Γενικά Τι πιστεύεις για το κυνήγι πουλιών και ζώων;

kai ενα προσφατο περιστατικο απο ανιμα.

download.webpdownload2.webp

δυστυχως η ελαφινα δεν τα καταφερε (απο οτι διαβασα ειχε και μικρο)
 
  • Like
Αντιδράσεις: ianos
Για το συγκεκριμένο ελάφι χωρίς να έχω περισσότερα να καταθέσω ξέρω πως πυροβολήθηκε από άλλο όπλο και όχι κυνηγετική καραμπίνα.
Μεταφέρω ένα απόσπασμα από τη σχετική ανακοίνωση

"...Κάποιος είχε πυροβολήσει σχεδόν εξ’ επαφής στο μάγουλο το άτυχο ζώο. Το πλαστικό βλήμα παρέμεινε στο κεφάλι του ζώου χωρίς να έχει πειράξει κάποιο ζωτικό όργανο..."

Κάθε οπλοφόρος δεν είναι απαραίτητα και κυνηγός.

Γνωρίζω πολλούς κυνηγούς που έχουν άριστη συμπεριφορά στη φύση και καλό είναι να μην μπαίνουν όλοι σε ένα τσουβάλι.
 
Προφανώς και δεν μπορούμε να τσουβαλιασουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι. Για τον ίδιο λόγο που δεν μπορώ εγώ να καταδικαστω, ως κομμάτι του ανθρώπινου είδους, για τα εγκλήματα που γίνονται γύρω μας. Εγκλήματα πολέμου, παιδεραστία, βιασμοι κ. λ. Π. Οι κυνηγοί αποτελούν και αυτοί ένα κομμάτι της κοινωνίας και διαχωριζονται και αυτοί σε καλούς και κακούς. Σε ηθικούς και ανήθικους. Όπως τα πάντα δυστυχώς γύρω μας. Προσωπικά και για να προσπαθήσω να εκφέρω την άποψη μου στο σύνολο της ανάρτησης, δεν έχω γνωρίσει κυνηγό στην Ελλάδα που να μην καταναλώνει το κρέας που κυνηγάει. Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρούν κάποιοι ότι είναι περισσότερο τίμιοι καταναλωτές κρέατος αν αγοράζουν το κρέας τους έτοιμο. Το ότι δεν το βλέπουν ζωντανο δεν σημαίνει ότι αυτό το κομμάτι μπριζόλας δεν ήταν κάποτε ένα χαρούμενο και ζωντανοτατο γουρουνάκι. Που μάλιστα μεγάλωσε σε άθλιες συνθήκες της βιομηχανίας κρέατος τρώγοντας το ένα τη σάρκα του αλλουνού. Υπάρχουν άπειρες αναρτήσεις στο διαδίκτυο, που αποδεικνύουν όλα αυτά, οπότε ας σταματήσουμε να είμαστε καθ'επιλογην φιλόζωοι και να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας κατηγορώντας τους πάντες εκτός από τους εαυτούς μας. Ο υβριδισμος του αγριόχοιρου έχει ως αποτέλεσμα τα τελευταία χρόνια να υπάρξει τρομακτική αύξηση στους πληθυσμούς αυτού και ως παμφαγα κοινωνία δεν βλέπω το λόγο να μην καταναλωθεί ως τροφή. Τώρα αν κάποιο έχουν απορία για το λόγο που αυτά φωτογραφιζονται, αν και ούτε εμένα μου είναι ευχάριστο, θα υποθέσω ότι γίνεται γιαυτό τον ίδιο λόγο που όλοι οι υπόλοιποι φωτογραφιζομαστε το Πάσχα να χορεύουμε σαν ζουλου γύρω από ένα σουβλισμενο νεκρό προβατάκι ή έναν σωρό από ψημένα τμήματα του άτυχου ζώου. Επίσης αν μας ενοχλεί που σκοτώνονται τα μικρά αγριογούρουνα ας το ξανασκεφτουμε την επόμενη φορά που θα είμαστε στον χασάπη μας και θα ψάχνουμε για το πιο φρέσκο αρνάκι γάλακτος που έχει. Κουτάβι ήταν και αυτό. Ας κοιτάξουμε λοιπόν ο καθένας τα του οίκου του πριν αρχίσουμε να εκσφενδονιζουμε κατηγορίες για ένα ολόκληρο κομμάτι ανθρώπων, λαμβάνοντας υπόψιν μας μια συντριπτική μειοψηφία. Κλείνοντας να αναφέρω για τις δύο τελευταίες φωτογραφίες ότι η μεν πρώτη δεν προέρχεται από Ελλάδα και είναι παλιά ενώ στη δεύτερη η σφαίρα δεν προέρχεται πιθανότατα από κυνηγετικό όπλο.
 
