Αναπαραγωγή Μπορεί η παραγωγή υβριδίων να αποτελεί εκτροφικό στόχο;

αλλά να κάνει και κάτι ο ίδιος για να τα αλλάξει!
Και το λες σε εμένα εμένα αυτό; Αν δεν υπήρχε το PetBirds ακόμη οι μερακλήδες θα καθαρίζατε την πρασιναδα από την ποτίστρα με το δαχτυλο πριν βάλετε νερό και θα συζητούσατε στο Facebook για το πόσους πόντους πρέπει να φτάσει η κουτσουλια στον μούτο για να θεωρείται το μπαουλιασμα πετυχημένο.

Άφησε λοιπόν τα υπονοούμενα σε εμένα, και αν έχεις να πεις κάτι επί του θέματος με επιχειρήματα καλώς. Διαφορετικά δεν θα επιτρέψω να συνεχίσεις να τρολάρεις τη συζήτηση χάριν εντυπωσιασμού των επίσης μη εχόντων επιχειρήματα για να στηρίξουν το μεράκι τους.
 
Και το λες σε εμένα εμένα αυτό; Αν δεν υπήρχε το PetBirds ακόμη οι μερακλήδες θα καθαρίζατε την πρασιναδα από την ποτίστρα με το δαχτυλο πριν βάλετε νερό και θα συζητούσατε στο Facebook για το πόσους πόντους πρέπει να φτάσει η κουτσουλια στον μούτο για να θεωρείται το μπαουλιασμα πετυχημένο.

Άφησε λοιπόν τα υπονοούμενα σε εμένα, και αν έχεις να πεις κάτι επί του θέματος με επιχειρήματα καλώς. Διαφορετικά δεν θα επιτρέψω να συνεχίσεις να τρολάρεις τη συζήτηση χάριν εντυπωσιασμού των επίσης μη εχόντων επιχειρήματα για να στηρίξουν το μεράκι τους.
οκ, αλλά απλά να σε ενημερώσω ότι λογαριασμό στο fb έκανα μόλις πριν λίγους μήνες και ότι είμαι πολύ προσεκτικός στο τι γράφω ώστε να είμαι εντός κανόνων... Αν εσύ αυτό που ακολουθεί το θεωρείς σχόλιο τι να πω . Γεια σας.
Τέλος, θα ήθελα να τονίσω, ότι ναι, εκτροφικοί στόχοι υπάρχουν πολλοί, ειδικά όσον αφορά στα υβρίδια, αλλά όταν είναι γνωστό ότι θα παραχθούν μόνο στείρα άτομα, νιώθω ότι αυτοί οι στόχοι είναι στην κυριολεξία ανήθικοι (φυσικά και υπάρχει παντού ηθική, ακόμα και στην επίφαση κάποιων που θεωρούν ότι δεν τους αφορά), κενόδοξοι, και φτηνοί, και φέρονται ως "στόχοι" είτε από άτομα που απλά δεν έχουν ιδέα περί του ζητήματος, είτε από άλλους που ανεξάρτητα με τα βραβεία που μπορεί να κερδίζουν, αδικούν την ίδια τη ζωή, και την ύπαρξη, και είναι κατά τα άλλα ανούσιοι υπάνθρωποι, που δεν μπορούν να σεβαστούν ούτε τον ίδιο τους τον εαυτό, αλλά ούτε να δουν πέραν της μύτης τους, άσχετοι κοινώς κι ανάξιοι λόγου.
 
αν εσύ αυτό που ακολουθεί το θεωρείς σχόλιο τι να πω ...
Γιατί σ' ενοχλεί Δημήτρη; δεν εννοεί ούτε υπαινίσσεται κάποιον από δω μέσα αυτό το σχόλιο. Δηλαδή πρέπει να τηρούμε αστική ευγένεια με όσους εγκληματούν;
 
Δημήτρη, όσον αφορά στο Facebook μπορεί να γίνεται ότι θέλει εκεί. Με τον όρο "μερακλήδες" δεν αναφέρομαι σε πρόσωπα, αλλά στην νοοτροπία που επικρατεί στο χώρο της κοινότητας των μερακλήδων. Δεν αναφέρθηκα σε εσένα ούτε στο αν έχεις λογαριασμό στο FB ούτε γνωρίζω καν αν έχεις άλλα πουλιά, εκτός από τις καρδερίνες που γνωρίζω ότι εκτρέφεις. Δεν μου πέφτει λόγος άλλωστε το τι κάνει οποιοσδήποτε εκτός του PetBirds.

