Καλημέρα. Αν και με βεβαρημένο χρονικό περιθώριο λόγω φόρτου εργασίας, και αποδεχόμενος και σεβόμενος τις παραινέσεις των υπολοίπων για στείρα αντιπαράθεση, επί προσωπικού όπως λένε και στη Βουλή, είμαι υποχρεωμένος να δώσω κάποιες διευκρινήσεις για το τί πιστεύω, και την θέση μου στο θέμα. Με τις αντίστοιχες παραθέσεις και επεξηγήσεις, όπου και άν χρειάζεται.
Υπόσχομαι δε ότι θα είναι το τελευταίο μου ποστ σε αυτό το θέμα.
1.
Δεν ξέρω αν κάποιος διαφωνει με αυτά που λέω δεν μου έχει δείξει έως τώρα όμως ότι συμφωνεί
Η θέση μου ήταν στο πόστ Νο 41
Πρώτος εγώ σου είπα ότι συμφωνώ με πολλά αν όχι όλα απο αυτά που λές.
2. Αν και αναφέρεται σε αρκετά ποστς και ειρωνικά, μερικές φορές,
Τώρα όσον αφορά το βούρδουλα:Ωραία λοιπόν θα πάρεις εσύ το βόυρδουλα σου και θα κυνηγήσεις τον πουλοπιάστη από το χωράφι του πατέρα σου(όπως είπες προχτές ή χτες). Μετά θα πάς και στο διπλανό χωράφι;Κιαν ο ιδιοκτήτης του διπλανού χωραιού δε γουστάρει να μπαίνεις στο χωράφι του θα τον πλάκωσεις κι αυτόν με το βούρδουλα;
Κατά την άποψη σου τι θα κάνεις;θα μαζέψεις κι άλλους λάτρεις του βούρδουλα και όπου δείτε αγρότη να ραντίζει το κτήμα του θα πάτε να τον πλακώνετε με το βούρδουλα; Το ίδιο θα πρέπει να κάνουν και οι μελισσουργοί. Και το ίδιο θα γίνεται και για όλες τις περιπτώσεις της δημόσιας και ιδιωτικής ζωής μας;Βούρδουλας;
Επίσης ακούστηκε η άποψη ότι όταν δεν ισχύει ενας νόμος πρέπει να ισχύει ο βούρδουλας. Κι ότι πρέπει να αναλάβει ο καθένας ξεχωριστά να κυνηγάει τον εκάστοτε πουλοπιάστη στο χωράφι του πατερα του του θείου του του παππού του και δεν ξέρω εγώ πού αλλου.
Η απάντησή μου ήταν
Τέλος ο βούρδουλας είναι ο νόμος. Αυτό εννοούσα.
Κι αν δεν γίνεται κατανοητή η παρομοίωσή μου, αντικαταστήστε το "βουρδουλας", με τη λέξη νόμος σε όσα πόστ έχω γράψει για να βγάλετε νόημα.
Μην με χαρακτηρίζετε όμως εν ολίγοις, φασίστα και τραμπούκο γιατί μόνο κάτι τέτοιο δεν είμαι. Και παρόλο που οι αρχαίοι μας λέγανε, ότι όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος, εγώ είμαι υπέρ του λόγου και μόνο αυτού. (Αν και έχουν μετρηθεί και τα δικά μου παίδια με γκλομπ, σε διαδήλωση παλιότερα).
3.
Πιστεύω ότι το κράτος έχει ελλιπή νομοθεσία για ττην εκτροφή των αγριων πουλιών
Ποιός διαφώνησε με αυτό; Ή ποιός εδήλωσε ότι δεν θέλει νόμους;
Το θέμα είναι να λειτουργεί ο ελεγκτικός. όποιος, μηχανισμός. Λειτουργεί;
Εγώ λέω και για τα καναρίνια μου και για κάθε πτηνό. Υπάρχουν όμως πολλά που πρέπει να γίνουν πρώτα ή και μαζί, με αυτό το νόμο.
α) Το δασαρχείο ή όποια άλλη υπηρεσία αναλλάβει, να έχει άτομα εκπαιδευμένα και πλήρως καταρτισμένα.