χαιρομαι που το site περα απο οπλουργους εχει και δικηγορους των κυνηγων
1,aggelosioa υπαρχουν και πολλα ατομα που δεν ειναι κρεατοφαγοι οποτε και αυτοι δεν εχουν δικαιωμα να μιλανε ε; Και ποιος θα απαγορεψει στον καθενα να εχει αποψη και να κοιταει μονο τα του οικου του οπως λες εσυ; Πολυ ευκολα μιλας για υποκρισια πισω απο ενα pc.
2, επισης δεν ξερω κανενα να τραβαει selfies με το αρνακι το πασχα.
3, οσο για υπερπληθυσμο αγριογουρουνων δεν ξερω σε ποιες περιοχες υπαρχει παντως υπερπληθυσμο καφρων βλεπω καθε μερα.

δεν επανερχομαι στο θεμα σεβαστες ολων οι αποψεις και δεν ειμαι κατα της κρεατοφαγιας αλλα κατα της εξολοθρευσης των αγριων ζωων που υπαρχουν.
 
Χαίρομαι που χαίρεσαι, γιατί αν δεν ακουγόταν και η άλλη άποψη θα ήταν μονόλογος σε προσωπικό blog και όχι δημόσια ανάρτηση σε site προς συζήτηση. Θα σου απαντήσω λοιπόν τμηματικά σε κάθε σκέλος. 1:Θα συζητούσα ευχαρίστως με κάποιον κατ'επιλογην vegan ώστε να ακούσω την άποψή του, παρόλο που θεωρώ διατροφικό λάθος την καθολική αποχή από όλα τα ζωικά παράγωγα. Η συζήτηση μου βέβαια με αυτόν τον vegan θα γινότανε υπό άλλες βάσεις για τον προφανή λόγο πως τη στιγμή που θα κατηγορουσε τους κυνηγούς δεν θα κρατούσε στο χέρι του ένα κομμάτι σάρκας ενός συμπαθέστατου μοσχαριού. 2:Εγω ξέρω χιλιάδες οικογένειες Ελλήνων να χορεύουν γύρω από πτώματα ζώων το Πάσχα και όλοι αυτοί έχουν αρχείο στα οικογενειακα τους άλμπουμ. Αν εσύ δεν γνωρίζεις τέτοιους το σέβομαι. 3:Δεν αντιλαμβάνομαι πλήρως το νόημα εδώ. Δεν καταλαβαίνω αν με πλάγιο τρόπο αναφέρεσαι σε εμένα ως κάφρο, αν αναφέρεσαι στους κυνηγούς ως κάφρους ή γενικότερα στην κοινωνία μας. Οπότε και δεν μπορώ να το σχολιάσω. Σε ότι αφορά το κλείσιμο της ανάρτησης σου θεωρώ πως πολύ απλά αυτό δεν υφίσταται και το αναφέρω στην αρχική μου απάντηση. Δεν γίνεται κάποιος να νιώθει συμπόνια στα άγρια ζώα αλλά όχι στα ζώα που σφάζονται κατά χιλιάδες καθημερινά σε ακατάλληλες εγκατάστασεις και συνθήκες διαβίωσης, γιαυτό και θα είχε μεγαλύτερη βαρύτητα ο λόγος κάποιου που είναι κατά της κρεατοφαγίας στο σύνολό της.
 