Δεν βλέπω να υπάρχει ούτε στον μήνυμα του Γιάννη προσωπική αναφορά για να σηκώσει κάποιος το γάντι. Μιλάει επίσης στον πληθυντικό και αναφέρεται σε άτομα αυτής της νοοτροπίας.

Προσωπική αναφορά υπάρχει μόνο στο δικό σου το μήνυμα που μου ζητάς να βγάλω τον σκασμό επειδή δεν βγάζω καρδερίνες ή εν πάση περιπτώσει να κάνω και κάτι γιατί πολύ μιλάω. Με συγχωρείς, αλλά δεν είναι επιχείρημα αυτό. Δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει συζήτηση έτσι.
 
Ωραίοι οι ευσεβείς πόθοι αλλά δεν βλέπω όσοι τους εκφράζεται να ασχολείσθε με την εκτροφή και την αναπαραγωγή ώστε να γίνουν κάποτε πραγματικότητα! Μόνο με αφορισμούς δεν γίνετε τίποτα!
Μα δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ με την εκτροφή στείρων υβριδίων (αν εννοείς αυτά) διότι πάρα πολύ απλά δεν συμφωνώ και θα φτύνω τα μούτρα μου. Ούτε και αφορίζω κανέναν, αλλά ούτως ή άλλως δεν γίνεται τίποτα το ουσιαστικό σε επίπεδο στείρων πουλιών ή μήπως έχεις αντίθετη άποψη;
αν εσύ αυτό που ακολουθεί το θεωρείς σχόλιο τι να πω . Γεια σας.
Εννοείται, δεν είναι απλώς σχόλιο, είναι η άποψή μου και η ιδέα που έχω για όσους συνειδητά αυθαιρετούν σε κάθε τι που μπορεί να έχει νόημα και αν είναι "γειά σας" είναι έτσι διότι πολύ απλά απάντηση που να στέκεται δεν μπορεί να δοθεί.

Και μπορεί να μην ασχολούμαι με την εκτροφή των ιθαγενών, αλλά να είσαι σίγουρος ότι και άποψη έχω και σέβομαι τον εαυτό μου τόσο ώστε όταν χρειάζεται να τη δηλώνω και να την υποστηρίζω. Και όσοι διαφωνείτε, εξηγείστε μου γιατί δεν θα πρέπει να έχω άποψη, για ποιο λόγο δεν δικαιούμαι να την έχω, και όσοι επίσης δεν έχετε ενστάσεις στη παραγωγή στείρων υβριδίων, πείτε μου σε τι εξυπηρετεί το είδος π.χ. καρδερίνα, το ζευγάρωμα της με ένα καναρίνι...
 
... Μερικές διευκρινήσεις και δεν θα επανέλθω για να μην τρολάρω την συζήτηση.
1. Οι γεννήτορες στην αναπαραγωγή υβριδίων (ιθαγενές χ κανάρα ή μεταξύ ιθαγενών) δεν είναι κανόνας ότι είναι αιχμαλωτισμένα πουλιά. Τα υβρίδια σε όλη την Ευρώπη προκύπτουν από γεννήτορες εκτροφής.
2. κάποιος που εκτρέφει υβρίδια δεν είναι κανόνας ότι στην συνέχεια θα τα χώσει σε μπαούλο... Πχ όπως οι "μερακλήδες".
3. κάποιον που προσπαθεί για πολλά χρόνια ίσως, να βγάλει ένα υβρίδιο σπάνιο ή όχι και που δέχεται τα συγχαρητήρια κριτών κλπ σε έναν διαγωνισμό ίσως και παγκόσμιο, δεν μπορώ εγώ να τον χαρακτηρίζω "κενόδοξο, και φτηνό, άσχετο ανούσιο υπάνθρωπο" κλπ... Κλπ.. Έτσι απλά επειδή θεωρώ ότι μπορώ να κρίνω και να κατακρίνω τους πάντες και τα πάντα!

