Γενικά Τι πιστεύεις για το κυνήγι πουλιών και ζώων;

Οι πλειοψηφία κάνει μερικά απο τα παρακάτω:
ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ... Επιστημονικό - Ερευνητικό έργο
ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ               ... Παρεμβάσεις
ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
Δ' ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 
Σεβομαι τις αποψεις ολων των συνομιλουντων και πρεπει να πω οτι ολοι γραφουν σκεπτομενοι και ευτυχως οχι το αντιθετο. Δεν προσπαθω να προσηλυτισω κανεναν στο να αγαπησει τοκυνηγι γιατι ολοι χρειαζονται, ακομη και οι αντιφρονουντες. Εξαλλου αυτη ειναι και η εννοια της δημοκρατιας. Το κυνηγι πρεπει να καταλαβουν ολοι οτι δεν ειναι μια μαζωξη εξολοθρευτων με απωτερο σκοπο να κατακτησουν ενα βουνο, ουτε οτι ειναι αμορφωτοι ψυχοπαθεις που θελουν να ικανοποιησουν το υπερεγω τους. Παλι καλα που σημερα υπαρχουν αλλοι τροποι επιδειξης και δεν πρεπει να ψαχνω για τον πιο μεγαλο αγριοχοιρο που ζει στην Ελλαδα για να κανω εφε. Και κατι αλλο το οποιο ειναι καθαρα μοδα λανθασμενα ομως,ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ονομαζουμε ενα κομματι της ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ η οποια ειναι επιστημη και μελετα τα προβληματα γυρω απο την ισσορροπια του περιβαλλοντος και ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ που εχει εξειδικευτει σ`αυτην. Αυτο το εγραψα γιατι εχει γεμισει ο τοπος ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.
 
@sofia pj
Πριν απαντήσεις, διάβασες το μήνυμά μου;

Κάνε σε παρακαλώ τον κόπο να το ξαναδιαβάσεις, και θα δεις ότι λέμε το ίδιο, δηλαδή ότι δεν είναι σωστό ο ένας να τους στιγματίζει όλους.

Η πλειοψηφια δεν ειναι βαρβαροι...ψυχροι... Κοιλιοδουλοι... Δολοφονοι...
Εδώ ένκειται η διαφορά μας, εσύ νομίζεις ότι η πλειοψηφία είναι αγνοί, καλοκάγαθοι και ασφαλώς ενδιαφέρονται αλτρουιστικά και μόνο για το καλό της φύσης, ενώ εγώ δεν έχω πειστεί ακόμη.
 
Αν και δεν μου αρεσει το "παιχνιδι" των ερωτοαπαντησεων στο φορουμ... Θα σου πω οτι η διαφορα μας εγκειται, στο οτι εγω εχω μεγαλωσει σε οικογενεια κυνηγων.. Με συγγενεις, φιλους, γνωστους κυνηγους. Ξερω απο πρωτο χερι πως σκεφτοντε.. Και πως δρουν. Οπως εχω ξαναπει εχω μπει και εγω κατα το παρελθον σε αυτο το '' τρυπακι''(συγνωμη για την ορολογια)...
Δεν θελω να πεισω κανεναν.. Και να αλλαξω αποψη επισης σε κανεναν. Ο καθε ενας εχει την αποψη του.. Ομως δεν δεχομαι την ισοπεδωση. Κρατηστε μια επιφυλαξη για τις προθεσεις των κυνηγων και τα "κινητρα" τους. Ειδικα οσοι δεν εχετε ιδεα για το σπορ.
Οπως και εγω κραταω επιφυλαξεις για τον υπερβαλοντα ζηλο καποιον φιλοζωων...
 
Εγώ πάλι παρακολουθώντας τη συζήτηση από την αρχή, είχα την αίσθηση ότι αυτή θα περιστρέφονταν γύρω από το παράδοξο, οξύμωρο αν θέλετε του αγαπώ και σκοτώνω.

