Γενικά Pet city κατάστημα στο Ίλιον

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Titribit
  • Ημερομηνία Ημερομηνία
Δεν γνωρίζω για αυτά τα καταστήματα και ασφαλώς δεν θα πάρω θέση...
Μιλώντας όμως γενικά και παρατηρώντας τον κύριο όγκο τέτοιων καταστημάτων θα πω ...
Δε φταίνε οι πωλητές. Με την ανεργία που υπάρχει κάνουν αυτά που πρέπει και πολλές φορές πολύ περισσότερα που σχεδόν πάντα "δεν πρέπει".
Για μένα το πρόβλημα ξεκινά από τη τιμή διαπραγμάτευσης αγοράς του κοπαδιού, προκειμένου να επιτευχθεί το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος... με πολύ φτηνές τιμές μεταπώλησης...
Σε ένα φτηνά αγορασμένο κοπάδι (σωρηδόν) υπάρχουν λίγα καλά πουλιά που φεύγουν αμέσως και συνήθως με τη μεταπώλησή τους υπερκαλύπτουν το ποσό που δαπανήθηκε για την αγορά όλων...
Στη δεύτερη κατηγορία υπάρχουν πολλά πουλιά με αρκετά προβλήματα και αλίμονο σε αυτόν που θα ξεγελαστεί να τα αγοράσει... και κυρίως να τα βάλει μαζί με αυτά που έχει σπίτι του χωρίς καραντίνα...
Στα πουλιά της μεσαία κατηγορία όπως καταλαβαίνουμε κάποια επανέρχονται με τους κατάλληλους χειρισμούς και γίνονται καθαρό κέρδος για την "εταιρεία".
Σε κάποια πουλιά από αυτά επειδή δεν υπάρχει βοήθεια επιδεινώνεται η κατάστασή τους και κατρακυλούν στην τελευταία "κατηγορία".
Είναι η κατηγορία που έχει πουλιά που θα "φύγουν" σε σύντομο χρονικό διάστημα...
Αυτά μόνο "ειδικοί" μπορούν να τα σώσουν και μόνο αν "φύγουν" αρκετά χρήματα...
Είναι η κατηγορία που έχει τα περισσότερα πουλιά από αυτά που βλέπουμε...
Και εδώ δεν πιστεύω να υπάρχει κάποιος που να υποστηρίζει πως αυτά τα πουλιά θα έχουν την τύχη που τους πρέπει...
 
Παντως χονδρικα το 50% των πουλιων σε αυτα τα 3 καταστηματα νοσουν με τον ενα η αλλον τροπο
και επισης παρατηρησα πουλια που δεν φερουν δαχτυλιδι

Αυτό αποκλείεται να συμβαίνει. Είναι παράλογο.

σε τι αναφερεσαι Γιαννη;
 
Τα υγιή πουλιά στα μαγαζιά αυτά είναι μειοψηφία και πανάκριβα. Το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι, δηλάδη αν η διοίκηση επιβάλει καλύτερες συνθήκες και διατροφή για τσ πουλια, οι εργαζομενοι αν και αδαείς συνήθως θα εφαρμόσουν ότι τους πουν. Ασφαλως είμαι σύμφωνος να σταλεί επιστολή, δεν έχουμε αλλο μεσο πίεσης.
 
Θεωρώ οτι δεν μπορεί να εξαπατηθεί ενας καταναλωτής βλέποντας ενα πουλι σε αυτην την κατάσταση.

Απολυτοι δεν μπορουμε να ειμαστε σε αυτο Γιαννη, για ενα απλο λογο
Οταν σε ενα καταστημα τα μισα πουλια εχουν αυτη τη λανθανουσα-για εμας-εικονα καποιος που δεν γνωριζει μπορει να πεσει θυμα

Ενας κυριος που ηταν εκει στο παιδακι του ειπε για ενα απο τα πουλια που ειχε κλειστα ματια οτι κοιμαται
Αλλοι το φουσκωμα του πτερωματος το αντιλαμβανονται σαν χαριτωμενια και οχι σαν ασθενεια

Μην ξεχνας οτι για καποιους η πρωτη επαφη γινεται στα πετ και οι περισσοτεροι απο αυτους θα απευθυνθουν στο μεγαλο brand και δεν θα ξεκινησουν σπο το Petbirds
 
Εγώ παιδιά μπορώ να το στείλω μέσω του PetBirds ως επιστολή διαμαρτυρίας της κοινότητας μας. Δεν κατάλαβα αν θέλετε να υπογράψουμε και ονομαστικά, οπότε θα υπέγραφα και σε αυτήν την περίπτωση.

Για αυτό θα ήθελα η όποια επιστολή να κοινοποιηθεί στο ΔΣ και στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας
Νομίζω ότι έτσι πρέπει να γίνει.

Επίσης, καλύτερο θα ήταν η επιστολή να σταλεί μέσω δικηγόρου (όχι ως εξώδικο), αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν μπορώ να αναλάβω τα έξοδα.
 