υγ.όλα αυτά τα γράφω γιατί ενώ ο τίτλος είναι "Μπορεί η παραγωγή υβριδίων να αποτελεί εκτροφικό στόχο;"τελικά τείνει να γίνει ένα θέμα για την παράνομη αιχμαλωσία και το μπαούλιασμα...
με όλο τον σεβασμό στο petbird... Καλημέρα σας
 
κάποιον που προσπαθεί για πολλά χρόνια ίσως, να βγάλει ένα υβρίδιο σπάνιο ή όχι και που δέχεται τα συγχαρητήρια κριτών κλπ σε έναν διαγωνισμό ίσως και παγκόσμιο
Για ποιο λόγο;
Τι θα κερδίσει γενικότερα ο κόσμος από αυτό?
Τι θα κερδίσει η εξέλιξη της φύσης;
Γιατί η φύση προστατεύει τα είδη από τον υβριδισμό προσδίδοντας κυρίως άγονους απογόνους;
Γιατί οι αρχαίοι Έλληνες απ' όπου προέρχεται η λέξη... Θεωρούσαν τον υβριδισμό (ύβρις στο Δία) "κακό";

Αν το σκεφτούμε Δημήτρη καλά... Ο μόνος που μπορεί να βγει "προσωρινά" ωφελημένος είναι ο ίδιος ο εκτροφέας αποκτώντας τα "συγχαρητήρια των κριτών" σε "παγκόσμιο" επίπεδο... αποκτώντας "φήμη" και πιθανότατα έτσι να ξεκολλήσει από την "αφάνεια" της υπόλοιπης ζωής του.
δεν μπορώ εγώ να τον χαρακτηρίζω "κενόδοξο, και φτηνό, άσχετο ανούσιο υπάνθρωπο" κλπ... Κλπ...
Ματαιόδοξο ίσως;
έτσι απλά επειδή θεωρώ ότι μπορώ να κρίνω και να κατακρίνω τους πάντες και τα πάντα!
Όλοι κρινόμαστε... όλοι πρέπει να πουν τη γνώμη τους. Για καλύτερη και σφαιρικότερη οικονομία σκέψεων και γνώσεων.
Ναι έχω δικαίωμα να πω τη γνώμη μου... και σε ότι με αφορά το κάνω και επώνυμα!
 
1. Οι γεννήτορες στην αναπαραγωγή υβριδίων (ιθαγενές χ κανάρα ή μεταξύ ιθαγενών) δεν είναι κανόνας ότι είναι αιχμαλωτισμένα πουλιά. Τα υβρίδια σε όλη την Ευρώπη προκύπτουν από γεννήτορες εκτροφής.
Μα δεν είπε κανεις οτι προκειται για σώνει και ντέ αιχμαλωτισμένα απο τη φύση πουλιά. Αυτο που λέω ειναι οτι τα ιθαγενή σε εκτροφή ειναι τόσο λίγα, τα ιθαγενή στη φύση λιγοστεύουν κι αυτά απο την παράνομη αιχμαλώτιση τους, που αν κατι πραγματικά αξίζει, ειναι η εκτροφή των ιθαγενών και όχι η χρηση τους για παραγωγή στείρων υβριδίων.
...
3. κάποιον που προσπαθεί για πολλά χρόνια ίσως, να βγάλει ένα υβρίδιο σπάνιο ή όχι και που δέχεται τα συγχαρητήρια κριτών κλπ σε έναν διαγωνισμό ίσως και παγκόσμιο, δεν μπορώ εγώ να τον χαρακτηρίζω "κενόδοξο, και φτηνό, άσχετο ανούσιο υπάνθρωπο" κλπ... Κλπ.. Έτσι απλά επειδή θεωρώ ότι μπορώ να κρίνω και να κατακρίνω τους πάντες και τα πάντα!
Φυσικά και μπορώ και ειμαι σε θέση και να κρίνω και να κατακρίνω, και όπως εσύ ίσως τους παραδέχεσαι και τους αναγνωρίζεις, έτσι κι εγώ τους θεωρώ, όταν ξέρουν τι κάνουν κι εξακολουθούν να το πράττουν για να πάρουν ακόμα και το παγκόσμιο, παράγοντας σειρές στείρων απογόνων, ότι ειναι όλα αυτά που γράφω παραπάνω και πολλά περισσότερα και χειρότερα. Κι επετρεψέ μου σε παρακαλω, να έχω κι εγώ ισάξιο δικαίωμα λόγου, όπως κι εσυ και όλοι μας. Έχω όμως κι επιχειρήματα, στα οποία δεν είδα να αντιτασσεις τίποτε άλλο, απο τη φαιδρή κατι εμέ προσπάθεια του καθε ασυνείδητου, προσπάθεια, άκουσον - άκουσον! Να πάρει το βραβείο. Εσύ λοιπόν που δεν μπορεις να το χαρακτηρίσεις ως κενοδοξο κλπ, μην το χαρακτηρίζεις, αλλά οχι και να μας κόψεις την ελευθερία του λόγου. Και παρεπιπτόντως, σκέψου τι γράφεις, διότι ο διάλογος ειναι δημόσιος και οχι ιδιωτικός, και δεν γουστάρω με την καμία να μας λες ότι κρίνω τους πάντες και τα παντα, ενώ ταυτόχρονα γενικεύσεις και κρίνεις ο ίδιος, όχι την άποψή μου, αλλά εμένα.
Και όσα θαυμαστικά κι αν βάλεις στη φραση σου, προσπάθησε να έχεις τουλάχιστον την ελάχιστη συνέπεια να μην καταφέρεται επι του προσωπικού όταν εισαι σε δημόσιο χώρο και οι άλλοι δεν συμφωνούν μαζί σου.
Και όταν στον επίλογο μιλάς για σεβασμό στο. Petbirds, να το εννοείς σεβόμενος όλα τα μέλη του και τις απόψεις τους.
Παρεπιπτόντως, δεν θεωρώ καθόλου οτι τρολαρεις τη συζήτηση.
 