Πολλοί από τους κυνηγούς φροντίζουν οι ίδιοι τους ζώα, είτε αυτά είναι οικόσιτα, είτε πτηνά συντροφιάς. Πολλοί από τους ανθρώπους αυτούς δίνουν όλο τους τον εαυτό προκειμένου να παρέχουν τη μέγιστη φροντίδα στα ζώα - πουλιά τους, κάτι που δεν μπορεί να γίνει αν δεν υπάρχει η αγάπη προς αυτά, η οποία μάλιστα δεν μπορεί παρά να πηγάζει από μια ευαίσθητη ψυχή. Από την άλλη πάλι, οι ίδιοι άνθρωποι βγαίνοντας στο κυνήγι μπορεί να κρατήσουν στα χέρια τους ένα πουλί ή ζώο, το οποίο ψυχορραγεί γεμάτο αίματα από μια τουφεκιά που του έριξαν οι ίδιοι.

Φτάσαμε αισίως στα 125 ποστ αναμοχλεύοντας τα ίδια και τα ίδια λες και η κάθε πλευρά πρέπει να αποδείξει κάτι προκειμένου να γίνει αποδεκτή στην απέναντι πλευρά. Πώς είναι δυνατόν να γίνει κάτι τέτοιο; Πώς μπορεί μέσα από μια συζήτηση σε ένα φόρουμ να πάψει κάποιος να είναι κυνηγός όταν ασκεί μια συνήθεια πολλών γενεών ή πώς είναι δυνατόν κάποιος που κλαίει τρεις μέρες επειδή του πέθανε ένα καναρίνι να πάρει ένα όπλο και να βγει στα βουνά ενώ δεν ξέρει καν τι είναι όπλο;

Εμένα προσωπικά δε με απασχολεί ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο σε αυτήν την περίπτωση. Δεν ξέρω καν αν υπάρχει δίκιο ή άδικο ούτε νομίζω πως αυτό είναι το ζητούμενο. Θα με ενδιέφερε πολύ πάντως η στροφή αυτής της ατέρμονης συζήτησης σε μια πιο φιλοσοφική κατεύθυνση. Τι είναι τελικά αυτό που κάνει τον ίδιο άνθρωπο που ξενυχτά πάνω από ένα πουλάκι που έχει στο κλουβί του όταν αυτό είναι άρρωστο, να σκοτώνει το πρωί με ευχαρίστηση κάποιο άλλο πουλί που πετά ελεύθερο και υγείες στο φυσικό του περιβάλλον;
 
  • Like
Αντιδράσεις: Sissy
Κι εγώ έχω παρακολουθήσει το θέμα από την αρχή του και έχω να δηλώσω ότι:
1. Δεν είμαι και δεν υπήρξα ποτέ κυνηγός.
2. Είμαι και ήμουν από μικρό παιδί, φιλόζωος, οικολόγος, κλπ. Κι όταν λέω από μικρό παιδί εννοώ από την τρυφερή ηλικία των 3-4 ετών όπου όλα τα παιδάκια είναι φίλοι όλων!
3. Αυτό το αίσθημα της αγάπης και προστασίας του περιβάλλοντος της πανίδας και της χλωρίδας μου το ενίσχυσε ο προσκοπισμός.
4. Στα 13 μου με ένα αεροβόλο κάποιου "φίλου" χτύπησα ένα κοκκινολαίμη σχεδόν εξ επαφής, παρ' όλο που μέχρι εκείνη τη στιγμή σημαδεύαμε τενεκεδάκια, αλλά για κακή μου τύχη στην προσπάθειά του να τον πετύχει, αστόχησε και με δεδομένο εγώ ότι ήταν απίθανο να τον βρώ, ή ότι το πουλί θα φύγει από το φράκτη που καθότανε και μας κοίταγε, πήρα το όπλο και χωρίς να σημαδεύω πυροβόλησα και τον βρήκα στο στήθος! Τότε τα είδα όλα! Πέθανε στη χούφτα μου. Τί ίώδια, τι γάζες, τι, τι.

