Ασθένειες Κύστη σε καναρίνι gloster

Ο Γιώργος takis1964 είναι ένας καλός φίλος στο χώρο του petbirds και απλά χρησιμοποίησα αλληγορικά το πρόσωπό του (ξέρω πως το κατάλαβε) "ταρακουνώντας" ίσως με τον τρόπο μου και τον κάθε αγοραστή να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός και επιφυλακτικός σε κάθε αγορά.
Και αυτό το έκανα επειδή ως επί το πλείστον τα άτομα που τελικά την πατάνε... είναι τα ευαίσθητα που στην τελική γιατροπορεύουν ένα ζωντανό. Γιατί πολύ απλά αυτά το αγαπάνε.
Πιο προσεκτικές οι αγορές μας... Ποιο ενημερωμένες και άρα πιο καλές οι επιλογές μας. Αυτό
 
Ο ενημερωμένος αγοραστής, είναι καλός αγοραστής. Παρόλα αυτά όμως, όσο ενημερωμένος και να είναι κάποιος, είναι πολύ δύσκολο να είναι ενημερωμένος για τα πάντα και ακόμη πιο δύσκολο να θυμηθεί, να ρωτήσει και να πάρει σαφείς και έντιμες απαντήσεις από τον πωλητή.

Το μόνο που μπορεί να προφυλάξει έναν αγοραστή από έναν κακό πωλητή, είναι η εμπειρία. Αυτό είναι κάτι όμως που δεν μπορούμε να το ζητάμε από κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα καναρίνι για συντροφιά, ακόμη και αν έχει δύο ή τρία ακόμη που φροντίζει.

Η διαφορά ενός καλού με έναν κακό πωλητή, είναι ότι ο πρώτος θα σε ενημερώσει για τα πάντα, κάτι που σημαίνει ότι θα σου πει και τυχόν προβλήματα ή μειονεκτήματα που έχει ένα πουλί και ανάλογα με την επιλογή σου, θα σου ανταποδώσει ό,τι νομίζει ότι χρειάζεται για να καλύψει αυτά τα μειονεκτήματα, όπως για παράδειγμα μία έκπτωση στην τιμή ή οποιαδήποτε βοήθεια σε περίπτωση που προκύψει κάποιο πρόβλημα για το οποίο σε είχε προειδοποιήσει.

Δεν μπορεί να είχε άγνοια ο πωλητής για ένα πουλάκι με τόσο σοβαρό πρόβλημα κύστεων, ειδικά όταν είναι δικής του εκτροφής. Θεωρώ ότι, είτε πρόκειται για κακό εκτροφέα που δεν γνώριζε ποια θα είναι τα αποτελέσματα της αναπαραγωγής του ζευγαριού που επέλεξε, είτε για κακό πωλητή ο οποίος εφόσον δεν ρωτήθηκε, προτίμησε να μην ενημερώσει τον αγοραστή για ένα αρκετά σοβαρό χρόνιο πρόβλημα του πουλιού.
 
Έχει ενδιαφέρον η όλη συζήτηση γύρω από τις ''ευθύνες'' εκτροφέων και αγοραστών.

Κατά τη γνώμη μου κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή. Αν πάει κάποιος και πάρει ένα πουλάκι που είναι εξώφθαλμα άρρωστο, σαφώς κι έχει μεγάλη ευθύνη ως αγοραστής διότι όφειλε να γνωρίζει τα βασικά. Κι έχει ευθύνη κι ο εκτροφέας που πασάρει άρρωστο πτηνό σε αρχάριο αγοραστή.

Αν τώρα μιλάμε για πουλιά με μη εμφανή συμπτώματα, προδιάθεση για κάτι ή τελοσπαντων για πτηνά που χρήζουν ειδικής προσοχής και μεταχείρισης, νομίζω πως σχεδόν όλη η ευθύνη ανήκει στον εκτροφέα κατά τη γνώμη μου. Αυτός οφείλει να ενημερώσει τον αγοραστή για πιο εξειδικευμένα πράγματα γιατί υποτίθεται ότι αυτός είναι ο πιο ''ειδικός'' και αυτός στον οποίο απευθυνόμαστε για να πάρουμε κάτι πιο ποιοτικό απ'ότι σ'ενα random πετ σοπ.

Για μένα το να είναι κάποιος πετυχημένος, γνωστός κτλ εκτροφέας αποτελεί μόνο το 50% αυτού που εγώ θεωρώ ''καλό εκτροφέα''. Το άλλο 50% έχει να κάνει με τη συμπεριφορά, τον τρόπο σκέψης και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει όσους ζητούν να πάρουν πτηνά από αυτόν. Το να βρεις κάποιον με βραβευμένα πουλιά είναι σχετικά εύκολο. Αλλά να βρεις κάποιον που και θα σου δώσει καλά πουλιά αλλά και θα σε βοηθήσει και θα σε αντιμετωπίσει σαν φίλο είναι πολύ πιο δύσκολο.
 
Back
Top