η λεξη καφρος δεν αφορα εσενα αλλα γενικα
αλλα αφου ξερεις για υπερπληθυσμο αγριογουρουνων θα ξερεις και απο που προηλθε αλλιως φανταζομαι δε θα λεγες τοσο ευκολα υποκριτες αυτους που κατακρινουν το κυνηγι εδω μεσα.

για πεσε μας αφου το εχεις σκεφτει τους φυσικους θυρευτες του γουρουνιου πχ τον λυκο ποιος τον κυνηγησε μεχρι εξοντωσης;
το φυσικο χωρο των αγριοχοιρων ποιος τον εχει εξαφανισει; Κανοντας τα ορεινα δαση βοσκοτοπια και τα πεδινα χωραφια;
μηπως η εξολοθρευση των φυσικων κυνηγων και η εκμεταλλευση του συνολου του φυσικου τους χωρου δημιουργησε τον υπερπληθυσμο σε καποιες γωνιες που εχουν μεινει;
δηλαδη δημιουργησαμε τον υπερπληθυσμο και τωρα θα γινουμε ραμποι να λυσουμε το προβλημα που εμεις καναμε.
αν αυτο δεν ειναι υποκρισια τι ειναι. Οποτε σου γυριζω τον χαρακτηρισμο που δεν ανακαλεσες λεγοντας οτι μιλας υποκριτικα.
 
Θεωρείς ότι η απάντηση στα ερωτήματα σου είναι οι κυνηγοί λοιπόν και τα βάζεις μαζί τους; Οι απαντήσεις στα ερωτήματα σου είναι ξεκάθαρες και δεν καταλαβαίνω τι με ρωτάς. Οι κτηνοτρόφοι είναι αυτοί που κάνανε τα βουνά βοσκοτόπια και η έλλειψη ελέγχου από τους κρατικούς μηχανισμούς. Η επέκταση της αστικής κοινωνίας είναι αυτή που έκλεψε τους φυσικούς βιότοπους και περιόρισε την άγρια ζωή παγκοσμίως. Γιατί πρέπει μια ομάδα ανθρώπων να χρεωθεί την δικιά μου έλλειψη σχεδιασμού και επεκτατικης πολιτικής; Για τον υπερπληθυσμο είπα ξεκάθαρα στο πρώτο μου μήνυμα. Ευθύνεται αποκλειστικά ο υβριδισμος. Το νέο είδος γεννάει δύο φορές τον χρόνο και τα διπλάσια μικρά από ότι τα άγρια. Αυτό δεν είναι δικιά μου άποψη. Υπάρχουν όλες οι γενετικές έρευνες διαθέσιμες στο διαδίκτυο. Δεν καταλαβαίνω γιατί ευθύνονται αποκλειστικά οι κυνηγοί για όλα αυτά και όχι η κοινωνία στο σύνολό της.
 