Και έρχομαι στην ερώτηση του Σταύρου.
Δεν χρειάζεται βέβαια να πώ ότι συμφωνώ με τα όσα λέει ώς πρόλογο, αλλά η άποψή μου είναι όσον αφορά την ερώτησή του ότι ο άνθρωπος έχει στους νευρώνες του εγκεφάλου του, ένα hub, κάποιο διακλαδωτήρα, ή ανακατανομέα των συναισθημάτων του και των κέντρων ενεργειών του, έτσι ώστε όταν είναι και τα δύο μαζί, και κυνηγός και φιλόζωος, όσο οξύμορο κι αν είναι αυτό κατα την άποψή μου, αυτός ο διακλαδωτήρας υπάρχει και λειτουργεί κατά την κρίση του συγκεκριμμένου εγκεφάλου.
Τον δικό μου αν είχα τέτοιο ποτέ μάλλον τον έκαψα ή τον απενεργοποίησα όταν σκότωσα τον κοκκινολαίμη.
Δεν έχω φάει δε ποτέ μου κυνήγι, οποιασδήποτε μορφής.
Έχω όμως ένα πλαγιόκανο δίκανο του πατέρα μου, στο πατάρι μου.
Το κρατάω για να το "χρησιμοποιήσω" με χοντρό αλάτι, όταν θα αρχίσουν να περιφέρονται έξω από το σπίτι μου, οι επίδοξοι "γαμπροί" για τις κόρες μου! Πλάκα κάνω.

Απλά το κράτησα και δεν το πούλησα γιατί αυτό το όπλο δεν ήθελα και δεν θέλω να ξανακαπνίσει την κάνη του, ΠΟΤΕ των ΠΟΤΩΝ!
Ειναι και συλλεκτικό κομμάτι KRUPS, του 1960!

Η δε διαφορά από το ερασιτεχνικό ψάρεμα είναι ότι δεν ξέρεις τι "φέρνεις" στην πετονιά σου αλλά και ότι το ψάρι έχει μια πιθανότητα να ξεφύγει, ή μπορείς να το ελευθερώσεις, (το ψάρι), αν είναι μικρό ή αν δεν σου κάνει το είδος του.
Δεν το θανατώνεις όπως στο κυνήγι και άμα δεν το βρείς εσύ ή ο σκύλος σου, πήγε τσάμπα στον Δημιουργό Του.

Και εν κατακλείδι ας αποφασίσουν κάποιοι αν είναι σκοπευτές, υπάρχει σκοπευτήριο ή μπορούν να δημιουργήσουν ένα.
Αν είναι περιπατητές, ας πάνε χωρίς όπλο στο βουνό ή μόνο με το μαχαίρι και την σακουλίτσα για τα χόρτα τους.
Αν είναι "οικολόγοι" και απελευθερώνουν θηράματα για να τα σκοτώσουν αυτοί ή κάποιοι άλλοι μετά, έτσι ώστε να μην δημιουργούν πρόβλημα στη Φύση, γιατί δεν τα σκοτώνουν επι τόπου πρίν τα απελευθερώσουν;
Μήπως όμως θα έπρεπε όπως σε κάποια άλλα κράτη γίνεται, να περνάνε και από ψυχολόγο και ψυχίατρο πρίν βγάλουν άδεια κυνηγού;

Συγγνώμη αν πληγώνω κάποιους φίλους αλλά το οξύμορο δεν μπορώ να το κατανοήσω ούτε εγώ.
Α! Και κάτι ακόμα τελευταίο.
Ο κυνηγετικός σκύλος είναι εργαλείο δουλειάς, (κυνηγιού) κι όχι φιλοζωική καθαρά μέριμνα.
Φιλικά,
 
