιλικά

Προσωπικά, αν και δεν ξέρω αν γίνεται, θα ήθελα να υπάρξει κοινοποίηση και προς το Γενικό Διευθυντή της Εταιρείας και το Δ. Σ. επίσης
 
Όταν ολοκληρωθεί, κι εφόσον συμφωνώ με το περιεχόμενο, (αν παραμείνει σε αυτά τα πλαίσια και στην ουσία του παρόντος κειμένου, εννοείται ότι συμφωνώ, αν υπάρξουν ακραίες εκφράσεις κλπ, το ξαναβλέπουμε), φυσικά και ΥΠΟΓΡΑΦΩ (φωνάζω τώρα, αλλά... Πανηγυρικά)😡
 
Δεν γνωρίζω από νομικής άποψης αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα (πχ φωτογραφίες μέσα από το κατάστημα). Αντίστοιχα περιστατικά και ενέργειες είτε ατομικά είτε μέσω του forum έχουν ξαναγίνει; Είχαν αποτέλεσμα;

Οι εικόνες είναι τουλάχιστον εμετικές και μπράβο σας που προσπαθείτε να βοηθήσετε.
 
Δεν γνωρίζω από νομικής άποψης αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα (πχ φωτογραφίες μέσα από το κατάστημα)
Μα γιατί να υπάρχει πρόβλημα; Δεν πήγε κάποιος σε μη επιτρεπόμενο χώρο, σε δημόσια θέα στα κλουβιά πωλήσεων βρίσκονται. Καλύτερα είναι να πάμε όλοι να τα δούμε από κοντά; Έπειτα εμείς δεν κάνουμε επίθεση στην επιχείρηση. Ο πελάτης που επισημαίνει κάτι σωστό, είναι φίλος όχι εχθρός κάθε επιχείρησης.
 
το μαγαζι συμφωνα με το νομο ειναι δημοσιος χωρος

σε περιπτωση που σε καποιο χωρο απαγορευεται η φωτογραφηση πρεπει να υπαρχει αντιστοιχη σημανση που να ενημερωνει τους πολιτες
επισης οι φωτο δεν τραβηχτηκαν κρυφα αλλα παρουσια των εργαζομενων και υπευθυνων του καταστηματος

και απο επιλογη μπηκα μεσα και τις τραβηξα γιατι το ιδιο θα μπορουσα να κανω και απ'εξω μιας και τα κλουβια τα εχουν πισω απο το τζαμι και στα 2 καταστηματα
 
rsz_120170324_185829.webp rsz_20170324_185852.webp
Και αυτές από Pet City Περιστερίου

Για να εξηγήσω, δεν παλαβωσα και έχω πάρει τα Pet City στην σειρά. Γυμναζομαι καθημερινά κάνοντας μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων και τα 3 αυτά καταστήματα είναι στο δρόμο μου.
Μοιραία πάντα ριχνω μια ματιά στις βιτρίνες τους.

Δεν είναι κανένας δυσαρεστημένος πελάτης, μιας και δεν ψωνίζω κάτι από τα Pet City.

Στην διαδρομή μου έχω και αλλά μικρότερα πετ καταστηματα που χαζεύω αλλά τέτοιο χάλι οχι


Πέρα από την κακή υγεία των πουλιών που φυσικά είναι το πρώτο πράγμα, προφανώς γίνεται και εξαπάτηση του καταναλωτή.
Γιατί και βλέπουν και ξέρουν ότι νοσούν αλλά τα πωλούν
 
Τέλος)Στο σημείο αυτό ίσως θα άξιζε να τονιστεί ότι θεωρούμε πως (ούτε) για την επιχείρησή σας αυτές οι εικόνες καθόλου δεν συμβάλλουν στην ανάπτυξη των πωλήσεών σας, αλλά δυστυχώς ούτε στην ενίσχυση της φήμης σας στο αγοραστικό κοινό, και δεν θα ήταν καθόλου υπερβολή να σημειώσουμε ότι και μόνο οι μαρτυρίες που έχουμε δεχθεί για καταστήματά σας βάλλουν την επιχείρηση και θέτουν σοβαρές αμφιβολίες ειδικότερα ως προς την αξία των προϊόντων σας ή / και την αξιοπιστία των υπηρεσιών σας.
Εγώ εδώ θα άφηνα και υπονοούμενο για καταγγελία. Με τον δικό σας όμορφο και διακριτικό τρόπο γιατί εγώ είμαι χύμα και δεν το έχω! 😛

Προσωπικά αναλαμβάνω με χαρά οποιοδήποτε άρρωστο πουλάκι! Αν θελήσουν φυσικα να μας τα δώσουν δωρεαν για να θεραπευτούν με δικά μας χρήματα...
 
