Φροντίδα Πώς θα κάνω τη Ροζέλα μου να έρθει στο χέρι μου;

salamandra021

PB New Member
Εγγραφή
7 Μαϊ 2008
Μηνύματα
61
Πόλη
Αθήνα
Όπως έχω αναφέρει στο πρώτο μου ποστ εδώ πέρα έχω μία Ροζέλα η οποία είναι 9 χρονών κι όμως είναι σαν να την έχω εδώ και 3 μήνες. Παλιότερα την είχα για 2-3 χρόνια, μετά την έδωσα σε κάποια άλλη οικογένεια και τους τελευταίους 3 μήνες που επέστρεψε σ' εμένα είμαστε πολλύ κολητοί φίλοι!
Είμαι 20 χρονών και φοιτητής και έτσι περνάω πολύ χρόνο μαζί της μέσα στο σπίτι.
Την έχω αφήσει 2-3 φορές ελεύθερη στο δωμάτιο με όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις για την ασφάλεια και την υγεία της.
Έρχεται τις τελευταίες μέρες κοντά μου και την χαϊδεύω με μεγάλη επιφύλαξη απ' ότι διακρίνω απ' την πλευρά της.
Είναι πολύ φιλική και αρκετά φοβιτσιάρα όμως!
Το ερώτημά μου είναι το πώς θα την κάνω να έρθει στο χέρι μου έτσι ώστε σιγά σιγά να μη με φοβάται και να νιώσει αρκετά άνετα μαζί μου;
Ελπίζω να με βοηθήσετε γιατί είναι πολύ όμορφος παπαγάλος και θέλω πολύ από μικρός να την έχω στα χέρια μου, να την χαϊδέυω και να ασχολούμαι μαζί της για ώρες...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Θελει αρκετο χρονο να περνας μαζι της και μεγαλη υπομονη! Δεν θελει αποτομες κινησεις γιατι θα τρομαζει οπως επισης μην την πιασεις ποτε γιατι θα χασει την εμπιστοσυνη της. Προσπαθησε να την δελεαζεις με λιχουδιες πρωτα αφηνοντας τες κοντα σου και σιγα σιγα κρατωντας τες αλλα με τον χρονο αυτα οχι σε μια μερα!
 
δεν ξέρεις καμία συγκεκριμένη τεχνική ε; Κι εγώ αυτό με το φαγητό σκέφτηκα. Γιατί πριν την χαϊδέψω και γίνει πιό φιλική μαζί μου τότε άρχισα να την ταίζω απ' το χέρι μου σιγά σιγά και είδα ότι είναι πολύ καλή μέθοδος.