φιλε γιωργο συμφωνω σε ολα μαζι σου αλλα στο τελευταιο διαφωνω, εγω ειμα ικυνηγος απο 18 χρονων {νομιμα}και, ειδικα, τα τρια τελευταια χρονια για να κανω ανανεωση της αδειας μου περναω απο ψυχιατρο αν καποιοι εχουν ακρες τωρα και δεν το κανουν συγνωμη αλλα τετοιοι υπαρχουν παντου σε ολα τα χομπυ κα ι ολα τα επαγγελματα
 
Φιλε Γιωργο πολυ μου αρεσε η αποψη σου, ομως επετρεψε μου να πω πως ειμαι αρρωστος με την σκυλιτσα μου και την λατρευω. εαν καποιοι κυνηγοι δεν αγαπουν τα σκυλια τους, υπαρχουν πολλοι που εχουν σκυλο και ειναι κακοι ιδιοκτητες και ας μην ειναι κυνηγοι.
Και οσον αφορα το ψαρεμα, ειναι πιο απανθρωπο απο το κυνηγι γιατι το ψαρι πεθαινει απο ασφυξια ενω το θηραμα μια κι εξω 9 στις 10. Το ψαρεμα γινεται με τη χρηση δολου οποτε δεν ειναι αντρικιο να προσπαθει κανεις να κοροιδεψει ενα ψαρι. Στο κυνηγι απαγορευεται η χρηση δολουκαι το θηραμα εχει ευκαιριες διαφυγης. Οπως
ανεφερες εχεις στο σπιτι σου ενα οπλο, εχεις αδεια κατοχης οπλου; γιατι εαν ειχες αδεια κατοχης οπλου δεν θα ρωτουσες το τελευταιο για τον ψυχιατρο.
 
Δεν ειρωνεύτηκα όπως στο τελευταίο post ο g-kiss. Τουλάχιστον έτσι το εξέλαβα, κι αν κάνω λάθος, ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη.
Πού συμφωνείς όμως με την άποψή μου; Σε ποιό κομμάτι του post μου ακριβώς. Γίνε λίγο πιό περιγραφικός.
Η άποψή μου δεν αλλάζει, όπως δεν πρόκειται να αλλάξει και η αντίθετη άποψη. Έχω όμως κάποιες ενστάσεις.
9 στις 10 το θήραμα είναι νεκρό.
Πότε; Όταν το βρίσκεις μετά από κάποια ώρα, και έχει καταλήξει όπως λένε στα τραύματά του από αιμορραγία; Ή είσαι τόσο εξαίρετος σκοπευτής που του την "ανάβεις" στο δόξα πατρί, πάντα;
Τι πάει να πεί "αντρίκιο";
Δόλος στο ψάρεμα; Ίσως ναι. Αλλά δεν "σκάνε" όλα τα ψάρια. Μόνο αυτά που ζούν σε μεγάλα βάθη και έχουν σακούλα με αέρα για να ρυθμίζουν την πίεση, όπως ο μπακαλιάρος ή ο μπαλάς ας πούμε. Δεν είναι κι αυτό αντρίκιο όμως.
Ενώ αντρίκιο είναι, όπως έχουν πεί και άλλοι πρίν από μένα, να έχεις όπλο εσύ και το θήραμα να έχει, σαν μοναδικό του όπλο, κι αυτό μερικές φορές, όχι πάντα, (όταν πετά ανέμελο στο πέρασμα), τον πανικό, για να μπορέσει να ξεφύγει από αυτό που το κυνηγάει, (σκάγια με ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτή που μπορεί να αναπτύξει το ίδιο), για να διαφύγει.

Και όσον αφορά το όπλο που έχω, το έχω καταχωνιασμένο όπως είπα στο πατάρι του σπιτιού μου και εξήγησα και τον λόγο που το έχω εκεί. Έχω άδεια κατοχής από την αστυνομία, είναι δηλωμένο δηλαδή ότι κάτοχός του είμαι εγώ, αλλά ΔΕΝ ΕΧΩ άδεια θήρας.