Παιδιά, δεν καταλαβαίνω γιατι το καθε ζήτημα διαφορετικής άποψης ή οπτικής γωνίας θα πρεπει να γίνεται πεδίο προσωπικής αντιπαράθεσης και διαξιφισμών.
Σαν είδος είμαστε ούτως ή άλλως ένοχοι, εμείς τουλάχιστον που τρώμε κρέας. Ακόμη και οι μη κρεοφαγοι, ενώ δεν μπαίνουν στη διαδικασία να ειναι αποδέκτες πτωμάτων, όσοι απο αυτούς λαμβάνουν ζωικές πρωτεΐνες μέσα απο το γάλα ή τα αυγά ειναι συμμέτοχοι στην εξακολούθηση της δημιουργίας αφύσικων ζωικών οντοτήτων που εκτος εποχής παράγουν αυτά τα προϊόντα.
Οι κυνηγοί δεν χρειάζονται να κυνηγούν για να φάνε αλλά παρολαυτά σκοτώνουν μάλλον για κατι που συγχέεται με, δεν ξερω πως να το πω, μάλλον σπορ. Το ιδιο και οι ερασιτέχνες ψαράδες. Τα δε μέσα που χρησιμοποιούν ειναι άνισα συγκριτικά με τις δυνατότητες διαφυγής του θηράματος. Και δεν το κάνουν για να φάνε. Και επισης δεν ικανοποιούν ένα ένστικτο ή έστω μια τάση ιχνηλασίες, αλλά συχνά πυροβολούν ό,τι κινείται. Ένα ζωο σκοτωμένο απο την άλλη μεριά, ειναι προτιμότερο να ήταν πριν ελεύθερο να ορίζει τη ζωη του, παρά παστωμένο κι ακίνητο να τρέφεται για να γίνει τροφή, σε κάποιες περιπτώσεις και θύμα κανιβαλισμού. Όμως συνήθως ο θάνατος του προς βρώση ζώου ειναι απείρως πιο ανώδυνος απο το θάνατο που προέρχεται στη φύση απο το θηρευτή του.
Επισης οι παραδοσιακοί Έλληνες το πασχα, φωτογραφίζουν το φαγητό τους, άλλο αν ειναι πτώμα σουβλιστό, ανήλικο κλπ, φωτογραφίζουν τα γλέντια τους κλπ, αλλά δεν το κάνουν, σίγουρα όχι, για να αποθανατίσουν το πόσο κτηνώδες είδος είμαστε που τρώμε πτώματα.
Όσον αφορά την καταστροφή - μετατροπή του φυσικού περιβάλλοντος σε χωράφια, βοσκοτόπια, ... Και τη συνακόλουθη απώθηση του ζωικού πλούτου, ειναι γεγονός. Αλλά τωρα έγινε. Δεν μπορει κανεις να περιμένει κατι περισσότερο απο τον άνθρωπο να προασπίζει τα συμφεροντά του. Ας μη γελιόμαστε...όλοι έτσι είμαστε, κι αν οχι όλοι, η συντριπτική πλειοψηφία. Έτσι λοιπόν όταν τα αγριογούρουνα, υβρίδια και μη κατασπαράξουν την καλλιέργεια μας, θελουμε να μην επαναληφθεί ξανά. Ειτε λοιπόν κι εγώ, όταν οι καρακαξες μου έφαγαν το αγαπημένο μου καναρινι, θα τις πυροβολούσαν, δηλητηριαζα κλπ, ειτε θα έβαζα προστασία στα κλουβιά. Τωρα αν μερικοί επιλέγουν τον θάνατο απο τη στείρωση ή άλλα μέτρα, ειναι θεμα προσωπικής ευθύνης. Όμως στην τελική, αν δεν υπαρχει άλλος τρόπος να προστατέψεις το βίος σου, ή αν στο μυαλό σου η σχέση κόστους - οφέλους σου δείχνει ότι η εξάλειψη του αντιπάλου ειναι αυτο που πρεπει να κανεις, τότε, αν δεν υπαρχει ένα σύνολο να σου δείξει πιο αποτελεσματικές εναλλακτικές, προβαινεις στον φόνο φυσικά.
Να σημειώσω οτι κανεις δεν μιλάει υποκριτικά, αλλά όλοι εθελοτυφλούμε λαμβάνοντας θέση απόλυτη απο τη μια ή την άλλη πλευρά, χωρίς ταυτόχρονα να μπορούμε να αλλάξουμε τη φύση του ειδους μας και τη σκληρότητας της. Αλλά ποιος δίστασε ποτε να σκοτώσει ενα κουνούπι; Ποιος μπορει να απαντήσει τι αισθάνονται τα φυτά όταν τα τρώνε τα ζώα;
 