Επίσης, καλύτερο θα ήταν η επιστολή να σταλεί μέσω δικηγόρου (όχι ως εξώδικο), αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν μπορώ να αναλάβω τα έξοδα.
Μπα, το βρίσκω too much. Θέλω να πιστεύω πως με μια πιο προσεκτική προσέγγιση θα υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα. Στην επιθετικότητα όλοι οχυρώνονται και οι καταστάσεις πολώνονται. Εμείς προσδοκούμε σε μια συνολικά θετική εξέλιξη στο διηνεκές και αυτό απαιτεί μια μίνιμουμ συνεργασία.
Εγώ παιδιά μπορώ να το στείλω μέσω του PetBirds ως επιστολή διαμαρτυρίας της κοινότητας μας.
Αυτό είναι το καλύτερο. 👍
Κι εγώ υπογράφω φυσικά αλλά δεν είναι και απαραίτητο, υπάρχουν οι κατατεθειμένες απόψεις μας εδώ στο θέμα.
Σε σχέση με αυτό όπως θέλετε, σε κάθε περίπτωση μέσα.
 
Μπα, το βρίσκω too much
Στην επιθετικότητα
Δεν πρόκειται για επιθετικότητα αλλά για τυπικότητα. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να απαντήσουν και να έχουν το νου τους, θέλουν δεν θέλουν ενώ στην περίπτωση που σταλεί απλώς από το PetBirds θα φύγει απευθείας στον κάδο ανακύκλωσης.
 
στην περίπτωση που σταλεί απλώς από το PetBirds θα φύγει απευθείας στον κάδο ανακύκλωσης.
Μια σοβαρή επιχείρηση, ενδιαφέρεται τόσο πολύ για όσα γράφονται γι αυτήν, που συνεργάζεται με ειδικά γραφεία που σταχυολογούν και της στέλνουν ό,τι δημοσιεύεται, οπουδήποτε.
Δεν ξέρω τι κάνει η συγκεκριμένη, πάντως το θεωρώ ανόητο να μην απαντήσει σε επιστολή που προέρχεται από πηγή στοχευμένης πελατείας.
Ως εκ περισσού να επαναλάβω πως υπάρχουμε αρκετοί πελάτες της αλυσίδας εδώ μέσα, που στις περιοχές μας τα καταστήματα είναι εντάξει και τα ζώα επίσης.
Τι να πω... Δεν ξέρω, πάντως ό,τι είναι να κάνουμε να γίνει, γιατί όπως βλέπετε η κατάσταση των πουλιών δεν αντέχει πολλές καθυστερήσεις.
 
Προχωράμε έτσι. Δύσκολοι καιροί για τα υπόλοιπα. Απλώς ανέφερα με ποιον τρόπο θα ήταν ίσως καλύτερα να σταλεί.

Όποιος μπορεί μόνο ας μου στείλει στοιχεία επικοινωνίας, της διοίκησης η των κεντρικών γραφείων για να κάνω την αποστολή.

Υ. Γ.
Μια σοβαρή επιχείρηση...
Μια σοβαρή επιχείρηση φροντίζει να μην υπάρχουν λόγοι για τέτοιου είδους παράπονα. :)
 
Μια σοβαρή επιχείρηση φροντίζει να μην υπάρχουν λόγοι για τέτοιου είδους παράπονα. :)
Ετοιμόλογε :D
Όποιος μπορεί μόνο ας μου στείλει στοιχεία επικοινωνίας, της διοίκησης η των κεντρικών γραφείων για να κάνω την αποστολή.
Αυτά ψάχνω τώρα, πρέπει πάνω-πάνω να υπάρχει η επισήμανση "υπερ-επείγον".
Θα δω σε ποια στελέχη πρέπει να κοινοποιηθεί.
 
Παιδιά, @Stavros, προχωράμε εδώ; Αύριο Δευτέρα.
Είχα την εντύπωση ότι είχα ενημερώσει ότι έστειλα την επιστολή χθες το απόγευμα. Συγνώμη. :|

Εννοείται πώς θα ενημερώνω συνεχώς το θέμα για την εξέλιξη της επικοινωνίας μας, είτε υπάρξει, είτε όχι.
 
Σημειωτέον πως γράφουν και το γνωρίζω ότι έχουν κτηνιατρική κλινική στην Γλυφάδα με 4 κτηνιάτρους. Δεν κάνουν αυτοί βόλτα στα μαγαζιά;
Και στη Βάρη.. Δίπλα από το pet shop στο οποίο υπάρχουν ζωα που υποφέρουν, υπάρχει κτηνιατρείο, για το οποίο έχω μάθει τα χείριστα! Και οι τιμές φυσικά στα ύψη.
Δε ξέρω αν φταίνε οι υπάλληλοι ή η διοίκηση... ή εμείς οι ίδιοι που αγοράζουμε από κει. Εμείς που δεν ψάχνουμε πριν αποκτήσουμε ένα ζωάκι. Και δεναναφέρομαι μόνο στα άρρωστα παπαγαλάκια και καναρινάκια αλλά και στα κουταβάκια/γατάκια που προέρχονται από Puppy mills του εξωτερικού.

Προσωπικά ούτε απ έξω δεν περνάω πια... Κάποτε περνούσα, αλλά τώρα ενημερώνουμε & ψάχνω!
 
Back
Top