Ένας θείος μου είναι παλιός κυνηγός αλλά και συλλέκτης κυνηγετικών όπλων, πλέον.
Έχει 15 όπλα, σε οπλοθήκη στο σπίτι του, έχει αφαιρέσει από όλα τον επικρουστήρα, αν το λέω καλά, για να είναι άχρηστα, αλλά έχει για όλα νόμιμη άδεια κατοχής, και δεν έχει πλέον άδεια θήρας.
Νομίζω υπάρχει μία διαφορά. Για αυτούς τουλάχιστον που σέβονται τους νόμους και δεν οπλοφορούν παράνομα, αλλά πολύ περισσότερο και που δεν θηρεύουν, επίσης παράνομα.
Όπως επίσης ανέφερα, εγώ έχω τελειώσει την σχέση μου με το κυνήγι από μικρός. Είμαι αντίθετος, αλλά δεν κάνω και πορείες διαμαρτυρίας κατά των κυνηγών. Το κράτος πρέπει να ρυθμίσει τον τρόπο που γίνεται το κυνήγι, και όχι εγώ.

Πώς λέμε δεν αγοράζω άγριο πιασμένο για να μήν δώσω το δικαίωμα στον πουλοπιάστη να πάει πάλι για ξόβεργες;
Έτσι κι εγώ δεν τρώω κυνήγι κι ας με έχουν καλέσει, φίλοι κατά τα άλλα, κυνηγοί.
Αυτά τα ολίγα ώς δευτερολογία από εμένα
 
Συγνωμη απο `μενα Γιωργο γιατι δεν ηθελα να φανει ετσι το μυνημα μου. Η διατυπωση του οντως τωρα που το ξαναδιαβασα ειναι καπως επιθετικη. Το μερος οπου συμφωνω ειναι εκει που γραφεις για το οξυμωρο της λειτουργιας του εγκεφαλου. Για το οπλο προυποθεση για να εχει καποιος αδεια κατοχης ειναι να προσκομισει στην αστυνομια βεβαιωση απο ψυχιατρο. Οταν λεω 9 στις 10 δεν εννοω οτι ειμαι δεινος σκοπευτης αλλα ποιες ειναι οι πιθανοτητες ακαριαιας καταβολης του θηραματος στην περιπτωση που το πετυχει ο κυνηγος. Το κυν οπλο ειναι το λιγοτερο ζημιογονο μεσο ασκησης θηρας και το μονο νομιμο στην Ελλαδα. Πιστεψε με οτι το τοξο, οι παγιδες τα δυχτυα και αλλα μεσα που χρησιμοποιουνται σε αλλες χωρες ειναι πολυ πιο αποτελεσματικα. Στην αρχη του μυνηματος μου ειπα οτι μου αρεσε η αποψη σου εννοωντας οτι εχεις τεκμηριωσει το σκεπτικο σου και οχι οτι συμφωνω. Παντως δεν ηθελα να δωσω ειρωνικη εντυπωση.Φιλικα Νικος
 