Μα δεν είπε κανεις οτι προκειται για σώνει και ντέ αιχμαλωτισμένα απο τη φύση πουλιά. Αυτο που λέω ειναι οτι τα ιθαγενή σε εκτροφή ειναι τόσο λίγα, τα ιθαγενή στη φύση λιγοστεύουν κι αυτά απο την παράνομη αιχμαλώτιση τους, που αν κατι πραγματικά αξίζει, ειναι η εκτροφή των ιθαγενών και όχι η χρηση τους για παραγωγή στείρων υβριδίων.

Φυσικά και μπορώ και ειμαι σε θέση και να κρίνω και να κατακρίνω, και όπως εσύ ίσως τους παραδέχεσαι και τους αναγνωρίζεις, έτσι κι εγώ τους θεωρώ, όταν ξέρουν τι κάνουν κι εξακολουθούν να το πράττουν για να πάρουν ακόμα και το παγκόσμιο, παράγοντας σειρές στείρων απογόνων, ότι ειναι όλα αυτά που γράφω παραπάνω και πολλά περισσότερα και χειρότερα. Κι επετρεψέ μου σε παρακαλω, να έχω κι εγώ ισάξιο δικαίωμα λόγου, όπως κι εσυ και όλοι μας. Έχω όμως κι επιχειρήματα, στα οποία δεν είδα να αντιτασσεις τίποτε άλλο, απο τη φαιδρή κατι εμέ προσπάθεια του καθε ασυνείδητου, προσπάθεια, άκουσον - άκουσον! Να πάρει το βραβείο. Εσύ λοιπόν που δεν μπορεις να το χαρακτηρίσεις ως κενοδοξο κλπ, μην το χαρακτηρίζεις, αλλά οχι και να μας κόψεις την ελευθερία του λόγου. Και παρεπιπτόντως, σκέψου τι γράφεις, διότι ο διάλογος ειναι δημόσιος και οχι ιδιωτικός, και δεν γουστάρω με την καμία να μας λες ότι κρίνω τους πάντες και τα παντα, ενώ ταυτόχρονα γενικεύσεις και κρίνεις ο ίδιος, όχι την άποψή μου, αλλά εμένα.
Και όσα θαυμαστικά κι αν βάλεις στη φραση σου, προσπάθησε να έχεις τουλάχιστον την ελάχιστη συνέπεια να μην καταφέρεται επι του προσωπικού όταν εισαι σε δημόσιο χώρο και οι άλλοι δεν συμφωνούν μαζί σου.
Και όταν στον επίλογο μιλάς για σεβασμό στο. Petbirds, να το εννοείς σεβόμενος όλα τα μέλη του και τις απόψεις τους.
Παρεπιπτόντως, δεν θεωρώ καθόλου οτι τρολαρεις τη συζήτηση.