Εγώ εδώ θα άφηνα και υπονοούμενο για καταγγελία.
Όχι καλύτερα να είμαστε πιο νηφάλιοι. Ήδη ο Γιάννης "ξέφυγε" κατά τα δικά μου μέτρα. Με την επιθετικότητα οχυρώνεται ο άλλος και εμείς δεν έχουμε τέτοια πρόθεση αλλά να βελτιώσουν πραγματικά και διαχρονικά τις συνθήκες φιλοξενίας των ζώων.
Το να πλακωθείς είναι το πιο εύκολο.
 
Δεν μπορω να καταλαβω τι κανουν οι πωλητες στα περισσοτερα pet shop και σχεδον ολα τους τα πουλια ειναι ετσι. Δεν μπορουν να τους παρεχουν τα βασικα; Εχετε προστασια των ζωων να κανετε καταγγελια; Κατι τελοσπαντον που να τους τρομαξει λιγο.
 
Όχι καλύτερα να είμαστε πιο νηφάλιοι. Ήδη ο Γιάννης "ξέφυγε" κατά τα δικά μου μέτρα. Με την επιθετικότητα οχυρώνεται ο άλλος και εμείς δεν έχουμε τέτοια πρόθεση αλλά να βελτιώσουν πραγματικά και διαχρονικά τις συνθήκες φιλοξενίας των ζώων.
Το να πλακωθείς είναι το πιο εύκολο.
Αν λεγαμε οτι καποιο μελος υπαινηχθηκε καταγγελια αλλα εμεις πιστευουμε πως η κατασταση δεν πρεπει να φτασει σε αυτο το σημειο και πως μια τοσο μεγαλη αλυσιδα ζωων σιγουρα θα νοιαστει και θα δειξει ενδιαφερον για τα άρρωστα ζωα;
Προσπαθησα! 😛

Μωρε καταγγελιες που τους χρειαζονται! Και οχι μονο στο πετ σιτι... ερε και να μουν δικηγορος... Ολα θα τα ειχα κλεισει!
 
Πέρα από την κακή υγεία των πουλιών που φυσικά είναι το πρώτο πράγμα, προφανώς γίνεται και εξαπάτηση του καταναλωτή.
Γιατί και βλέπουν και ξέρουν ότι νοσούν αλλά τα πωλού
Αυτό αποκλείεται να συμβαίνει. Είναι παράλογο.
Για αυτό θα ήθελα η όποια επιστολή να κοινοποιηθεί στο ΔΣ και στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας, διότι πολύ φοβάμαι ότι οι υπάλληλοι είναι που δεν αναφέρονται στα περιστατικά. Μπορεί βέβαια να φταίει και το κλίμα της επιχείρησης.
 
Ήδη ο Γιάννης "ξέφυγε" κατά τα δικά μου μέτρα.
Είναι σχετικό. Κι εγώ νομίζω ότι λίγο με κάποιες προσθήκες μου ξεφεύγει. Απλά το έβαλα, για να το δείτε και εννοείται να βγει αν κρίνουμε ότι είναι όχι και τόσο κατάλληλο για το πνεύμα της επιστολής.
 
Επειδή ψωνίζω και από αυτά τα καταστήματα της περιοχής μου, έχω διαπιστώσει πως σίγουρα παίζουν ρόλο και οι υπάλληλοι του κάθε καταστήματος.
Και ως προς την καθαριότητα, την επιμέλεια κάθε ζώου κτλ. Όμως σε καμιά επιχείρηση, ειδικά όταν τα περιστατικά είναι πολλά και σε διάφορα μαγαζιά, δεν μπορεί να αποδοθεί στους υπαλλήλους μια κατάσταση. Επίβλεψη δεν υπάρχει; Άρα είναι θέμα κυρίως της κεντρικής διοίκησης η οποία πρέπει να παρεμβαίνει και επιμορφωτικά και ελεγκτικά και τελικά προστατευτικά υπέρ των ζώων-"προϊόντων"
αν κρίνουμε ότι είναι όχι και τόσο κατάλληλο για το πνεύμα της επιστολής
Όχι εντάξει.
Απλά να προχωρήσουμε παιδιά γιατί Δευτέρα πρωί-πρωί πρέπει να έχει σταλεί.
Ας αποφασίσουμε ποιος θα το στείλει από το mail του και να δηλώσουμε ποιοι θα υπογράψουν, να τα στείλουμε με πμ στον εκπρόσωπό μας :)
.
 
Back
Top