Καλε μου φιλε Γιωργο θελω να σε ευχαριστησω οχι μονο για τις αποψεις σου αλλα περισσοτερο για το ξεκαθαρο μηνυμα που δινεις, ανεξαρτητα απο το τι πιστευεις. Μου επιστρεφεις ετσι την ηρεμια και την ειρηνη στο μυαλο. Το οτι δεν υπαρχουν παγιδες του τυπου ναι το κυνηγι ειναι κακο αλλα αφου αυτο κι αυτο κι αυτο ειναι λιγο κακο, ναι πειραζει αλλα λιγο και αν ετσι ή αλλιως δεν ειναι και τοσο κακο και τελικα οι κυνηγοι ειναι οι σωτηρες των ζωων και της φυσης. Οσοι δεν μπορουν και δεν θελουν να σκοτωσουν με την γνωστη μεθοδο λιγης λασπης γινονται ψευτοοικολογοι που πρεπει να εξοντωθουν σαν βλαβερα εντομα που τολμανε να βουιζουν στα αυτακια τους, θαρρεις και χρωστανε να δωσουν εξηγησεις για οτιδηποτε. Στην δικη μου οικογενεια δεν υπηρχαν κυνηγοι υπηρχαν ομως στην οικογενεια του συζυγου παπουδες θειοι ξαδελφια.Ακουω ιστοριες για τους λαγους που σκοτωνε ο παππους για την 8μελη οικογενεια του πως φροντιζε να τροφοδοτει τον παπα του χωριου τον δασκαλο κτλ, επισης να κατεβαινει στην πολη και να πουλαει τα περισσευουμενα γουνακια. Τι να πω απορω πως υπαρχουν ακομα εστω και δειγματα ζωων. Δεν πιστευω οτι ολοι αυτοι οι ανθρωποι ειναι κακοι ξεχωριστοι η αλλιωτικοι απο μενα. Δεν θελω να παψουν να υπαρχουν και διαφορα τετοια προκλητικα που διαβαζω απο την αρχη μονο θλιψη μου προκαλουν. Θεωρω οτι εχει απομεινει και δικο μου τουλαχιστον οσο δικο τους, ασχετα με το ποσο ακριβα εχουν αγορασει- πληρωσει το αντρικιο δικαιωμα να αποδειξουν οτι με μια καραμπινα απεναντι σε ενα ανυπερασπιστο πλασμα επιτελους υπερεχουν.
 
Η δικιά μου περίπτωση χορήγησης άδειας οπλοκατοχής, έγινε πρίν το 1988, και εμπίπτει νομίζω, σε αυτό,
"Δεν απαιτείται επίσης ιατρικό πιστοποιητικό και αντίγραφο ποινικού μητρώου για τη χορήγηση άδειας κατοχής κυνηγετικού όπλου, εφόσον ο ενδιαφερόμενος έχει εφοδιασθεί με άδεια κατοχής άλλου κυνηγετικού όπλου και δεν έχει παρέλθει τριετία από την ημερομηνία χορήγησης της άδειας αυτής."

(Η προηγούμενη άδεια ήταν στο όνομα του πατέρα μου.)
Επίσης είχα δηλώσει ότι δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω ποτέ το όπλο, και μου την "έπεσαν" αμέσως 3 αστυνομικοί - κυνηγοί, καταλαβαίνοντας την άγνοιά μου, για να το αγοράσουν, τότε, 10.000 δρχ!
Ενώ λίγο πρίν το περιεργάζονταν βλέποντας την άριστη κατάσταση που είχε, και ενώ μου είχαν πεί ότι είναι ένα από τα καλύτερα δίκανα πλαγιόκανα, κλασσικό διαχρονικό μοντέλο.
Γι αυτό πιθανότατα και ξέρετε τι εννοώ, λέγοντας γι αυτό, έγιναν αστυνομικοί. (Εγκεφαλικό θέμα)

Νίκο σου οφείλω ένα μπράβο, γιατί το τελευταίο σου post, αποδεικνύει, το "αντριλίκι".

Έτσι γίνεται επικοδομιτική η συζήτηση, ασχέτως αν όλοι μας στο αδιέξοδο ή στην επανατοποθέτηση μιας κουβέντας, που στην ουσία όμως ανακυκλώνει την ίδια άποψη, προβάλουμε το "βέτο" της άποψής μας.

Παραμένω σταθερός στις απόψεις μου, κι εγώ λοιπόν, μακάρι να είχα ψυχιατρικές γνώσεις για να μπορούσα να κατανοούσα καλύτερα, (καθαρά επιστημονικά και ακαδημαϊκά), τον τρόπο λειτουργείας των εγκεφάλων και του ψυχισμού των ανθρώπων.
Αν και η ψυχή και η εγκεφαλική λειτουργεία, είναι πολύ μεγάλα και ανεξερεύνητα ακόμα και από τους επαϊοντες επιστήμονες, θέματα.
Φιλικά,
 