το επαναφέρω γιατί δεν το πρόσεξες...
κάποιον που προσπαθεί για πολλά χρόνια ίσως, να βγάλει ένα υβρίδιο σπάνιο ή όχι και που δέχεται τα συγχαρητήρια κριτών κλπ σε έναν διαγωνισμό ίσως και παγκόσμιο, δεν μπορώ εγώ να τον χαρακτηρίζω "κενόδοξο, και φτηνό, άσχετο ανούσιο υπάνθρωπο" κλπ... Κλπ.. Έτσι απλά επειδή θεωρώ ότι μπορώ να κρίνω και να κατακρίνω τους πάντες και τα πάντα!
εσύ μπορείς να κάνεις ότι νομίζεις
 
οι γεννήτορες στην αναπαραγωγή υβριδίων (ιθαγενές χ κανάρα ή μεταξύ ιθαγενών) δεν είναι κανόνας ότι είναι αιχμαλωτισμένα πουλιά. Τα υβρίδια σε όλη την Ευρώπη προκύπτουν από γεννήτορες εκτροφής
Μεταξύ μας ρε παιδιά, σε ό,τι αφορά στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες αντίστοιχου επιπέδου, η συντριπτική πλειοψηφία των παραγωγών καρδερινοκάναρων εξακολουθεί να μη γνωρίζει ότι οι καρδερίνες μπορούν να αναπαραχθούν και να αναθρέψουν τα μικρά τους σε περιβάλλον εκτροφής. Μη βλέπεις τα πράγματα Δημήτρη μόνο όπως τα γνωρίζεις εσύ. Όλοι ξέρουμε λίγο ως πολύ ποιο είναι το επίπεδο εκτροφής της πλειοψηφίας όσων ασχολούνται με τα βίσλα και τα βιρλίου και τα πως τα λένε τέλος πάντων. Σαφώς υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά ο κανόνας είναι πάνω κάτω αυτός.

Τα υβρίδια σε όλη την Ευρώπη προκύπτουν από γεννήτορες εκτροφής
Στην Ευρώπη, τουλάχιστον όχι σε ολόκληρη, δεν είναι έτσι τα πράγματα όντως. Αλλά προσωπικά βλέπω τα πράγματα με μια ανησυχία που αφορά περισσότερο στην εγχώρια ορνιθοκουλτούρα. Σίγουρα γίνονται και αλλού και είναι πιθανόν στη Βενεζουέλα για παράδειγμα να γίνονται ακόμη χειρότερα, όμως θα πρέπει να κοιτάξουμε και λίγο τι μπορούμε να κάνουμε εδώ στη χώρα μας προκειμένου να προσεγγίσουμε αυτό που γίνεται τις προηγμένες ευρωπαϊκές χώρες και όχι να λέμε ότι είμαστε καλά επειδή στις Βενεζουέλες γίνονται χειρότερα πράγματα.

κάποιον που προσπαθεί για πολλά χρόνια ίσως, να βγάλει ένα υβρίδιο σπάνιο ή όχι και που δέχεται τα συγχαρητήρια κριτών κλπ σε έναν διαγωνισμό ίσως και παγκόσμιο
Με ποια κριτήρια; Είναι αρκετά αυτά για να δικαιολογήσουν αυτόν τον αλλόκοτο τρόπο αναπαραγωγής; Τα μουλάρια για παράδειγμα παράγονταν διότι ήταν ανθεκτικότερα σε κάποιες εργασίες από τα γαϊδούρια ή τα άλογα και εν πάση περιπτώσει ήταν εργαλεία αναντικατάστατα για την επιβίωση του ανθρώπου. Το ηθικό θέμα και σε αυτή την περίπτωση παραμένει το ίδιο, αλλά εγώ προσωπικά δεν μπορώ να κρίνω το στόχο και τον σκοπό το ίδιο αυστηρά με την παραγωγή μούλων απλά και ψυχαγωγία.

