Γενικά Πληροφορίες για καναρίνι GR22 B663

etnica12345

PB New Member
Εγγραφή
29 Αυγ 2023
Μηνύματα
3
Καλησπέρα σας,

Σήμερα βρήκα ενα καναρίνι στο μπαλκόνι μου, επειδή είμαι τελείως άσχετος θα ήθελα την βοήθεια σας.
Φοράει πλαστικό λευκό δαχτυλίδι στο ενα πόδι και στο αλλο ενα σκούρο κόκκινο και γράφει GR22 B663. Μπορώ να μάθω σε ποιόν ανήκει, μπας και έχει χαθεί;

Ευχαριστώ πολύ.
 
Δεν νομίζω να βγάλεις άκρη αν είναι πλαστικό και το κόκκινο χωρίς άλλη πληροφορία. Πρέπει να είναι ανοιχτού τύπου. Δες αν γράφει κάτι άλλο, από τι υλικό είναι αν είναι κλειστού τύπου και γράψε τα όλα στο forum. Ότι γράφει από γράμματα και αριθμούς πάνω στο δακτυλίδι να γραφτεί με την σειρά. Και βέβαια μπράβο σου που μπήκες στην διαδικασία να βρεις τον ιδιοκτήτη που λογικά θα έχει στεναχωρηθεί για να το επιστρέψεις
 
Καλησπέρα σας,

Σήμερα βρήκα ενα καναρίνι στο μπαλκόνι μου, επειδή είμαι τελείως άσχετος θα ήθελα την βοήθεια σας.
Φοράει πλαστικό λευκό δαχτυλίδι στο ενα πόδι και στο αλλο ενα σκούρο κόκκινο και γράφει GR22 B663. Μπορώ να μάθω σε ποιόν ανήκει, μπας και έχει χαθεί;

Ευχαριστώ πολύ.
Καλησπέρα. Από το άρθρο που έστειλε ο @Kostas Pyl και με τα επιπλέον στοιχεία που ίσως έχει πάνω το δαχτυλίδι δεν μπορείς άμεσα να φτάσεις στον ιδιοκτήτη. Δεν υπάρχει βάση ..δεν είναι σαν το τσιπαρισμα.
Το μόνο που θα σου δείξει ,αν είναι συλλόγου ο εκτροφέας του , το πολύ πολύ ειναι χρόνια γέννησης και εκτροφέα. ΑΝ φτάσεις στον εκτροφέα βάσει των πληροφοριών θα πρέπει να ξέρει που έχει πουλήσει το κάθε ένα καναρίνι του και ΑΝ θέλει να σου δώσει τα τυχόν στοιχεία που έχει του φροντιστή.
Μάλλον δύσκολα τα πράγματα.Ειναι πολλά τα ΑΝ
Όταν έχεις κάποιο επιπλέον στοιχείο αναγραφομενο
στο δαχτυλίδι καλό θα είναι να το αναφερεις
 
@etnica12345 κοίτα κ στα social media ή στο σάιτ lost and found, ή ακόμα στην περιοχή σου μην έχουν κολλήσει καμμιά αφίσα που αναφέρει ότι το αναζητούν.
Εάν δεν βρεθεί ιδιοκτήτης, θα το κρατήσεις το καναρινάκι;
 
και στο αλλο ενα σκούρο κόκκινο και γράφει GR22 B663