Γιώργο με όλη την καλή διάθεση, το δελτίο οπλοκατοχής ανανεώνεται κάθε 10 έτη για όπλα Β κατηγορίας (σαν το δικό σου και τα υπόλοιπα κυνηγετικά όπλα). Στην κάθε ανανέωση του δελτίου πρέπει να προσκομίζοντε τα δικαιολογητικά. Μήπως έχεις αμελήσει να ανανεώσεις το δελτίο κατοχής σου;


Και για του λόγου το αληθές
http://
Φιλικά
 
Ένας λόγος ακόμα που αποδεικνύει του λόγου μου το αληθές.
Δεν το ήξερα και δεν την έχω κάνει την ανανέωση.
Δεν θα έπρεπε όμως ή αστυνομία από τα αρχεία της να με καλέσει σε εύλογο χρονικό διάστημα πρίν τη λήξη της ανανέωσης και να μου ζητήσει να προσκομμίσω τα απαραίτητα δικαιολογητικά;
 
Γιώργο αν θέλεις κοίτα το δελτίο σου πότε έχει λήξει και θα σε ενημερώσω σχετικά γιατί υπάρχει πρόβλημα που δεν το έχεις ανανεώσει. Η αστυνομία δεν είναι υποχρεωμένη να μας υπενθυμίζει για την ανανέωση του δελτίου μιας και το γράφει καθάρα πότε λήγει. Η υποχρέωση είναι δικιά μας. Αν θέλεις πές μου και θα σου πω τις ενέργειες που θα πρέπει να κάνεις.
Φιλικά
 
Εμένα προσωπικά δε με απασχολεί ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο σε αυτήν την περίπτωση. Δεν ξέρω καν αν υπάρχει δίκιο ή άδικο ούτε νομίζω πως αυτό είναι το ζητούμενο. Θα με ενδιέφερε πολύ πάντως η στροφή αυτής της ατέρμονης συζήτησης σε μια πιο φιλοσοφική κατεύθυνση. Τι είναι τελικά αυτό που κάνει τον ίδιο άνθρωπο που ξενυχτά πάνω από ένα πουλάκι που έχει στο κλουβί του όταν αυτό είναι άρρωστο, να σκοτώνει το πρωί με ευχαρίστηση κάποιο άλλο πουλί που πετά ελεύθερο και υγείες στο φυσικό του περιβάλλον;

Συγνώμη για το ξέθαμα του τοπικ αλλά θέλω και εγώ να πω την άποψή μου.

Η γυναίκα μου είναι από οικογένεια κυνηγών. Ολόκληρη η περιοχή από όπου κατάγεται σφύζει από κυνηγούς. Έχω δει αυτούς τους ανθρώπους σε όλες τις καθημερινές τους εκφάνσεις και στην αρχή που τους γνώρισα ούτε που μου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί να είναι κυνηγοί (οι συγγενείς μου όχι άγνωστοι). Η αγάπη που έδειχναν για τα ζώα ήταν –και είναι- μεγάλη και αποδεδειγμένη.
Κάποια στιγμή έτυχε, αναπόφευκτα, να παρευρίσκομαι στη συγκέντρωση επιστροφής από κυνήγι. Εκεί είδα διαφορετικούς ανθρώπους, για να μη πολυλογώ θα τους χαρακτήριζα βάρβαρους. Μετά από χρόνια προβληματισμού και συζητήσεων επί συζητήσεων κατέληξα στο εξής συμπέρασμα:

