Φροντίδα Ζητώ βοήθεια για ένα πουλί που βρήκα

episkeptis

PB New Member
Εγγραφή
30 Αυγ 2008
Μηνύματα
2
Πόλη
Αθήνα
Ισως δεν είναι η πιο κατάλληλη κατηγορία για αυτό το post αλλά επειδή δεν ασχολούμε καθόλου με πουλιά θα ήθελα τη βοήθεια κάποιου που γνωρίζει.

Σήμερα το πρωϊ βρήκα στον κήπο του σπιτιού μου ένα πουλί (μάλλον περιστέρι) το οποίο δεν μπορεί να πετάξει και είναι μονίμως στην ίδια θέση. Επίσης κατα περιόδους γυρίζει γύρω από τον ευατό του (κάνει περιστροφές) και βγάζει ήχους σαν να δείχνει ότι πονάει.

Επείδή είμαι άσχετος και δεν θα ήθελα να κάνω κάτι κακό στο πουλί, τι μου προτείνετε να κάνω;

Του έχω βάλει ήδη νερό και ψωμί. Ευχαριστώ!
 
Καλημέρα!
Καλοσύνη σου που επιθυμείς να περιθάλψεις το πουλί. Αν δεν ξέρουμε με σιγουριά τι είναι δεν μπορούμε να σου δωσουμε συμβουλές όσον αφορά στην διατροφή του ή γενικότερα τις ανάγκες του! Σε αφήνει να το πλησιάσεις και να το πιάσεις; Αν μπορέίς ανέβασε μας μια φωτογραφία αν δεν εισαι σιγουρος οτι ειναι περιστερι. Αν είναι κάποιο άλλο πουλί μπορεί το ΕΚΠΑΖ να σου δωσει οδηγίες καθως και η ΑΝΙΜΑ για το τι ακριβως πρεπει να κανεις..
Ελληνικό Κέντρο Περίθαλψης Άγριων Ζώων - Hellenic Wildlife Hospital
ANIMA - Επικοινωνία
 
Ευχαριστώ...

Ευχαριστώ για την απάντηση. Το πουλί σε αφήνει να το πλησιάσεις. Δείχνει πολύ κουρασμένο. Δείτε και μία φωτογραφία του παρακάτω:

Αυτοί οι 2 σύλλογοι που μου έστειλες μπορούν να έρθουν να δούν το πουλί και αν είναι απαραίτητο να το περιθαλψουν; Εσείς τι με συμβουλεύετε; Να πάρω τηλέφωνο άμεσα;

Ευχαριστώ!
 

Συνημμένα

  • bird.webp
    bird.webp
    35,4 KB · Προβολές: 296
Επικοινώνησε μαζί τους αν μπορείς αυτή τη στιγμή για να δεις τι θα σου πούνε. Πολλές φορές επισκέπτονται οι ίδιοι το χώρο που βρίσκεται κάποιο τραυματισμένο πουλί ή ζώο. Στη συνέχεια πες μας αν θέλεις τι σου είπαν για να δούμε αν θα καταφέρουμε να προσφέρουμε βοήθεια από εδώ.

Νομίζω πάντως ότι η καλύτερη λύση είναι να επιδιώξεις τη βοήθεια του ΕΚΠΑΖ ή της ΑΝΙΜΑ.