Ασθένειες Μαύρες κουτσουλιές Κοκατίλ

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Kiki kk
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Kiki kk

PB New Member
Εγγραφή
22 Ιαν 2019
Μηνύματα
65
Καλησπέρα. Χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια. Το Κοκατιλ μου φαινόταν άρρωστο. Καθόταν στον πάτο του κλουβιου και έκανε έντονη διάρροια. Έτσι το πήγα στον πτηνιατρο και μου είπε πως έχει παράσιτα και πρέπει να κάνει θεραπεία. Μου έδωσε teniazine δύο σταγόνες σε 50ml για 24 ώρες, έπειτα προβιοτικα κάψουλες για 7 ημέρες και μετά πήγα για επανέλεγχο. Όλα καλά μέχρι εδώ ζωντάνεψε κάπως και καθάρισε από σκουλίκια. Μετά μου έδωσε anti stress 15 σταγόνες σε 100ml για 10 ημέρες. Εχθές ξεκίνησα να του δίνω και σήμερα από το πρωί καθεται στον πάτο του κλουβιου και δεν κουνιέται απλά αναπνέει και βγάζει μαύρες κουτσουλιές με νερό. Το ιατρείο είναι κλειστό και δεν ξέρω τι να κάνω. Μπορείτε να μου πείτε τι μπορεί να έχει ή αν μπορώ να τον σιτισω εγώ με σιριγγα και με τι φαγητό;
 
Δυστυχώς για μένα που είμαι άσχετος από πτηνιατρική μαύρες κουτσουλιές σημαίνουν εσωτερική αιμορραγία...
Εύχομαι να κάνω λάθος.. αλλά πρέπει οπωσδήποτε να βρεις κάποιον ειδικό (έστω κι από το τηλέφωνο) να σου δώσει οδηγίες.
Έχεις κάποιο γνωστό γιατρό?
Που μένεις μήπως και βρούμε εμείς για σένα;
[automerge]1558453770[/automerge]
Εδώ υπάρχει λίστα...
δες αν κάποιος σε βολεύει και πάρε τηλέφωνο
 
Καλησπέρα! Πάρε Σήμερα τηλέφωνο την Κυρία Φωτεινή απο το άρθρο που θα σου παραθέσω... Έχει μικροβιολογικο εργαστήριο στην Τούμπα, δίπλα στο Ιπποκράτειο...
Να πας τις κουτσουλιες για ανάλυση...
Πάρε απο το φαρμακείο ένα κουτάκι ούρων και ένα μικρό ορό και με μια μπατονετα καθαρή, πάρε δύο κουτσουλιες και βάλ'τες στο δοχείο, από πάνω ρίξε καμιά 6/7 σταγόνες ορό και κράτησε το δοχείο στο ψυγείο μέχρι να πας για έλεγχο... Πάρε και κλείσε ραντεβού σήμερα... https://community.petbirds.gr/threads/Κτηνιατρική-Εργαστηριακή-Διάγνωση.32953/
 
Υπάρχει περίπτωση να με δεχτεί τώρα; Ή είναι κλειστά και εκεί;


Υπαρχει περιπτωση να σου πουμε εμεις;
Κανε το πιο ευκολο και παρε τηλ!