Σαν μονάδες ο καθένας τους είναι πραγματικός και ειλικρινής φιλόζωος. Όταν όμως είναι με φίλους του τότε αλλάζει δραματικά. Είναι κάτι σαν «διακριτικό» της φυλής, αν δεν είσαι κυνηγός είσαι ξένος. Και με δεδομένο ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι ζουν στον ίδιο μικρό τόπο δεν είναι σοφό να διαφέρουν (η ψυχολογία του όχλου), θα εξοστρακιστούν. Αυτή η ανάγκη της ενσωμάτωσης στη τοπική κοινωνία, με τα χρόνια έγινε βίωμα και πλέον έχει καταγραφεί στα DNAτους ως φυσική ενέργεια. Στις μεγάλες πόλεις δεν υπάρχει βέβαια θέμα εξοστρακισμού ούτε όχλου όμως κουβαλάνε αυτή την «εγγραφή» του DNAπου έγινε από τις προηγούμενες γενεές τους και αναζητούν τρόπους για να την ικανοποιήσουν, φυσικό είναι! Γι’ αυτό μόνο οι κυνηγοί μπορούν να διακρίνουν την διαφορά ανάμεσα στη φιλοζωία και στο κυνήγι
(εγώ αναρωτιέμαι σε ποιόν έμοιασε η γυναίκα μου που δεν πειράζει ούτε γαϊδουράγκαθο):)

Αυτή είναι η δική μου θεωρεία για το θέμα. Όλα έχουν σχέση με το περιβάλλον που μεγαλώσαμε και ως εκ τούτου όσο και αν είμαι αντίθετος με αυτή τη δραστηριότητα τη θεωρώ, πλέον, αναμενόμενη και μη αναστρέψιμη δεδομένων των συνθηκών. Όσοι ζουν ή έχουν ρίζες από κυνηγετικές περιοχές θα βρίσκονται συνεχώς αντιμέτωποι με αυτό το παράδοξο. Αναλογικά τα ίδια πιστεύω και για το ψάρεμα με προσθήκη τους «ψαράδες» του καλοκαιριού που χειροτερεύουν κατά πολύ τα πράγματα.


@ Νίκος
". Στο κυνηγι απαγορευεται η χρηση δολουκαι το θηραμα εχει ευκαιριες διαφυγης.."

Χμ, διατηρώ επιφυλάξεις για το πόσες πιθανότητες διαφυγής έχει το θήραμα.
Στα καρτέρια πλέον τον λόγο έχουν τα CB, τα μαγνητόφωνα, οι διόπτρες παρακολούθησης κ. Α. Αλήθεια, η "παρότρυνση" που υπάρχει ότι πρώτα ρίχνουμε μία προειδοποιητική βολή για να έχει την ευκαιρία διαφυγής το υποψήφιο θύμα και μετά το πυροβολούμε, ισχύει πρακτικά; Ή του ρίχνουμε δόλια όπου το εντοπίσουμε;


Προσωπική σκέψη : το δικαίωμα στην επιβίωσης που έχουμε όλοι μας (διαμαρτυρόμαστε για χαμηλούς μισθούς, ακρίβεια κ. Α.) γιατί δεν το αναγνωρίζουμε στα ζώα;



Συγνώμη για το ανεπίκαιρο σεντόνι

Δημήτρης

:)
 
εγω δεν ειμαι ειμαι ενντιον του κυνηγιου ζωων και πτηνων γιαιτ να πηγαινουμε στα δαση και να σκοτωνουμε ζωα δηλαδη αυτο σε τι οφελει και ειναι ευχαριστηση;
 
  • Like
Αντιδράσεις: Pigaki
Ολα ξεκίνησαν πολύ πολύ παλιά. Και συγκεκριμένα όταν ο Κάιν αφαίρεσε την ζωή του Αβελ.
Εμείς σήμερα είμαστε παρατηρητές, συνοδοιπόροι και συνένοχοι στην θανάτωση με όλους τους τρόπους ζώων, πτηνών, χλωρίδας και πανίδας και ανθρώπων τελικά...
κΑ ΌΣΟΝ ΑΦΟΡΆ ΤΟ ΑΡΧΙΚΌ ΕΡΏΤΗΜΑ... Με μερικές λέξεις, ΔΕΝ συμφωνώ με την αφαίρεση της ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ζωής, κυρίως την στιγμή που δεν μπορείς να χαρίσεις την ζωή (εκτός αν είσαι ΘΕΟΣ.)
 
Back
Top