Υ. Γ. Το μήνυμά σου #106 Δημήτρη, είναι το πρώτο που μου άρεσε σε αυτή τη συζήτηση. Δεν είναι ανάγκη συμφωνεί κανείς για να του αρέσει ένα μήνυμα και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε όλοι σε μια συζήτηση. Ακόμη και τίποτα να μη βγει από αυτή, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι να ευχαριστιούνται το διάλογο οι συμμετέχοντες και οι αναγνώστες.
 
Το θέμα είναι αν συμφωνούμε με τον υβριδισμο, στις περιπτωσεις που παράγονται στείροι απόγονοι, αν κατάλαβα σωστα. Δεν πρεπει να μπλεκουμε το παράνομο πιάσιμο καρδερινων και αλλων ειδών, γιατί δεν είναι του θέματος, αλλα και γιατί το παράνομο πιάσιμο δεν έχει αίτια τον υβριδισμό, αλλα κυρίως το ίδιο το ειδος. Θέλω να πω οτι το παράνομο πιάσιμο θα είναι το ίδιο σε αριθμούς (Σταυρο), ακόμα και αν τα δυο ειδη (καρδερίνα, καναρα)δεν ζευγάρωναν καθόλου.
 
Για ποιο λόγο;
Τι θα κερδίσει γενικότερα ο κόσμος από αυτό?
Τι θα κερδίσει η εξέλιξη της φύσης;
Γιατί η φύση προστατεύει τα είδη από τον υβριδισμό προσδίδοντας κυρίως άγονους απογόνους;
Γιατί οι αρχαίοι Έλληνες απ' όπου προέρχεται η λέξη... Θεωρούσαν τον υβριδισμό (ύβρις στο Δία) "κακό";

Αν το σκεφτούμε Δημήτρη καλά... Ο μόνος που μπορεί να βγει "προσωρινά" ωφελημένος είναι ο ίδιος ο εκτροφέας αποκτώντας τα "συγχαρητήρια των κριτών" σε "παγκόσμιο" επίπεδο... αποκτώντας "φήμη" και πιθανότατα έτσι να ξεκολλήσει από την "αφάνεια" της υπόλοιπης ζωής του.

Ματαιόδοξο ίσως;

Όλοι κρινόμαστε... όλοι πρέπει να πουν τη γνώμη τους. Για καλύτερη και σφαιρικότερη οικονομία σκέψεων και γνώσεων.
Ναι έχω δικαίωμα να πω τη γνώμη μου... και σε ότι με αφορά το κάνω και επώνυμα!
επειδή ρωτάς εμένα Γιάννη...
όλα τα πουλιά αλλά και τα ζώα γενικά που προκύπτουν από αναπαραγωγή είναι έργα των ανθρώπων και επομένως...
ο κόσμος μπορεί να κερδίσει μπορεί και όχι
η φύση δεν θα κερδίσει τίποτα... Κερδίζει κάτι η φύση από τα καναρίνια;
τα υβρίδια δεν είναι η μοναδική ύβρις προς τον Δία. Γίνονται πολλά πολύ χειρότερα και με σοβαρότερες επιπτώσεις
και τέλος η ματαιοδοξία δεν είναι χαρακτηριστικό μόνο όσων ασχολούνται με υβρίδια... Και δεν βλέπω μεγάλη διαφορά με κάποιον που καταξιώνεται ή αποκτά φήμη μέσω των καναρινιών ας πούμε.
 
Το ηθικό θέμα και σε αυτή την περίπτωση παραμένει το ίδιο, αλλά εγώ προσωπικά δεν μπορώ να κρίνω το στόχο και τον σκοπό το ίδιο αυστηρά με την παραγωγή μούλων απλά και ψυχαγωγία.
αυτό το δουλεύω ώρα αλλά δεν μπορώ να το καταλάβω... Δηλ. Σταύρο τι διαφορά υπάρχει στην παραγωγή μούλων για ψυχαγωγία από την παραγωγή καναρινιών;
 