β) Ποιά άδεια εκτροφέα; Εδώ χωράει πολύ κουβέντα. Όλοι είμαστε χομπίστες. Δεν είμαστε επαγγελματίες εκτροφείς. Και άν κάποιοι πουλάνε τα πουλιά και κάποιοι άλλοι τα αγοράζουμε, είναι γνωστό σε όλους μας ότι είναι λεφτά που οι ρομαντικοί τα δίνουν και τα παίρνουν για να ελαχιστοποιήσουν το κόστος τους;, ενώ υπάρχουν σίγουρα και κάποιοι που το έχουν, (το χόμπυ), ώς μια πηγή έξτρα εισοδήματος και δεί αφορολόγητου. Ρώτησα Εφορία και λογιστές και μου είπαν, τρελλός είσαι να κάνεις έναρξη επαγγέλματος ως εκτροφέας πτηνών; Δεν υπάρχει ακριβής κατηγορία επαγγέλματος τέτοια και θα μας μπλέξεις.
γ) Εδώ καταπατούν τον όρκο τους γιατροί, δικηγόροι κ. Α. Οι υπάλληλοι του δασαρχείου θα μείνουν πίσω; Και όταν τους καταγγείλεις τότε πρέπει να μπείς σε μιά διαδικασία να αντικρούσεις την μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση και μετά να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας και ίσως τον καταδικάσεις. Σε τί; Σε μία δυσμενή μετάθεση από το Κιάτο στην Κόρινθο, 18 χλμ. απόσταση.
δ) Αντικειμενικά αν και είναι σωστό το μέτρο που έχει η Ελβετία και προτίνεται, θα έρθει ο δασικός υπάλληλος να πιστοποιήσει τις γεννήσεις και τους θανάτους των νεοσσών μου, σε καθημερινή βάση, γιατί κάτι τέτοιο πρέπει να γίνεται, όταν όπως τώρα συμβαίνει στην περίοδο αναπαραγωγής, με 12 ζευγάρια που έχω;
Η λύση που πρότεινα ήταν η αποχή από οποιοδήποτε χώρο που εμπορεύεται πιασμένα από τη φύση πουλιά, και η προσπάθεια μέσω του διαλόγου, ενημέρωσης και αυτών που δεν έχουν περιβαλλοντική συνείδηση. Και σίγουρα όχι την λύση της Φράνιας για αγορά όσο περισσότερων πιασμένων, γιατί ρίχνουμε νερό στο μύλο των πουλοπιαστών και των εμπορευόμενων. Για δε τον καναπέ, μακάρι να μπορούσα να τον χρησιμοποιήσω έστω και για λίγο.
Στα 43 μου πιστέψτε με έχω δεί και έχω νιώσει πολλά πράγματα. Και από τις διαπροσωπικές σχέσεις, και από τις σχέσεις ισχυρού - αδυνάτου, και από την συζητούμενη σχέση κράτους - πολίτη. Δεν έχω πεί ποτέ ότι δεν μάχομαι και δεν διεκδικώ τα δίκαια, και σίγουρα ποτέ μόνο τα δικά μου. Έχω νιώσει όμως τον χειρισμό όπως και πολλοί Ελληνες, των διαφόρων υποθέσεών μου, από επίσης Έλληνες πολίτες που σε κρατούν με την υπογραφή τους, όμηρο, και σε ταλαιπωρούν γιατί απλά έτυχε να μην είμαι κρατικοδίαιτος υπάλληλος, αλλά ελεύθερος επαγγελματίας που κατά την άποψη όλων αυτών, δεν έχω ένα μισθό μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει, αλλά "κονομάω".
Ακόμα ακόμα και στη συζήτηση αυτού εδώ του θέματος φαίνεται η ισχύουσα κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας. Η παρεξήγηση λεγομένων μπορεί να καταλήξει σε επίθεση και χαρακτηρισμούς που σε καμία περίπτωση δεν αρμόζουν, κατ' αρχήν, και δεν είναι αληθείς πολύ περισσότερο.
Ζητώ συγγνώμη από όλα τα μέλη που για άλλη μια φορά τα αναγκάζω να διαβάζουν πράγματα που για κάποιους είναι αυτονόητα, αλλά δεν μπορώ όπως προείπα να δέχομαι χαρακτηρισμούς που δεν μου αρμόζουν.
Αν δε ο Σταύρος θεωρεί ότι πρέπει να το διαγράψει ολόκληρο αυτό το πόστ, και πάλι ειλικρινά δεν έχω λόγο να του το αρνηθώ.
Φιλικά,