Καταρχήν δεν νομίζω ότι υπήρξε αντιπαλότητα σε προσωπικό επίπεδο. Πιθανών να ανεβαίνουν κάπως οι τόνοι σε μια συζήτηση αλλά νομίζω ότι μένει εκεί. Δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο στο μεγαλύτερο κομμάτι αυτών που γράφεις. Προφανώς και δεν κάνω τον δικηγόρο τον κυνηγών, μιας και δεν είμαι καν κυνηγός. Η ένσταση μου ξεκινάει περισσότερο στον τίτλο της ανάρτησης, θεωρώντας ότι μάλλον η νέα γενιά ανθρώπων είναι χειρότερη. Αυτός ήταν και ο στόχος μου κατά τη διάρκεια της συζήτησης γιατί θεωρώ ότι γενικότερα η διαχείριση που γίνεται στον πλανήτη ακουμπάει τα όρια του βιασμού. Δεν θεωρώ ότι ευθύνονται μεμονωμένες ομάδες ανθρώπων όπως οι κυνηγοί, αλλά γενικότερα ομάδες ανθρώπων που εγκληματουν καθημερινά απέναντι σε κάθε είδους μορφή ζωής. Και δυστυχώς <εγκληματίες> υπάρχουν παντού γύρω μας. Μακάρι να είχαν μαζευτεί όλοι σε ένα <συναφη >και ένα αυτοαποκαλουταν κυνηγοί. Θα ήταν εύκολο να τους εντοπίσουμε και να τους βάλουμε στο περιθώριο.
 
Και εκτροφειου να είναι που σίγουρα ειναι δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να είναι κρεμασμενα έξω από το κατάστημα. Υπάρχουν και μικρά παιδιά που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να βλέπουν τέτοιες εικόνες ειδικά τέτοιες ημέρες όπου τα ελαφακια είναι συνιφασμενα με το ελκιθρο του άγιο Βασίλη. Το θέμα είναι άκυρο εδώ που το έγραψες δεν έχει καμία σχέση με το κυνήγι και την νέα γενιά κυνηγόν.
 
Καλο θα ειναι να μην συγχεουμε τον Κυνηγο με τον τυχαρπαστο Οπλοφορο/Λαθροθηρα. Ο κυνηγος ο σωστος κυνηγαει θηραματα στα πλαισια του νομου εχοντας πληρωση την νομιμη απο το κρατος αδεια του, συνησφερη στην μη ερημωση της επαρχιας μας, συνησφερη με μεγαλα εξοδα στην συντηρηση της ελληνικης βιομηχανιας και ειναι αυτος που σε καθε δραση που γινετε για την αναβαθμιση της χλωριδας κ της πανιδας ειναι απο τους πρωτους που θα τρεξη να συνησφερη. Καταλαβαινω οτι για τον περισσοτερο κοσμο ο κυνηγος φανταζη ως ενας απλος τυφεκιοφορος που πυροβολη κ σκοτωνη οτι κινηται αλλα δεν ειναι ετσι. Σεβομαι κ τους μη κυνηγους με της οποιες αποψης τους(της περισσοτερες φορες μη εμπεριστατωμενες)αλλα σεβομαι κ τους κυνηγους που αν μην τι αλλο ζουνε μες την φυση κ αφουγκραζονται της αναγκες του. ΚΥΝΗΓΟΣ κ ΛΑΘΡΟΘΗΡΑς/ΤΥΦΕΚΙΟΦΟΡΟΣ δεν ειναι το ιδιο.
 
Ο Κυνηγος δηλαδη ο σωστος αγαπαει τα ζωα που σκοτωνει; Μαλλον τον σκυλο του αγαπαει που τον οδηγει στα θηραματα! Εγω ξερω ενα πραγμα, οτι οποιος αγαπαει τα ζωα δεν θελει τον τραυματισμο,θάνατό τους! το οτι σκοτωνω η βασανιζω τα ζωακια (αφου μπορει να μην πεθανουν ακαριαια και να χρειαζεται κ επιπλεον ενεργεια)για το καλο της φυσης με ξεπερναει!
 
Back
Top