Φροντίδα Eπιλογή παπαγάλου

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης andress
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

andress

PB New Member
Εγγραφή
11 Μαρ 2008
Μηνύματα
28
Πόλη
Πάτρα
Χαιρετώ την όμορφη παρέα σας Μου αρέσουν πολύ τα πουλιά, ποτέ δεν είχα δικά μου - μόνο η μητέρα μου, και θα ήθελα να ζητήσω την γνώμη σας στην επιλογή παπαγάλου. Έχω καταλήξει σε κάποιες προδιαγραφές – περιορισμούς που έχω και θα ήθελα να μου λέγατε σε πιο είδος να καταλήξω σύμφωνα με αυτές: Θα ήθελα να είναι κοινωνικό και να μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερο μέσα στο σπίτι. Να κάνει τον μικρότερο θόρυβο και να λερώνει το λιγότερο δυνατόν όταν έχω το κλουβί μέσα στο σπίτι. Το κόστος αγοράς δεν με πειράζει τόσο όσο το κόστος συντήρησης. Επίσης δεν με ενδιαφέρει να είναι το καλύτερο στο να μάθει να μιλάει απλά κάποια βασικά πράγματα. Μέγεθος: μικρό αλλά δεν με πειράζει και μεγαλύτερο. Επίσης αναλόγως το είδος αν πρέπει να πάρω τώρα στην αρχή μόνο ένα ή να πάρω ζευγάρι. Επειδή είμαι λίγο άσχετος δεν ξέρω αν ζητάω πολλά ή υπάρχει αυτό που ψάχνω. Ευχαριστώ πολύ Αντρέας
 
Καλώς ήρθες Ανδρέα. Δεν είμαι ειδικός να σου απαντήσω σε αυτά που ρωτάς. Σίγουρα κάποιοι που έχουν παπαγάλους και ξέρουν θα σου πουν. Νομίζω όμως ότι όλα αυτά μαζί λίγο δύσκολα θα τα βρεις στο ίδιο πουλί.

Εύχομαι πάντως σύντομα να βρεις τον ποιο κατάλληλο παπαγάλο.
 
Γεια σου Αντρεα και καλως ηρθες στο φορουμ. :)

Απο αυτα που διαβασα ενα κοκατιλ ταιριαζει πιο πολυ σε αυτα που ζητας πιστευω. Δεν κανουν πολυ θορυβο, λερωνουν οσο λερωνουν ολα τα πουλια δεν ειναι τοσο ακαταστατα οσο οι ροζελες που η δικια μου λερωνε για 10 :D. Εκπαιδευονται σχετικα ευκολα και αν τα παρεις απο μικρα γινονται πολυ καλα κατοικιδια με την εννοια που τα περιγραφεις, αν παρεις μικρο και αρσενικο μπορει να μαθει και μερικες λεξεις... Βεβαια αν θελεις να το εχεις ολη μερα να τριγυρναει μεσα στο σπιτι μην περιμενεις οτι δεν θα λερωνει τιποτα και καθολου αυτο δεν γινεται με κανενα πουλι η αλλο ζωο που ζει μεσα σε σπιτι..