γίνονται πολλά πολύ χειρότερα και με σοβαρότερες επιπτώσεις
και τέλος η ματαιοδοξία δεν είναι χαρακτηριστικό μόνο όσων ασχολούνται με υβρίδια
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Δημήτρη...
Έχεις δίκιο...
Αναπαράγουν για παράδειγμα την αναπηρία καναρινιών σε αρκετές περιπτώσεις και καμαρώνουν για το 95αρι τους.
όλα τα πουλιά αλλά και τα ζώα γενικά που προκύπτουν από αναπαραγωγή είναι έργα των ανθρώπων και επομένως...
ο κόσμος μπορεί να κερδίσει μπορεί και όχι
Αν μιλάμε γενικά.. κανείς δεν κερδίζει..
Προκύπτουν γυμνές ράτσες θηλαστικών, άρρωστα ή ανάπηρα όντα και κάποιοι καμαρώνουν. Και το σταματώ εδώ για να μη χαθεί το νόημα του υβριδισμού που έχει σκοπό η συζήτηση.
δεν βλέπω μεγάλη διαφορά με κάποιον που καταξιώνεται ή αποκτά φήμη μέσω των καναρινιών ας πούμε
Χρειάζονται πολύ περισσότερα χρόνια, προσπάθειες, κόπος και χρήματα για να καταξιωθείς μέσα από την αναπαραγωγή των καναρινιών.
Προσπαθώ δεκαετίες και ακόμη (ευτυχώς)... Θεωρώ πως έχω δρόμο. Διαφορετικά καραδοκούν τα "καλάμια" για να τα καβαλήσουμε.
 
Γιατί οι αρχαίοι Έλληνες απ' όπου προέρχεται η λέξη... Θεωρούσαν τον υβριδισμό (ύβρις στο Δία) "κακό";
Παιδιά συγγνώμη αλλά πως είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό;
Εδώ έναν απλό καμπούρικο επαίτη βρίσκεις στην αρχή και στο τέλος του μύθου διαπιστώνεται οτι ήταν σούπερ υβρίδιο Θεού και ανθρώπου. Δεν συζητώ τις μίξεις ανθρώπων με τον φυσικό κόσμο,έτη μπροστά απο τους Αιγύπτιους που απλά κόβαν ένα κεφάλι αγελάδας και το προσάρμοζαν ανα περίπτωση.

Αν θέλουμε ο υβριδισμός γενικά να συζητηθεί στο επίπεδο τις γονιμότητας παραθέτω το παρακάτω pdf (σελ339 του αρχείου) κατα το οποίο, με μια πρόχειρη ματιά, δεν υπάρχουν ποτέ 100% γόνιμα υβρίδια και των δύο φύλων.
http://www.spinus.info/Images/books/AH743697479746.pdf
@misalouris στο καναρίνι vs siskin θα δείς και αυτό που σου είπα σε άλλο θέμα.
 
Επειδή η κουβέντα κινείται γύρω από την ηθική των ζευγαρωματων και των στόχων, ματαιοδοξίας κλπ δειτε στο YouTube την εξέλιξη σε διαφορές ράτσες και τις διαφορές στα χαρακτηριστικα τους στους σκυλους (how 100 years of breeding changed popular dogs).

Κάτι αντίστοιχο δεν εχει γινει και με τα καναρίνια; Μας ενοχλεί ο υβριδισμος αλλά δεν μιλάμε για τα παραπροιοντα που προκυπτουν από επιλεκτικά ζευγαρωματα; Επισης, στη φύση δεν υπάρχουν σγουρά ή καμπουρικα καναρίνια και δεν μπορουν να ζησουν ελεύθερα. Δημιουργηθηκαν μονο και μονο απο ματαιοδοξια και τα 'καμαρώνουμε' στις εκθέσεις. Η μόνη διαφορά είναι οτι ειναι γόνιμα.

Δεν θεωρώ ότι πρέπει να είμαστε άγιοι ή τιμωροί. Όλοι μας έχουμε διαφορετικές απόψεις ηθικής..

Φιλικά πάντα
 
Επισης, στη φύση δεν υπάρχουν σγουρά ή καμπουρικα καναρίνια και δεν μπορουν να ζησουν ελεύθερα. Δημιουργηθηκαν μονο και μονο απο ματαιοδοξια και τα 'καμαρώνουμε' στις εκθέσεις. Η μόνη διαφορά είναι οτι ειναι γόνιμα.

Δηλαδή από αυτά που καμαρώνουμε στους διαγωνισμούς ποια μπορούν;
 
Back
Top